Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Quellian schreef:Maar dat is met mijn 3,5 jarige merrie ook. En ook met mijn 7-jarige Haarbalpoownie
Als ze het zat zijn, dan hou ik er ook mee op.
van 7 mag je wel verwachten dat ie iets langer kan opletten dan 1 van 2,5 toch? 
vamp schreef:Quellian schreef:
Ik zie hele jonge kinderen die lekker met andere kinderen mogen spelen, zonder -om paps en mams een plezier te doen- elke dag een stukje moeten voorlezen terwijl ze pas 2 zijn
daar heb je gelijk in. maar ook het opvoeden van kinderen gebeurt continu. zelfs op die jonge leeftijd!

) een evulen kan toch duidelijk laten merken als hij het zat is en daardoor worden dingen niet zo snel opgedrongen?
lowara schreef:mmm dit wordt intressant..
maar (ga ik weer..sorrie) een evulen kan toch duidelijk laten merken als hij het zat is en daardoor worden dingen niet zo snel opgedrongen?
tenminste, die van mij laat duidelijk merken of ze het ergens mee eens is of niet.
en ze komt uit zichzelf naar mij toe ( maar dat is weer die natuurlijke nieuwschierigheid
die van mij kent het poetsen al vanaf dag 1 en wandelen vanaf dag 4, dus wat dring je dan precies extra aan zo'n beestje op?
edit: en wat als je de opvoeding door beiden laat doen? soortgenoten EN mensen? ( opfok en bezoeken staat daar gelijk aan)
) en ben ik 2x per jaar gaan kijken of alles er nog op en aan zat.
) maar omdat ze in een kliniek heeft gestaan en dus al vanalles moest ( trailer in en uit, vaststaan,meelopen, blijven staan voor onderzoeken etc etc)lowara schreef:edit: en wat als je de opvoeding door beiden laat doen? soortgenoten EN mensen? ( opfok en bezoeken staat daar gelijk aan)

Maar ik heb dan ook dezelfde mening. Overigens ook dezelfde als Quellian en KarinvdM.
runningkawa schreef:De enige tegenstanders zijn de mensen die zelf 1, 2 paardjes hebben
Die ook zelf hooguit een paar paarden zadelmak hebben gemaakt.

*
gianlucka schreef:runningkawa schreef:De enige tegenstanders zijn de mensen die zelf 1, 2 paardjes hebben
Die ook zelf hooguit een paar paarden zadelmak hebben gemaakt.
Ik denk dat je dat niet zomaar kunt zeggen. Ik ken geen van de boktpersonen persoonlijk en heb geen idee welke ervaringen ze hebben, dus ik zou niet zomaar zulke opmerkingen plaatsen.