Als hij er maandag nog niet is... nou... dan vind ik het zeer sneu voor je
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
nd423 schreef:Als ie er maandag nog niet is dan moet je aangifte doen bij de politie.
. Serieus ik ben een keer zo belazerd via internet en ze nemen niet eens de aangifte op, dat was een consumentenzaak daar begonnen ze niet aan.

kwebbel schreef:eigenlijk had ik het wel kunnen weten ,maarja de verleiding was groot ,gister heb ik weer een paar mails gestuurd en daar was ik niet echt vriendelijk in maar ze reageert nergens op k*twijf
kwebbel schreef:ik vind dit niet te ver gaan je doet dit op basis van vertrouwen en helaas zijn er mensen die je vertrouwen weten te misbruiken!!!!
Kitty1 schreef:Maar iemand moet toch achter haar adres kunnen komen vanwaar de mail verstuurd wordt?
Citaat:
Alane schreef:
Als je gokt en je gokt mis, dan is dat je eigen schuld en niet de schuld van diegeen die je geld aanneemt....
nd423 schreef:Ik vond de verleiding ook erg groot, maar heb de tips van marktplaats opgevolgd
nd423 schreef:Alane schreef:
Als je gokt en je gokt mis, dan is dat je eigen schuld en niet de schuld van diegeen die je geld aanneemt....
Dus wanneer ik aan jou iets verkoop evt tweedehands en je maakt geld over en ik stuur je niets toe dan is het dat jou schuld en niet die van mij??? Aparte normen en waarden heb jij hoor.

amondi schreef:Heb je marktplaats al ingelicht dat dit een waarschijnlijke oplichting is? Die weten nl wel waar ze iemand kunnen vinden.
Je moet alles opgeven voor een advertentie.
xx_ananda_xx schreef:ik heb ook een mail gestuurd met de vraag of het ook onder rembours kan.
Als ik antwoord krijg laat ik het jullie weten
xXx

Ziolette schreef:kwebbel schreef:ik heb het overgemaakt via internetbankieren en het is maandag bij mij afgeschreven dus zij heeft het allang en breed binnen
Idd, dan heeft ze het allang binnen............, dat klinkt dus niet hoopvol.
xx_ananda_xx schreef:ik heb ook een mail gestuurd met de vraag of het ook onder rembours kan.
Als ik antwoord krijg laat ik het jullie weten
xXx