merrieveulen schreef:Akke schreef:De pest is alleen dat je niet naar de winkel rent om even een karretje vol bitjes mee naar huis te nemen. Dan kan je ze wel lenen van een stalgenoot maar wil je er echt wat van merken moet je er wel een paar weken mee rijden. Paard wordt ondertussen ook niet gelukkiger van al dat ijzer wat ie ziet komen en gaan.
Ik baal er dan ook flink van dat ik mijn gebruiksaanwijzing van mijn paard kwijt ben
ik heb ze helaas stuk voor stuk gekocht, en idd, je moet er wel een poosje mee rijden om het resultaat goed te kunnen beoordelen. heeft een boel geld gekost, maar dat maakt bij niet uit. ik vind mijn paard het belangrijkste, en ik ben blij dat hij nu een bit heeft wat hij fijn vindt. mijn paard heeft geen problemen gehad met het uitproberen van de bitten, hij heeft er niet onder geleden laat ik het zo zeggen. ik heb wel duidelijk opluchting gemerkt toen hij eidelijk zijn huidige bit mocht uitproberen. daarom is de keuze ook op dat bit gevallen.
Ik huur die myler ook eerst. Kost 3,5 euro per week, vind ik een nette prijs

Begin dit jaar heb ik alles in 1 koop verkocht

Aansnoerriem heb ik bij mijn merrie, verdeelt imo de druk beter dan zo'n iel snijdend ding. Alleen snoer ik m niet aan