ik zoek het meisje van Mariscara

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Leo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 20:02

Jeetje dat het alsnog zo moet lopen... Heb het topic met goede hoop zitten lezen maar het uiteindelijke nieuws is niet best..

Heel veel scces en ik hoop zo dat er een wonder voor je op je pad komt vallen!!!

Harvumi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 20:03

Kunnen wij als mede bokkers niet een inzamelings actie houden oid?

milo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 20:49

ja dat vind ik toch wel een goed idee.
kijk zelf hoeveel je kwijt kan, als iedere bokker nu 1 euro stort, daar liggen we niet krom van.

en ik vind het wel een hartverscheurend verhaal.

CKdamour

Re: ik zoek het meisje van Mariscara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 20:51

@Harvumi

Dit soort dingen zijn super erg... maar een inzamelingsactie...
Ik denk dat er paarden en andere dieren en ook mensen zijn die geld harder kunnen gebruiken.

Het is niet banketstaaf bedoeld, want ik snap iemands verdriet, maar dan kun je dit voor heel veel mensen gaan doen.
Het paard ziet er misschien niet zo gelukkig uit, maar ook niet duidelijk verwaarloosd. En wie weet komt ze als ze nu verkocht word wel op een adres terecht waar ze super op 'r plaats zit.

Harvumi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 21:19

@CKdamour

Ik snap je reactie, en er zijn tuurlijk andere dieren en mensen die dit geld harder kunnen gebruiken.
Maar als je de liefde van je leven moet laten lopen voor dat stomme geld, sorry maar dat vind ik onnodig. En inderdaad als iedereen 1 euro stort, dan is ze al een stuk verder.

Het is ook maar een idee...

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 21:40

Harvumi schreef:
@CKdamour

Ik snap je reactie, en er zijn tuurlijk andere dieren en mensen die dit geld harder kunnen gebruiken.
Maar als je de liefde van je leven moet laten lopen voor dat stomme geld, sorry maar dat vind ik onnodig. En inderdaad als iedereen 1 euro stort, dan is ze al een stuk verder.

Het is ook maar een idee...

jeetje jongens ehh meiden dat zou fantastisch zijn.. maar ik weet zelf hoe ik altijd reageer.. zoals met fighter fantastisch maar ik ben maar een meisje wat der pony mist.. er zijn zoveel mensen die een pony terug willen... ik vind jullie idee echt heel erg lief en krijg het er extreem warm van!!! echt waar maar ik ben zo bang voor de reacties van sommige mensen.. want het feit blijft dat ik niet de enige bokker met extreem verdriet ben... maar nogmaals jeetje wat kan bokt geweldig zijn ( van emotie.. en van jullie lieve reacties)

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 21:47

Leo_ke schreef:
Jeetje dat het alsnog zo moet lopen... Heb het topic met goede hoop zitten lezen maar het uiteindelijke nieuws is niet best..

Heel veel scces en ik hoop zo dat er een wonder voor je op je pad komt vallen!!!

ik weet het zelf ook allemaal niet probeer het er bij neer te leggen maar merk gwn weer dat ik sacho ben.. wil huilen met de borden wil gooien.. en dan weer denk melis leg je er bij neer.... maar ja ik weet het niet....ik weet het gewoon even helemaal niet

CKdamour

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 21:48

Mesa... dat bedoelde ik idd.
Als je er 1 keer aan begint komt er straks gezeur waarom het bij anderen niet zou kunnen.
En tuurlijk kunnen die bokkers een euro missen maar als er dan ineens 50 meisjes in deze situatie zitten is het al een heel ander verhaal.

Harvumi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 21:49

mesastamp schreef:
maar ik ben zo bang voor de reacties van sommige mensen.. want het feit blijft dat ik niet de enige bokker met extreem verdriet ben...

De mensen die negatieve reacties hebben sturen ze maar op mij af of houden die voor zich. Je kan natuurlijk niet alles hebben.
Mochten er mensen zijn die het idee goed vinden dan zouden ze me een PM kunnen sturen zodat het niet in het openbaar hoeft ?
Ideetje...?

796285

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 21:57

Mesastamp, ik weet niet wat jou uiterste bod zou kunnen zijn, maar je zou als afsluiter richting de verkopers kunnen laten weten dat dat bod staat, en als ze het later alsnog willen aannemen, ze je maar moeten laten weten.

Het bedrag wat ze nu vragen krijgen ze er niet voor, en je hebt kans dat ze over een tijdje besluiten dat het bod wat jij maakt eigenlijk best acceptabel is. (ik weet niet meer wat voor bedrag dat zou zijn).

Verder is het heel triest, maar zou ik denk ik proberen het van me af te zetten. Misschien komt de pony wel heel goed terecht. Niet veel bokkers willen het geloven, maar er zijn genoeg mensen die net zo goed voor onze dieren kunnen zorgen als wijzelf.

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 21:59

ArwenLune schreef:
Mesastamp, ik weet niet wat jou uiterste bod zou kunnen zijn, maar je zou als afsluiter richting de verkopers kunnen laten weten dat dat bod staat, en als ze het later alsnog willen aannemen, ze je maar moeten laten weten.

Het bedrag wat ze nu vragen krijgen ze er niet voor, en je hebt kans dat ze over een tijdje besluiten dat het bod wat jij maakt eigenlijk best acceptabel is. (ik weet niet meer wat voor bedrag dat zou zijn).

Verder is het heel triest, maar zou ik denk ik proberen het van me af te zetten. Misschien komt de pony wel heel goed terecht. Niet veel bokkers willen het geloven, maar er zijn genoeg mensen die net zo goed voor onze dieren kunnen zorgen als wijzelf.

ik doe ook echt mijn best om dat te gaan doen ik ben er mee bezig maar dat gaat wel gepaard met tranen en ik blijf maar zien hoe ze de trailer op ging en weg ging bij me

smurf1988

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:05

Ik vind die inzameling geen slecht idee om eerlijk te zijn,
er zijn in totaal 37138 geregistreerde bokkers.
Oke, er zijn vast wel schaduw accounts en niet actieve bokker. laten we daar dan maar 1000 voor nemen. dan heb je nog 36138 bokkers over...
Stel dat iedereen met deze actie mee zou doen: dan moet er per bokker 0,09 cent worden neergelegd.
Natuurlijk doet niet iedereen mee, maar als er een makkelijke manier word bedacht om snel weinig geld over te maken...
Niet onmogelijk toch?

En ik vind dat ze dan zelf mogen beslissen of ze er aan mee willen doen.

(beetje slordige berekening, )

Bestek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:10

Dat is dan precies 1 smsje per bokker knolliepower

Op zich klinkt het wel goed, zo'n actie.. maar er zijn zo veel meisjes die hun paarden missen.. En dan moet er onderscheid gemaakt gaan worden: Wie wel/Wie niet.
Lijkt me geen beginnen aan toch?

Ik hoop in ieder geval voor jou Mesastamp, dat je je paard terug krijgt.

Harvumi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:10

knolliepower schreef:
Ik vind die inzameling geen slecht idee om eerlijk te zijn,
er zijn in totaal 37138 geregistreerde bokkers.
Oke, er zijn vast wel schaduw accounts en niet actieve bokker. laten we daar dan maar 1000 voor nemen. dan heb je nog 36138 bokkers over...
Stel dat iedereen met deze actie mee zou doen: dan moet er per bokker 0,09 cent worden neergelegd.
Natuurlijk doet niet iedereen mee, maar als er een makkelijke manier word bedacht om snel weinig geld over te maken...
Niet onmogelijk toch?

En ik vind dat ze dan zelf mogen beslissen of ze er aan mee willen doen.

(beetje slordige berekening, )

Inderdaad, en natuurlijk krijg je niet heel bokt zover, en ik denk dat nog niet eens half bokt mee zou doen. Maar stel je voor dat er maar 2000 leden zijn die grofweg 1 euro doneren. Dan ben je toch 2000 euro verder op weg.

Harvumi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:11

Dieuwke1989 schreef:

Ligt eraan bij welk netwerk je zit

smurf1988

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:12

Dieuwke1989 schreef:

Op zich klinkt het wel goed, zo'n actie.. maar er zijn zo veel meisjes die hun paarden missen.. En dan moet er onderscheid gemaakt gaan worden: Wie wel/Wie niet.
Lijkt me geen beginnen aan toch?

Ik hoop in ieder geval voor jou Mesastamp, dat je je paard terug krijgt.

Ja maar dat kunnen ze dan toch zelf uitmaken? Alle kleine beetjes helpen...

mesastamp

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:22

jongens wat zijn jullie allemaal lief ik lees dit voel me warm worden en denk jeetje wat bestaan er toch schatten op de wereld! met 2000 euro kom ik echt al een heel heel eind... pff wat kan ik nou tegen jullie allemaal zeggen.. ik wil zo graag laten weten wat het met me doet allemaal!!
Afbeelding

Afbeelding

Harvumi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:23

Klopt, en in dit geval weet ik zeker dat het ook niet iets van een penny is die een paard van de slacht wil redden oid. In dit geval gaat het een beetje als in All you need is love (maar dan met een paardje uiteraard)

Pattypaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:25

Wat een mooi gedicht!

ik vind de inzamelingsactie best een goed idee hoor.
zou zonder moeite zeker wel een eurie neerleggen!

ILOVETARO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:29

Mail Wendy van dijk ,

over de hele inzamelingsactie etc,

je zou altijd nog kunnen kijken wat eruit komt ...
niet dat ze de pony zou kopen, maar mischien
kan ze een handje helpen ?

Kus

Harvumi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:32

ILOVETARO schreef:
Mail Wendy van dijk ,

over de hele inzamelingsactie etc,

je zou altijd nog kunnen kijken wat eruit komt ...
niet dat ze de pony zou kopen, maar mischien
kan ze een handje helpen ?

Kus

Wendy is niet zo snel qua reactie
Ik heb nu al een paar jaar geleden en eerder terug ook al een brief gestuurd en een mail gestuurd voor een persoon die haar eigenlijk heel erg hard nodig had en nog steeds heeft. Nog steeds geen reactie. Is ook moeilijk denk ik om een keuze te maken als je zoveel brieven en mailtjes krijgt van mensen die het echt hard nodig hebben.

Devilish

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:32

Wat moet dat verschrikkelijk zijn zeg! Ik duim heel hard dat je je grote liefde terugkrijgt! Wendy mailen is inderdaad geen slecht plan, en Harvumi, als je deze actie inderdaad op poten gaat zetten dan doneer ik graag een euro hoor! Mesastamp; ik wens je al het succes van de wereld toe, sterkte meid!

Harvumi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:34

Ik ben bezig met wat ideetjes

ILOVETARO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:34

@Harvumi : Jaa dat is ook zo, op tv zie je altijd van die mensen die zeggen : huh zo snel kom je ? ik heb je vorige week pas een mail gestuurd, dus daarom , maarja het was maar een iedee .....

X

Candice

Harvumi

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 22:36

Absoluut geen slecht idee Candice, alleen jammer dat het in de werkelijkheid allemaal veel langer duurt dan een week