lijkt me wel grappig als een paard ineens zegt jaaaaaa daar en daar en ze hebben een luxe huis met jacuzzie ^^ Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
lijkt me wel grappig als een paard ineens zegt jaaaaaa daar en daar en ze hebben een luxe huis met jacuzzie ^^
.
Met name muggen
Zij communiceerd ook met bomen, planten, mineralen en stenen. Daar heb ik zelf niet zoveel mee. Ik zie niet in hoe ik daar iemand mee kan helpen. Misschien als ik een eigen bloemenzaak had ofzo 
fiders schreef:paarden hebben een geheugen van 3 seconden en onthouden niet veel, het paard is dus helemaal niet in staat om te herinneren dat het de vorige keer ook al diaree had
fiders schreef:Ik heb niet zo'n beste ervaring met mensen die praten met paarden, ik zou dus ook zeggen pas op met wat die mensen allemaal zeggen.
nog een verhaal:
Paard heeft gronische diaree, de eigenaar wil er niets aan doen, omdat haar paard zou hebben gezegt dat hij het niet erg vind dat hij diaree heeft en hij er toch al aan gewent is diaree te hebben
paarden hebben een geheugen van 3 seconden en onthouden niet veel, het paard is dus helemaal niet in staat om te herinneren dat het de vorige keer ook al diaree had
Dus zoals je al gelezen had, ik geloof het niet zo dat je met paarden echt kunt praten
Misschien doe ik het nog wel een keer!