Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
PriscaZ schreef:jawel want ze waren allang weer bij Piaffe en het heeft een hele tijd geduurd voordat Piaffe ze bij de fabrikant had. Dat zeggen ze zelf ook,er kwam vanalles tussen. En even bellen hoe het ermee gaat en dat het allemaal wat langer duurt, kan Piaffe natuurlijk ook gewoon zelf.
Summertje schreef:Inmiddels alweer bijna 2 weken geleden dat het bit verstuurd zou zijn.
Denk dat ik vanmiddag maar eens een bezoekje ga wagen om mijn bit persoonlijk op te halen..........
dobbel schreef:kuinre licht vlak bij lemmer friesland maar kuinre valt nog onder overijssel

figora schreef:Ik ga hier nog bijna reclame voor mijn concurente maken... haha...
Maar kun je Yvonne niet mailen? Toen ik daar, voordat ik PourCheval had, spullen bestelde reageerde ze altijd erg snel, dus misschien kan ze je het pakketnummer even doormailen, weet jij meteen waar het pakketje uithangt?..

figora schreef:Inderdaad als ze dat beloven is het raar dat ze zich niet aan hun woord hielden... weet je zeker dat ze je nummer hebben?
(waaaaaaaaaaaar blijft mn gouden bit dan
)) Ik WAS ook tevreden ja, ben 2 keer bij hun in de winkel geweest heb daar leuke dingen gehaald, ze zijn vriendelijk blablabla. Die 2de keer was ik daar zelfs ook voor m'n bitje, maar accepteerde het dat het er nog niet was 2 weken later. Maar nu, was daar begin maart ik geloof de 1e om precies te zijn. Het is nu 8 juni!! Ondertussen nu dus 3 maanden + een week wacht ik op mijn bit. Vind dit niet normaal....