Rabobank Zadeldekjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Skitter

Re: Rabobank Zadeldekjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:05

dondahsteen schreef:
Ik zou er alleen mee rijden als ik het zou winnen ik zou het echt niet kopen!! Dan lijk je net een wanabee raboruiter

En HOE in godsnaam kun je aan iemand zien of ze het hebben gewonen of gekocht..??
Ik bedoel als die op wedstrijd is of gewoon thuis lekker aan het trainen is..dat kun je echt niet weten hoor..

Pascha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:17

Dan laat er bij op borduren: Eerlijk gewonnen....

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 11:42

gomir schreef:
dat gaat me te ver hoor Urielle

Maar met ING durf ik het land nog wel door als het moet KLeurtjes zijn ook wel leuk
Postbank zou ik niet willen trouwens, die stomme pinpassen doen het nooit als ik aan het werk ben...vandaag ook weer zes keer een eenmalige machtiging uit moeten schrijven omdat zo'n rotding niet pakte

zouden de klanten van de Postbank je aanvallen als je op concours langskomt met je Postbankschabrak en -deken ?

Maarre, ING deken maatje 185 dan pls.

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-05 12:49

Je weet het maar nooit he Maar ik irriteer me gewoon gruwelijk aan alles wat met de postbank te maken heeft, veel te veel gezeur van gehad

Pluutje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 19:52

Hum, voor een ING deken ben ik ook wel in, 185 graag haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 20:51

gomir schreef:
dat gaat me te ver hoor Urielle

Maar met ING durf ik het land nog wel door als het moet KLeurtjes zijn ook wel leuk
Postbank zou ik niet willen trouwens, die stomme pinpassen doen het nooit als ik aan het werk ben...vandaag ook weer zes keer een eenmalige machtiging uit moeten schrijven omdat zo'n rotding niet pakte

Ik won van de zomer een badjes van Bada Bing das een sekshuis. Dat werd er bij verteld

Mooie deken met die witte voorkant. ik heb de vorige editie in ponymaat. Zal de adviseur van de rabo is braaf aankijken of ze mij niet die 'nieuwere' deken willen verkopen. t is echt super kwaliteit.

Mijn rabodekje is aan het overlijden die is al een jaar of 5 oud die gebruik ik alleen nog thuis.