Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
claudia23 schreef:Jacco van doorn omgeving hengelo enschede
estherL schreef:Onze hoefsmid heet grillo![]()
Hij komt uit italie
Ptries schreef:zelfde dusHenk de Bruin
Bitch schreef:Eerst Johannes van Riessen, die woont nu in Tiel ( wie o wie heeft hem in die omgeving??)
beautylover schreef:ik ben erg blij met m'n hoefsmid hoor
hij maakt altijd grapjes en noemt mijn pony elke keer anders..de ene keer is het karel en de andere keer is het jongentje
ik lig echt altijd in een deuk bij die vent
onley schreef:ik heb maar 1 vrouwelijke gezien 2 pagina's terug
ik heb ook een vrouwelijke Larissa hunjet een top wijf die haar werk super doet en ook zo snel mogelijk komt als er iets is ze is heel geduldig met mijn 3 jarige ruin en altijd op tijd
chipieke schreef:Eerst Maarten van de Vijver uit Melsele. Ellendige hoefsmidHeeft mijn paard haar voorhoeven wel bekapt, haar achterste niet, en heeft nog de volle pot gevraagd ook! Ook had ik gevragen om vanvoor hoefijzers erop te zetten, heeft ie niet gedaan! Dan heb ik hem terug laten komen om de hele behandeling opnieuw te doen (vorige was dan gratis) en ferm tegen zijn zin heeft ie er hoefijzers opgezet! Hij beweerde dat hij met Amore veel geduld heeft gehad, maar hij is er ocharme een paar minuten mee bezig geweest 'omdat het de moeite niet waard was. Die knol zal haar 'poten' nooit opheffen'. Schoot bij mij in het verkeerde keelgat
Nu heb ik André De Vlieger. Enorm goede man! Iets duurder, maar heeft veel respect voor paarden en krijgt een probleempaard zo makZalige vent!
nikkigioa schreef:Ed Voorham (al dan niet met zijn collega Willem), heeft echt verstand van zaken en levert keurig werk! Neemt er echt de tijd voor. Moet van heine ver komen maar ik hoef NOOIT langer dan 3 dagen te wachten. Nog een pluspunt: een hoefsmid die zijn telefoon opneemt of tenminste zijn voicemail afluistert en terug belt! Wil soms nog wel eens problemen geven bij andere smeden.. Nee, voor mij geen andere smid meer!!
kimdepim schreef:Klaas ten wolde
VeraM schreef:Christiaan Wietses
Dealer schreef:Nu voor een lange trail - veel over 't harde - kunststof beslag onder laten zetten door Alexander Meijer uit Alphen ad Rijn.