Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Marije1984 schreef:Dat bedoelde ik dus ook te zeggen. Een hoop geld is voor iedereen anders. Ik vindt 4000 al een hoop. Maar een ander juist weer 8000 een hoop.
Marije1984 schreef:Dat bedoelde ik dus ook te zeggen. Een hoop geld is voor iedereen anders. Ik vindt 4000 al een hoop. Maar een ander juist weer 8000 een hoop.
LDRD schreef:Marije1984 schreef:Dat bedoelde ik dus ook te zeggen. Een hoop geld is voor iedereen anders. Ik vindt 4000 al een hoop. Maar een ander juist weer 8000 een hoop.
Daarom vroeg ik ook om een concrete bedragen te noemen, anders blijft zo'n topic wel erg vaag.
Missouri schreef:Sjuimpje schreef:Een goed paard is vaak duur,
maar een duur paard is lang niet altijd goed
Over Poëtin trouwens, die is weer te koop...

ShannaY schreef:Tulandro schreef:
Geen typfoutje maar een grammaticaal foutje, 'daar' slaat op Bonfire en niet op die pony. Maar bonfire is voor 20000 gulden gekocht, niet voor 1500 euro, zo goedkoop is dat niet.
Nee, ze heeft ook een ander paard voor Bonfire, waar ze mee heeft gereden op de Olympische spelen in 1988.
Prisco
Vader: Onbekend
Moeder: Onbekend
Kleur: Donkerbruin
Hoogte: 1.62m
Geslacht: Ruin
Niveau: Grand Prix
Nederlands Kampioen en deelnemer aan de Olympische Spelen van Seoul in 1988.
Anky’s eerste paard.
Anky: “ Mijn eerste liefde”.
Edit : Ik moet even oppassen met wat ik zeg, ik dacht dat ze met dit paard ook Grand Prix gereden had, maar blijkt dus de Olympische spelen te zijn.
runningkawa schreef:Poeting te koop
ff kijken wat er in mijn knip zit *schud nu kleingeld om *
6.53 euro
Is wel genoeg toch?

meiske16 schreef:3als je op de olympische spelen rijdt,rijdt je Grand prix
Urielle schreef:Een topper - dat weet je toch niet van te vorenBij mij onder het zadel wordt een topper helaas al geen topper meer. Zoals ik eerder al zei denk ik aan rond de 8000 Euro voor een groen paard wat in principe meer kan dan alleen het Z halen.

).

Tulandro schreef:
Geen typfoutje maar een grammaticaal foutje, 'daar' slaat op Bonfire en niet op die pony. Maar bonfire is voor 20000 gulden gekocht, niet voor 1500 euro, zo goedkoop is dat niet.
Dat vertelde ze toen in een intervieuw bij dat progamma op ned 2 of 3 ofzo geloof ik, met die masterclass!