maar soms kan ik het ook niet helpen dat het wat anders loopt. en dat de rest hem eng vind
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
maar soms kan ik het ook niet helpen dat het wat anders loopt. en dat de rest hem eng vind
runningkawa schreef:waarom bij zoiets subtiel zijn?
ze is zelf toch veel gemener naar het paard, dan ik hier gemeen kan zijn met 10000 woorden?
en ja, ik weet wat 40 graden koorts is...
Ik weet wat het is om erg ziek te zijn.
En dat is geen rede om een paard op stal te laten staan, want dan laat je een ander je paard uit stal halen.
verder ben ik met hele hoge koorts, wel regelmatig bij mijn paard te vinden.
Dit omdat ik nogal vaak koorts heb, nee net geen ijlen, maar veel scheelt het dan niet.
Dus ja, ik weet waar ik over praat(helaas)
Welshcobfan schreef:runningkawa schreef:waarom bij zoiets subtiel zijn?
ze is zelf toch veel gemener naar het paard, dan ik hier gemeen kan zijn met 10000 woorden?
en ja, ik weet wat 40 graden koorts is...
Ik weet wat het is om erg ziek te zijn.
En dat is geen rede om een paard op stal te laten staan, want dan laat je een ander je paard uit stal halen.
verder ben ik met hele hoge koorts, wel regelmatig bij mijn paard te vinden.
Dit omdat ik nogal vaak koorts heb, nee net geen ijlen, maar veel scheelt het dan niet.
Dus ja, ik weet waar ik over praat(helaas)
Tja maar 1 verschil: jij hebt de paarden aan huis staan én uitloop mogelijkheden. Ik niet...
runningkawa schreef:En je hebt geen instructuer, stalhouder, kennis, die het wel kan?
kom op, dat maak je me niet wijs.
Niet willen, dat is wat anders als niet kunnen vinden.
en dit kan vaker voorkomen, wat doe je dan?
en je denkt niet na wat een week op stal met hem doet, want dan had je niet aan rijden gedacht..laat staan aan springen...
runningkawa schreef:vlug verhuizen dan
en hoe kon je dan vanmiddag bokken als je nu pas uit bed kunt?
morgen vroeg nog ff langs dokter en dan ben ik weer opgelapt. runningkawa schreef:beetje veel spanned penny geleuter nannes...
zeker als je nog moet vragen of je op je paard moet gaan springen
dan was mijn eerste post zo raar niet over waar het verstand zit
ja sorry, maar van deze antwoorden word ik echt niet vrolijker..als dat paard iest heeft word het door een stal pennys dus ook veel te laat opgemerkt
moet er niet aan denken...
en nu pas naar de dokter
doe je dat altijd als het over is?
Welshcobfan schreef:er is helaas geen andere stal. we hebben met veel pijn een moeite een proces gewonnen voor deze stal.
Moet je daarom dan maar altijd op deze stal blijven?
de weg is weer veilig
)