Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Sommige maken het hier ook niet al te aardig op, en dat is niet alleen Michelle(Princess) 

Mijn god jij bent best wel dom.
Princess schreef:misschien stond dat paard er wel voordat ik er zat maar dan nog, ik zit er al 4jaar en jullie hebben er alleen een paard gestald, dus wie weet er nu meer over de situatie daar?
en trouwens dan heb je een paard en dan dump je m zomaar maar even ergens, in dit geval deurne terwijl je totaal niet weet wie er mee gaat rijden enz. nou sorry hoor dan vraag je er wel om
agressief nee zo komt het misschien over maar dat ben ik niet, waar ik niet tegen kan is dat mensen die er nauwelijks of niet zijn geweest en die via via alles horen mij gaan vertellen hoe het daar an toe gaat...
kom eerst maar es een paar maandjes kijken hoe het er daar aan toe gaat voordat je je conclusies trekt, jullie geven school de schuld dat het paard mager is, maar jij dumpt wel je paard daar even...en je hebt er verder niet meer naar omgekeken wat ik tenminste begrijp uit jullie verhaal. Dus wie is er hier nou fout?
Heb je zelf wel eens een paar dagen gekeken hoe er daar gevoerd word?
Urielle schreef:sommige opleidingen staan gewoon beter aangeschreven dan andere, dat is ook met de gewone MBO, HBO en WO-opleidingen zo natuurlijk
Ik vind niet dat IEDEREEN die van Deurne afkomt slecht rijdt, kan ik ook niet zeggen want ik heb ze niet allemaal gezien. Ik vind wel dat de gemiddelde Deurne-ruiter ver onder de maat rijdt EN op stal van te weinig dingen iets af lijkt te weten van wat ik verwacht van iemand met een diploma (of een opleiding, als je stagiairen krijgt) in de paarden. Dat is gewoon mijn mening, waar niemand zich verder iets van aan hoeft te trekken
* waaaaarom discussier ik nu toch.... ?!!! *
Princess schreef:
[***]@over die beoordeling vanwege dat twents accent, het zal wel iets onverstaanbaar zijn als ze een lager cijfer krijgt want dat is wel belangrijk dat je goed verstaanbaar bent! Ik kreeg ook een x een opmerking dat ik me woorden niet goed afmaakte(dus geven inplaats van geve, haha ach ja ze proberen ons zo goed mogelijk op te leiden op die manier)

Urielle schreef:
Moet jij met die toon straks een stal gaan runnen???? Je pensionklanten zullen ook wel eens commentaar hebben hoor
Citaat:Overigens staat Deurne bij de stallen waar ik heb gewerkt ook slecht aangeschreven - liever iemand die ORUN heeft gedaan