Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Daarnaast is er de IBG die mij sponsort
en mijn ouders betalen mijn collegegeld. Van mijn pa krijg ik ook nog een kleine bijdrage per maand en van een bepaalde stichting ook nog wat. Ik kom makkelijk rond

jacky2 schreef:ja daar kan ik over meepraten,macho is ook een jaar geblesseerd geweest,en de kosten van de kliniek etc ect.
daar word je niet vrolijk van,en natuurlijk valt dat net niet onder je paardenverzekering !
kijk, ik heb alles over voor macho,bijna al mijn geld ging vorig jaar richting hem,maar op een gegeven moment werd ik er zelf depressief van.
ik ben nu ook dolblij dat het al weer een half jaar goed met hem gaat !!!!!!!!!!!!
. Niet dat je weer net begonnen bent en als je alles een beetje op de op rails hebt staan het weer verkeerd gaat. Dat heb ik al een paar keer gehad. Je moet altijd weer van onderaan beginnen, pff.
Ik ga wel weer eens een flesje hydrocortiderm halen. Als ik de DA laat komen is het al minimaal 25 euro voorrijdkosten. Als er kliniekkosten komen is het einde verhaal hoor, ik ben er niet voor verzekerd. Of het zou niks ingewikkelds moeten zijn.