Noon schreef:Ik heb nu bijna 2 jaar lang priveles van Judith Ribbels in Eibergen. dan betalen we ongeveer 30 euro per uur dat ook wel eens uit kan lopen. zij heeft o.a. eens de Pavo Cup bij de 5 jarigen gewonnen met de ruin Robin Hood die vlak erna naar Amerika is verkocht.
hiervoor heb ik van iemand anders les gehad die zelf Z dressuur heeft gereden en toen zij minder tijd had zijn wij via haar naar Judith gegaan. en eigenlijk klikte het gewoon, met wat voor paard ik ook aan kom waaien, kan ze me wel verder helpen. ze heeft me de afgelopen jaren echt vooruit geholpen en ben wel blij dat ik les van haar heb.
verder heb ik weleens clublessen gevolgd bij Edwin Langevoort uit Enter en daar betaalde je ongeveer 12.50 per les opfzo? ik weet het niet precies meer, en dan zat je met max. 4 man in een les.
heb ook eens een les gehad van Remi Bastings (ruiter bij de Watermolen in Haaksbergen) maar heb geen flauw idee wat ik daarvoor moest betalen.
en ik heb eens een les gevolgd van een oud bondscoach van Duitsland en Grand Prix ruiter Rick Klaassen, daar moest ik toen 75 euro voor betalen en toen heb ik ongeveer een uurtje les gehad met nog een ander persoon. helaas zit hij echt heel ver weg, maar het klikte echt super. ik kwam ook met een gewelidig gevoel over mezelf en mijn paard de les uit. als ik weer eens een echt dressuurpaard onder me kont krijg die wat verder is wil ik zeker weer bij hem gaan lessen.
ahum, nederlands bondscoach...foutje hihi