Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
freespirit schreef:he...jongens...volgens mij piest die dirk_paard in d'r broek van lachen om iedereen die hier over de rooie gaat.
Olympia schreef:
Jouw paard heeft natuurlijk een atletisch lichaam (of hoe je dat ook mag schrijven)
Verder kan mijn paard zelfs een 3dubbelde salto hoor

(salto's, schroeven, spagaten, splitten, noem maar op. In iedere combinatie enzo) Anouar15 schreef:Ik leer mijn paard eerste de handstand, als hij dat goed kan gaan we pas wijken...
Nannes: een schaduwaccaount is zechmaar een andere naam voor een gebruiker. Stel jij maakt nog een gebruikersnaam aan en gaat daar ook mee posten, dat is dan een schaduwaccount. Leg ik het goed uit?
freespirit schreef:boycotten die hap
Bobbielover schreef:Nee, ik denk dat jij eens professionele hulp nodig hebt, je bent niet goed bezig, en ik HOOOOOOOOP dat dit ontzettend nep is

_Linda_ schreef:Wat lopen jullie allemaal te zeiken.
Laat haar doen wat ze wil met haar 3jarige pony. Ik zeg niet dat ik het met haar eens ben (helemaal niet zelfs) over dat met een strafbit, sporen rijden enz, maar als ze haar paard verpest is het haar eigen schuld. Vind echt dat er overdreven word gereageert door sommige hier, echt belachelijk. Een 3 jarig paard hoort idd nog vijheid te hebben en ik zou als ik jouw was nog niet teveel van hem vragen. Dat komt allemaal vanzelf wel, hij is nog jong dus je hebt nog tijd genoeg. Dat wijken komt nog wel toch.
Amethyst schreef:_Linda_ schreef:Wat lopen jullie allemaal te zeiken.
Laat haar doen wat ze wil met haar 3jarige pony. Ik zeg niet dat ik het met haar eens ben (helemaal niet zelfs) over dat met een strafbit, sporen rijden enz, maar als ze haar paard verpest is het haar eigen schuld. Vind echt dat er overdreven word gereageert door sommige hier, echt belachelijk. Een 3 jarig paard hoort idd nog vijheid te hebben en ik zou als ik jouw was nog niet teveel van hem vragen. Dat komt allemaal vanzelf wel, hij is nog jong dus je hebt nog tijd genoeg. Dat wijken komt nog wel toch.
Lieve schat, dit is overduidelijk een schaduwaccount
Amethyst schreef:Olympia schreef:
Jouw paard heeft natuurlijk een atletisch lichaam (of hoe je dat ook mag schrijven)
Verder kan mijn paard zelfs een 3dubbelde salto hoor
Al mijn paarden hebben dat hoor
Mijne kunnen alles(salto's, schroeven, spagaten, splitten, noem maar op. In iedere combinatie enzo)

_Linda_ schreef:Als dit zo duidelijk een schaduwaccount is
volgens jou, waarom reageer je er dan op, dan heeft zei er toch ook allemaar lol?
Spetterlover schreef:Oooh wil je mij dat ook leren?
En willen jullie niet zoveel posten, ik moet 5x op verzenden drukken voor mn post er doorkomt ja![]()
Nannes schreef:TS is offline
Amethyst schreef:Spetterlover schreef:Oooh wil je mij dat ook leren?
En willen jullie niet zoveel posten, ik moet 5x op verzenden drukken voor mn post er doorkomt ja![]()
Tja, alleen mensen met dat specifieke fingerspitzengefuhl kunnen dat
_Linda_ schreef:Nee geloof niet dat iets van dr verhalen kloppen. maar ga er niet dom op in als jullie, wie is hier nou kinderachtig bezig.
minnie_muis schreef:hmmm volgens mij heb k ook een probleem! Ik weet niet hoe k mijn 2 jarige paard (tja j moet vroeg beginne hé) een handstand moet leren. Wie zou dat kunne uitleggen?
Olympia schreef:@ Ame.. Jij hebt natuurlijk trouwens de allergoeiste paarden tot je bezit he.. Want je beleert ze toch al als ze nog heeeeel jong zijn
En dat is al vrij laat... Spetterlover schreef:_Linda_ schreef:Nee geloof niet dat iets van dr verhalen kloppen. maar ga er niet dom op in als jullie, wie is hier nou kinderachtig bezig.
Nee laten we met zn alleen boos en serieus gaan doen, want pas vooral op dat je NIET lacht in je leven