Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

_Linda_ schreef:BM stables heb ik zelf geen ervaring mee maar een vriendin van me wel.
Ik wou eerst een paardje van daar maar dat heeft die vriendin van me afgeraden. Ze had daar een paard gekocht waar vanalles mee mis bleek te zijn. En leeftijd klopte ook niet, toen kreeg het paard iets en toen wou ze het laten inruilen waar heel moeilijk over werd gedaan maar uiteindelijk is het toch gelukt. Verder ken ik iemand die zijn paard er vandaan heeft en dat bleek niet te kunnen galloperen en had iets aan zijn mond...
Sorry heb alleen nog maar negatieve dingen over BM stables uit mijn omgeving gehoort.
lundi schreef:puntje schreef:ja bijna maar als je me zo goed kent kan jij de mensen hier toch vertellen wie ik ben lundi!!!!
Ik weet mij wel aan de boktregels te houden!
Ik zet niet zomaar een andermans prive leven op internet!
Dat jij nu zelfs mensen zwart maakt op het internet moet jij weten,je ziet me van de week wel een keer verschijnen,dan zal ik mij even voorstellen!
Ik kom vaker op Enthoven dan jij denkt!
Gooooooooo Lundi

doe eens kalm zeg, kunnen we niet gewoon even om een slotje vragen??? dan is dit gezeur klaar._Linda_ schreef:Verder ken ik iemand die zijn paard er vandaan heeft en dat bleek niet te kunnen galloperen en had iets aan zijn mond...
) daar een expert in is.
Natasha schreef:Toch fijn Linda, dat t paard iets kreeg en ze t toch kon inruilen.
Verder wordt ik gewoon moedeloos van dit gedoe.
Bijv Puntje, die me blijkbaar geen warm hart toedraagt.
Ik weet niet waarom, en pm: waar ken je me eigenlijk van ?
( omdat er zoveel mensen bij ons over de vloer komen kan ik niet alles en iedereen onthouden)
Krijg ik dit terug:
nee ik ken die patricia die de naam puntje gebruikt.
Ik snap er niks meer van.
idd laat ze maar...
Puntje is naar Puntje
) had tegen mensen gezegd dat ze eens bij ons moesten gaan kijken als ze een leuke pony zochten.puntje schreef:nee hoor puntje vond het zo gezellig hier dat ze nog even gebleven is en zoals ik al zei ik kom bijna nooit in puntje
puntje schreef:je blijft maar bezig he !
Bamburi schreef:De paarden zien er allemaal netjes verzorgt uit....
Alleen vind ik dat er niet altijd even vriendelijk gehandeld wordt.
Maar goed voor Natasha is het natuurlijk haar werk, en zou ze af en toe wel eens zo moeten handelen.
Ik zou iig nooit een paard bij zo'n handelaar kopen, maar ik kan me wel voorstellen dat als je gewoon een leuk recreatiepaardje zoekt daar eens een kijkje wilt nemen.