Loesjuh schreef:Ik had zelf al een topic geopend, aangezien ik dacht dat deze alleen ging om wie wel of niet de pessoa gebruikt. Maar dat was dus niet zo.
Ik heb op pagina 3 van dit topic 4 plaatjes zien staan over hoe je de pessoa kan gebruiken. Kan iemand mij misschien vertellen welke manier het beste werkt voor mijn pony? Het gaat om een Haflinger die haar rug en nek wel eens vast wil zetten. Vandaag heb ik de eerste manier geprobeerd, lang en laag. Maar dat werkt alleen in stap. Is dat een kwestie van wennen?
Het was dus de eerste keer?
Bij mijn powny de eerste keer gaf ze ook alleen 'toe' in stap, en ik had fotos geplaats en toen hadden ze geadviseert om hem gewoon een stuk strakker te zetten (ik had hem vrij los, omdat ze moest wennen), dat ze er 'doorheen' komt (ze snapte de bedoeling waarschijnlijk niet, en als je hem strak genoeg zet snapt ze dat sneller) en toen inderdaad kreeg ze het door, heb ik hem weer wat losser gezet en toen ging het perfect.
Maar zoiezo heeft ze veel meer moeite met draf, maar als ik de boekjes e.d. geloof werkt ie dus ook alleen in in draf.