Een cap hoort bij paardrijden net als een voetbal bij voetbal hoort
Niemand die het raar vindt ofzo ?? het hoort er gewoon bij Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Een cap hoort bij paardrijden net als een voetbal bij voetbal hoort
Niemand die het raar vindt ofzo ?? het hoort er gewoon bij
doe mij dan maar het paard bij paardrijden
Joyckuh schreef:Ik draag nooit een cap, ik heb er niet eens een. Ik weet het, het is stom, maar het is mijn keus.
Frank schreef:Volgens mij zijn deze discussies al meer dan genoeg gevoerd.
). Meeste keren ben ik op mijn rug geland of op mijn kont. BP zou in de meeste gevallen volgens mij meer schade voorkomen dan een cap... 
Katja schreef:Even een vraagje aan iedereen die roept dat het eigen verantwoordelijkheid is. Vind je niet dat je rekening moet houden met ouders, man, kinderen enz.?
Ik zou het bijvoorbeeld mijn vriend nooit vergeven als er iets gebeurde terwijl hij te hard met de auto reed en geen gordel om had. Andersom vind ik dus ook dat ik me zo goed mogelijk moet beschermen met paardrijden.
Katja schreef:Even een vraagje aan iedereen die roept dat het eigen verantwoordelijkheid is. Vind je niet dat je rekening moet houden met ouders, man, kinderen enz.?
Ik zou het bijvoorbeeld mijn vriend nooit vergeven als er iets gebeurde terwijl hij te hard met de auto reed en geen gordel om had. Andersom vind ik dus ook dat ik me zo goed mogelijk moet beschermen met paardrijden.

CCCCorine schreef:Ik rijd overigens nooit gevaarlijke paarden.
CGJ12 schreef:Ik ik jou was zou ik hem zijn rijbewijs afnemen en laten fietsen over de toeristische route door het bos.
Katja schreef:Heb je niet een bepaalde verantwoordelijkheid tegenover je kind?