Wie kent BM stables Dream Stables

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Madelief28

Re: Wie kent BM stables Dream Stables

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 22:52

nu lees ik het nogmaals..lundi bedoelde je dat tegen Puntje? Of ben JIJ Puntje??

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 22:52

_Linda_ schreef:
BM stables heb ik zelf geen ervaring mee maar een vriendin van me wel.
Ik wou eerst een paardje van daar maar dat heeft die vriendin van me afgeraden. Ze had daar een paard gekocht waar vanalles mee mis bleek te zijn. En leeftijd klopte ook niet, toen kreeg het paard iets en toen wou ze het laten inruilen waar heel moeilijk over werd gedaan maar uiteindelijk is het toch gelukt. Verder ken ik iemand die zijn paard er vandaan heeft en dat bleek niet te kunnen galloperen en had iets aan zijn mond...

Sorry heb alleen nog maar negatieve dingen over BM stables uit mijn omgeving gehoort.

Ga jij er effe een schepje boven opgooien!
Dan had ze een paard moeten kopen waar papieren bij zaten,eigen schulkd dikke bult!
Wat zeur jij nou johze hebben dat paardje toch weer ibgeruild,vertel jij mij maar eens waar dat tegenwoordig nog kan!
Ik zie dat toch als een zeer goede service!
Hebben jullie dat paard niet flink in zijn mond lopen rukken en wist die vrienddin de galop hulp wel correct door te geven aan dat paard!

Weg wezen jij !!!

x_shirley_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 22:53

lundi schreef:
puntje schreef:
ja bijna maar als je me zo goed kent kan jij de mensen hier toch vertellen wie ik ben lundi!!!!

Ik weet mij wel aan de boktregels te houden!
Ik zet niet zomaar een andermans prive leven op internet!
Dat jij nu zelfs mensen zwart maakt op het internet moet jij weten,je ziet me van de week wel een keer verschijnen,dan zal ik mij even voorstellen!
Ik kom vaker op Enthoven dan jij denkt!

Gooooooooo Lundi

En voor de slechte reakties:
Het zal best eens kunnen dat er een keer een paard word verkocht die ouder blijkt te zijn, als ie iets aan zn mond had, had je hem moeten laten keuren!
Hun verkopen zooooveel paarden, daar komen en gaan echt veel paarden in een week tijd, en ze kunnen van de oude eigena(a)r(en) wel eens evrkeerde info krijgen ja, maar als diegene die hem gekocht heeft hem had laten keuren, was er niks aan de hand geweest!

Claudia23: ze is puntje blijkbaar niet, anders zou ze puntje niet ngo wel eens tegenkomen

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 22:55

[/qoute]

Claudia23: ze is puntje blijkbaar niet, anders zou ze puntje niet ngo wel eens tegenkomen

[/quote]
Daar dacht ik nu dus pas aan :d
Blijkbaar ben ik nu ook rijp voor de kroeg:D

Somebody_

mensen kinderen, waar gaat dit in godsnaam over doe eens kalm zeg, kunnen we niet gewoon even om een slotje vragen??? dan is dit gezeur klaar.

om toch nog even een reactie te geven op kwaliteit bm stables, eerste keer dat we daar een pony kochten was wat minder, maar daar zaten geen papieren niks bij en de rest vd pony's allemaal perfect in orde, en die ene is ingeruild, en dat ging ook makkelijk.

Achterom

_Linda_ schreef:
Verder ken ik iemand die zijn paard er vandaan heeft en dat bleek niet te kunnen galloperen en had iets aan zijn mond...

Geen keuring gedaan dus?

Een paard wat niet kan galopperen, lijkt me heel sterk... kon hij het niet onder het zadel of niet in de wei?

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:02

leuk nog meer mensen!
1. patricia
2. puntje
3. diep in het glaasje kijker
4. nu weet ik het niet meer hoor whahahahah

ik heb een goede ervaring met BM stables en dat veranderd niemand meer

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:06

Jullie moesten eens weten hoe goed jullie reacties me doen!

Soms lijkt t wel een spel van mensen, paardenbedrijfje afkraken.

Over leeftijden wordt vaak gediscuseerd.
De leeftijden die wij opgeven kloppen over t algemeen wel, op t half jaar nauwkeurig, omdat onze veearts ( jaja een vrouwelijke natuurlijk! ) daar een expert in is.
Dan komt er echter een andere zogenaamde "kenner"bij de klant thuis, en die heeft een andere mening.
Als je alle verhalen die ik meemaak eens zou horen, snap je niet dat ik nog in dit vak zit, dat ik t volhoud!

Voor wie het echt wil, geef ik zometeen een voorbeeld.

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:08

Kom maar op met je voorbeeld

abukir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:09

Natasha schreef:
Toch fijn Linda, dat t paard iets kreeg en ze t toch kon inruilen.

Verder wordt ik gewoon moedeloos van dit gedoe.
Bijv Puntje, die me blijkbaar geen warm hart toedraagt.
Ik weet niet waarom, en pm: waar ken je me eigenlijk van ?
( omdat er zoveel mensen bij ons over de vloer komen kan ik niet alles en iedereen onthouden)
Krijg ik dit terug:
nee ik ken die patricia die de naam puntje gebruikt.

Ik snap er niks meer van.

Een vriendin van mij had toen die Tink (sheila ofzo heette) ze bij jullie gekocht die je eigenlijk niet weg wilde doen.Weet je dat nog? Die Tinker is uiteindelijk ook gewoon bij jullie ingeruild en heeft ze een ander paard voor uitgekozen.
Tja dat meisje wilde niet luisteren en wilde perse dat paard wat uiteindelijk toch niet goed afliep en haar kon inruilen.

Ach ja iedereen heeft zn mening ook vaak via anderen, maar ik vind dat je een paard gewoon moet laten keuren. Maakt niet uit waar hij vandaan komt bij iedereen kan er iets misgaan. Maar ze willen dan zo graag dat paard en willen hem dan gelijk meenemen zonder te keuren. Tjha dan kan je zulke dingen verwachten of het nou bij een particulier of een handelaar is.

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:13

Natasha,trek het je niet te veel aan
Maak je niet te druk,waarschijnlijk zijn er mensen die er op kicken iemand de afgrond in te duwen!
Helaas hebben ze niet door dat ze aan jou boterham zitten!
Dit keer ben jij het,morgen ben ik het misschien!
Gelukkig dat ik heel goed van me af kan bijten,vandaar dat ik het ook niet pik dat jij nu aan de beurt bent!

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:15

Hee, weet je wat het grappige is... sommigen die deze dingen zeggen hebben je niet gesproken of wat dan ook, ze gaan maar af op ''verhalen van''...
erg dom idd laat ze maar...

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:17

Puntje is naar Puntje
Even voor de duidelijkheid Puntje heeft zichzelf naar een kroeg in Hillegom vernoemt!

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:18

Vind dit topic lanzamerhand over niks gaan, het wordt een discussie tussen puntje en lundi.
Ik vind dat je best je mening mag geven maar het is niet leuk als je allemaal negatieve dingen over iemand gaat vertellen op bokt.
Er zijn vast wel leuke paarden van BM stables anders zouden ze nu denk ik al failliet zijn. Wij hadden trouwens ook een draver van BM stables en die kon ook gewoon galop weliswaar niet zo als een dressuurpaard maar hij kon het en was daarbij nog eens superlief!
Als je echt een goed dressuurpaard wil en je bent nog eens zo dom om niet te keuren (als je zeker wil weten dat hij/zij geen gebreken e.d heeft) dan is het je eigen schuld, je kan niet verwachten dat ze bij handelaars allemaal Salinero's hebben. Vind het dan ook nergens op slaan dat je BM stabkes de schuld gaat geven voor jou fouten (niet keuren) dan moet je maar bij een particulier kopen en dan is het ook niet altijd zeker dat het paard niks heeft of wat ouder is.

puntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:19

nee hoor puntje vond het zo gezellig hier dat ze nog even gebleven is en zoals ik al zei ik kom bijna nooit in puntje

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:19

Ook bij een particulier kopen is zeker geen garantie.
Het is dat ik de zus van de vorige eigenaar van mijn paard kende, en wist dat zij eerlijk was, maar van haar zus had ik anders geen paard gekocht!

Bamburi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:20

De paarden zien er allemaal netjes verzorgt uit....
Alleen vind ik dat er niet altijd even vriendelijk gehandeld wordt.
Maar goed voor Natasha is het natuurlijk haar werk, en zou ze af en toe wel eens zo moeten handelen.

Ik zou iig nooit een paard bij zo'n handelaar kopen, maar ik kan me wel voorstellen dat als je gewoon een leuk recreatiepaardje zoekt daar eens een kijkje wilt nemen.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:21

IDD Hier geef je zelf al een mooi voorbeeld Abukir, ik raadde haar t paard af en toch wilde ze t.
Na een jaar ongeveer wilde ze t paard toch inruilen ( de garantietermijn was iig al verstreken) en ik ben haar tegemoet gekomen.

Hoe goed je t ook doet,goed doe je t nooit, en het lijkt idd wel Lundi dat hoe meegaander je bent, hoe harder ze je afstraffen.

Ok dat voorbeeld.
Veel veeartsen zijn betweters, sorry dat ik het zo zeg.
Ik zal een voorbeeld geven:
Een veearts , een EIGEN veearts van ons,( ja wel een man ) had tegen mensen gezegd dat ze eens bij ons moesten gaan kijken als ze een leuke pony zochten.

Zo hebben die mensen een pony bij ons gekocht, een 3 jarige.

Thuisgekomen halen ze die veearts erbij.
Die zegt die pony is geen 3 jaar maar 13 jaar.
Mensen helemaal over de rooie.

Wij gingen zwaar twijfelen aan ons zelf, ( ik bedoel iedereen ziet dat verschil toch zou je zeggen)en hebben de pony naar huis gehaald, de gehele kliniek erbij laten komen,en eerst deden ze alsof t moeilijk te zien was, maar de pony was toch 3 jaar oud.

Geen excuses, niets.

Er wordt zoveel gezegd, gewoon ongelooflijk.

NWDynamite

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:23

ja... mensen, meningen, en dan zo verschillen!

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:26

puntje schreef:
nee hoor puntje vond het zo gezellig hier dat ze nog even gebleven is en zoals ik al zei ik kom bijna nooit in puntje

Het was zeker vol,of zagen ze bij de deur dat je al genoeg op had ?

puntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:27

je blijft maar bezig he !

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:31

Ik ben een keer belazert geweest door een zeer bekende (wereldwijd) handelaar. Hij verkocht aan mij een paard dat eigenlijk dood en dood ziek was. Mijn eigen DA heeft hem gekeurd en goedgekeurd. 6 maanden later bleek het paard een zeer ernstige hartafwijking te hebben. De keurende DA moet dat hebben geweten. De DA die het paard afkeurde (van Schie) zei:
1 rit naar huis, niet meer uit de stal halen en het paard zo snel mogelijk in laten slapen.
Het paard had een ruizend hart. Er stond gewoon een hartklep open, stukjes van het hart zwierf rond.

Kijk, een handelaar met "zeer goede" naam die wereldwijd bekend is, belazert je gewoon, samen met je eigen DA.
Als ik E.S. ergens tegen kom, dan draait hij nog steeds zijn hoofd heel snel om. Dit is al jaren geleden gebeurt.
De DA die het paard goed heeft gekeurd, heeft het ook geweten.

Liever een paard bij BM stables, dan bij een zeer bekende handelaar.

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:32

puntje schreef:
je blijft maar bezig he !

Misschien zou je een excuus aan kunnen bieden,ik weet niet of je door hebt wat je aan richt bij Natasha?

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:33

Bamburi schreef:
De paarden zien er allemaal netjes verzorgt uit....
Alleen vind ik dat er niet altijd even vriendelijk gehandeld wordt.
Maar goed voor Natasha is het natuurlijk haar werk, en zou ze af en toe wel eens zo moeten handelen.

Ik zou iig nooit een paard bij zo'n handelaar kopen, maar ik kan me wel voorstellen dat als je gewoon een leuk recreatiepaardje zoekt daar eens een kijkje wilt nemen.

Tja jij doet in katten, ik houd ontzettend van katten, toch zou ik niemand afraden naar een kattenhandelaar/ fokker te gaan, al zitten de asiels overvol.
Ik denk dat iemand die zijn brood erin moet verdienen per defenitie eerlijker is als een particulier.

puntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-05 23:39

nou nou overdrijven is ook een vak ! ik heb toch gezegt dat ik mijn mening geef en ik geloof niet dat dat verboden is! we hoeven het toch niet allemaal met elkaar eens te zijn! het is mijn ervaring ! ik ga toch ook niet tegen iemand tekeer die er wel goede ervaringen mee heeft! maar als je me van de week toch komt opzoeken kunnen we het er misschien wel even over hebben je weet tenslotte toch al zoveel over/van me!