Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
sher schreef:weet je wat ik bestel er twee eentje maat paard en eentje maat arabier ! noteer je dat ff![]()

Samsam schreef:graag paard!

Firegurl schreef:hihi vet grappig kan ik erbij voor de bril maat:paard?

Citaat:
Voor een maat PAARD met een BRIL:
Faniek
Fjordiegirl
Tralala
xena
JazzOrlando
Samantha5
Chaai
Haffie_Lady
Jasmijn
marjonrebel
haffiesbedum
Keevagirl
Nextdomino
sher
Firegurl
Voor een maar ARAB met een BRIL:
sher
Voor een maat ARAB met 'grote ogen':
Memuska
Lintjuuuh
Voor een maat PAARD met 'grote ogen':
Titsia
Samsam
Als deze lijst niet klopt... pliezzzz corrigeer me!!!
Ik laat dus dit topic lopen tot maandag denk ik, en dan ga ik de bestelling plaatsen. Dus jullie hebben tot maandag de tijd om er over na te denken of je zo'n geinig masker voor je paard wilt hebben, of niet!!
Voor de mensen die in dit topic 'vallen' zonder alles gelezen te hebben:
Ik ga een partij van die leuke vliegenmaskers bestellen in Amerika. Ik heb er al 10 besteld, en die ben ik allemaal al kwijt. De volgende order die ik plaats zal ik maandag doen, en hangt af van jullie bestelling. Die kun je hier in het topic plaatsen. Ik check regelmatig of er updates zijn, en dan pas ik bovenstaande lijst weer aan.
Maandag ga ik het dan bestellen.
WAT kun je bestellen?
3 verschillende maskers, 'sexy' 'grote ogen', en 'bril'.
MAAT: Paard of 'Arab' (zal tussen pony en cob inzitten.. denk ik)

Citaat:
Voor een maat PAARD met een BRIL:
Fjordiegirl
Tralala
xena
JazzOrlando
Samantha5
Chaai
Haffie_Lady
Jasmijn
marjonrebel
haffiesbedum
Keevagirl
Nextdomino
sher
Firegurl
pommiegirl
punky
Tooske
BiancUgo
Voor een maat PAARD met 'grote ogen':
Titsia
Samsam
Voor een maat ARAB met 'grote ogen':
Memuska
Lintjuuuh
Voor een maar ARAB met een BRIL:
sher
miisshOrse
Als deze lijst niet klopt... pliezzzz corrigeer me!!!
Ik laat dus dit topic lopen tot maandag denk ik, en dan ga ik de bestelling plaatsen. Dus jullie hebben tot maandag de tijd om er over na te denken of je zo'n geinig masker voor je paard wilt hebben, of niet!!
Voor de mensen die in dit topic 'vallen' zonder alles gelezen te hebben:
Ik ga een partij van die leuke vliegenmaskers bestellen in Amerika. Ik heb er al 10 besteld, en die ben ik allemaal al kwijt. De volgende order die ik plaats zal ik maandag doen, en hangt af van jullie bestelling. Die kun je hier in het topic plaatsen. Ik check regelmatig of er updates zijn, en dan pas ik bovenstaande lijst weer aan.
Maandag ga ik het dan bestellen.
WAT kun je bestellen?
3 verschillende maskers, 'sexy' 'grote ogen', en 'bril'.
MAAT: Paard of 'Arab' (zal tussen pony en cob inzitten.. denk ik)
jaaa ik ben heeel lastig, als t niet meer kan dan niet maar als t zou kunnen graag, dan weet ik zeker dat hij past, ik zal nog even kijken wat er in de paardendrogist folder stond voor vliegenmaskers..
)