Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

boktor1 schreef:Jullie vrouwen zijn gewoon vanaf de geboorte al paardrijders, wij mannen niet.

:D:D
geweldig hilarische en zeer herkenbare artikeltjes
.
. KiWiKo schreef:op een manege waar ik vroegah een paard gestald had, hadden ze een speciale mannenles MET een biertje tijdens en na de les![]()
![]()

Kuiken schreef:Te paard in bv een natuurgebied is veel intenser, bosdieren lopen nl niet weg voor paarden.. Heel gaaf!

sflj schreef:Ik weet niet waar je woont, Boktor maar volgens mij geven ze bij Jan Dolfing (in Vries, Dr.) ook les aan 'oudere beginners'
Of dat ook alleen aan mannen is weet ik niet.

boktor1 schreef:Ja maar kuiken, mannen zijn roekelozer. En specifiek in mijn geval : ik ben slungelig, onhandig en roekeloos. In combinatie met een paard lijkt me dat niet echt een geweldige combinatie..
Vaak weten die knollen dan niet eens waarvoor, maar voelen dat het kennelijk wel heel erg eng moet zijn.
russel schreef:Niet te veel nadenken, lekker gaan zitten en een betrouwbaar paard onder je en dan komt het wel goed. Voor recreatief rijden moet je wat handigheid hebben en zeker gewoon wat lef. Niet te snel bang zijn en goed kijken waar je je paard door heen stuurt, betrouwbare paden en ruimte zodat ze zich niet kunnen bezeren.
Verder gewoon lekker genieten!