Heel veel scces en ik hoop zo dat er een wonder voor je op je pad komt vallen!!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Harvumi schreef:@CKdamour
Ik snap je reactie, en er zijn tuurlijk andere dieren en mensen die dit geld harder kunnen gebruiken.
Maar als je de liefde van je leven moet laten lopen voor dat stomme geld, sorry maar dat vind ik onnodig. En inderdaad als iedereen 1 euro stort, dan is ze al een stuk verder.
Het is ook maar een idee...
Leo_ke schreef:Jeetje dat het alsnog zo moet lopen... Heb het topic met goede hoop zitten lezen maar het uiteindelijke nieuws is niet best..
Heel veel scces en ik hoop zo dat er een wonder voor je op je pad komt vallen!!!
mesastamp schreef:maar ik ben zo bang voor de reacties van sommige mensen.. want het feit blijft dat ik niet de enige bokker met extreem verdriet ben...
ArwenLune schreef:Mesastamp, ik weet niet wat jou uiterste bod zou kunnen zijn, maar je zou als afsluiter richting de verkopers kunnen laten weten dat dat bod staat, en als ze het later alsnog willen aannemen, ze je maar moeten laten weten.
Het bedrag wat ze nu vragen krijgen ze er niet voor, en je hebt kans dat ze over een tijdje besluiten dat het bod wat jij maakt eigenlijk best acceptabel is. (ik weet niet meer wat voor bedrag dat zou zijn).
Verder is het heel triest, maar zou ik denk ik proberen het van me af te zetten. Misschien komt de pony wel heel goed terecht. Niet veel bokkers willen het geloven, maar er zijn genoeg mensen die net zo goed voor onze dieren kunnen zorgen als wijzelf.
knolliepower schreef:Ik vind die inzameling geen slecht idee om eerlijk te zijn,
er zijn in totaal 37138 geregistreerde bokkers.
Oke, er zijn vast wel schaduw accounts en niet actieve bokker. laten we daar dan maar 1000 voor nemen. dan heb je nog 36138 bokkers over...
Stel dat iedereen met deze actie mee zou doen: dan moet er per bokker 0,09 cent worden neergelegd.
Natuurlijk doet niet iedereen mee, maar als er een makkelijke manier word bedacht om snel weinig geld over te maken...
Niet onmogelijk toch?
En ik vind dat ze dan zelf mogen beslissen of ze er aan mee willen doen.
(beetje slordige berekening,)
Dieuwke1989 schreef:Dat is dan precies 1 smsje per bokker knolliepower
Dieuwke1989 schreef:Dat is dan precies 1 smsje per bokker knolliepower
Op zich klinkt het wel goed, zo'n actie.. maar er zijn zo veel meisjes die hun paarden missen.. En dan moet er onderscheid gemaakt gaan worden: Wie wel/Wie niet.
Lijkt me geen beginnen aan toch?
Ik hoop in ieder geval voor jou Mesastamp, dat je je paard terug krijgt.
ILOVETARO schreef:Mail Wendy van dijk ,
over de hele inzamelingsactie etc,
je zou altijd nog kunnen kijken wat eruit komt ...
niet dat ze de pony zou kopen, maar mischien
kan ze een handje helpen ?
Kus