Piaffe ruitersport is geweldig!!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KozieZ

Re: Piaffe ruitersport is geweldig!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-05 23:54

mijn bijrijdster heeft in Mountain Horse rijlaarzen bij Piaffe besteld. Die kreeg ze binnen na ongeveer 2 weken. Nog niets aan de hand. Die dingen bleken echter af te geven. Inmiddels zijn er dus 2 zadeldekjes verpest, want dat wast er niet uit! Ze heeft ze een paar maanden geleden terug gestuurd en na heel veel op en neer bellen en mailen, heeft ze ze eindelijk terug gekregen met als het goed is de laarzen zo bewerkt dat ze niet meer afgeven. Daar had ze dan wel anderhalve maand of zo op moeten wachten. Gisteren heeft ze weer gereden... ze geven weer af! Waarschijnlijk stuurt ze ze nu terug en vraagt het geld terug. Hopenlijk vraagt ze dan ook een vergoeding voor de 2 BR dekjes die door de laarzen verknald zijn...

Mijn laarzen zijn gelukkig wel goed... Vind het wel jammer dat ze zoveel heeft moeten bellen (uit haarzelf) zonder dat er veel initiatief van Piaffe uitkwam om het op te lossen.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 07:51

Dat de laarzen afgeven kan Piaffe natuurlijk niks aan doen, lijkt me meer een fout in de fabrikage...

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 08:54

Ja maar de rest kan toch wel sneller...

Idd je moet zelf veel bellen.. Begin van de avond woensdag hadden we gebeld dat we nog steeds zaten te wachten op het bit. Dus hebben we maar gevraagd om het pakketnummer, die zouden ze opzoeken en ze zouden meteen terugbellen.

Tis nu zaterdag, nog steeds geen telefoontje.

Het is gewoon schandalig vind ik!

En het is zonde van zo'n winkel, merendeel die wat hebben besteld daar hebben problemen gehad en weigeren nog om wat bij die winkel te bestellen.

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 08:57

jawel want ze waren allang weer bij Piaffe en het heeft een hele tijd geduurd voordat Piaffe ze bij de fabrikant had. Dat zeggen ze zelf ook,er kwam vanalles tussen. En even bellen hoe het ermee gaat en dat het allemaal wat langer duurt, kan Piaffe natuurlijk ook gewoon zelf.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-05 21:28

PriscaZ schreef:
jawel want ze waren allang weer bij Piaffe en het heeft een hele tijd geduurd voordat Piaffe ze bij de fabrikant had. Dat zeggen ze zelf ook,er kwam vanalles tussen. En even bellen hoe het ermee gaat en dat het allemaal wat langer duurt, kan Piaffe natuurlijk ook gewoon zelf.

Piaffe kan idd niks doen aan afgevende laarzen, mijn zadel geeft ook wel af, is gewoon het soort leer...

gr claudia

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 21:49

Piaffe kan daar idd niets aan doen en denk maar dat het bij andere winkels niet sneller gaat. Maar dat is toch overal mee.

Ik vind Piaffe geweldig maar Yvonne is ook een enig mens!
Het is altijd gezellig om bij haar langs te gaan, moet ik toch binnenkort weer eens doen Haha!

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-05 22:49

Ik heb toch ook niet gezegd dat Piaffe iets aan het afgeven van die laarzen kan doen... wel aan het tempo van de afhandeling. Als ze belde dan kreeg ze te horen dat ze er niet meer aan gedacht hadden om te bellen. Daar ging het om.

Ik heb zelf nooit problemen gehad, 2 Keer iets besteld en beide keren had ik het de volgende dag. Dat heb ik ook al een paar keer opgeschreven.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 08:58

Inmiddels alweer bijna 2 weken geleden dat het bit verstuurd zou zijn.

Denk dat ik vanmiddag maar eens een bezoekje ga wagen om mijn bit persoonlijk op te halen..........

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 09:05

misschien geen gek idee,

Geld is dinsdag overgemaaakt (met internet) dus vind dat ik het vandaag wel mag krijgen Clown

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 09:32

Summertje schreef:
Inmiddels alweer bijna 2 weken geleden dat het bit verstuurd zou zijn.

Denk dat ik vanmiddag maar eens een bezoekje ga wagen om mijn bit persoonlijk op te halen..........

Da's lekker als je er in de buurt woont. Ze zitten in Kuinre he? Waar ligt dat eigenlijk? Klinkt heel VER weg!! Haha! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 09:34

Heb ze net een mailtje gestuurd of ze iets voor me op wil zoeken, bepaald produkt en dat gaat ze voor me doen.

Met het zoeken naar de BR Bamboo was ze ook erg snel.

Ben benieuwd!!

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 18:09

kuinre licht vlak bij lemmer friesland maar kuinre valt nog onder overijssel

Dabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-05 19:00

dobbel schreef:
kuinre licht vlak bij lemmer friesland maar kuinre valt nog onder overijssel

Ja, dat zei ik dus... VER weg! Tong uitsteken Tong uitsteken Haha! Haha!

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 07:57

jammer dat ze zo ver weg zitten Boos!
was anders de moeite wel om dr heen te rijden, maar dit is net te ver.

gister niks gehad.. vandaag maar weer wachten.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 10:58

Kan je lang wachten denk ik Scheve mond

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 21:04

Ik ga hier nog bijna reclame voor mijn concurente maken... haha...

Maar kun je Yvonne niet mailen? Toen ik daar, voordat ik PourCheval had, spullen bestelde reageerde ze altijd erg snel, dus misschien kan ze je het pakketnummer even doormailen, weet jij meteen waar het pakketje uithangt?.. Lachen

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 21:28

ik heb een week geleden geld overgemaakt, gister eventjes gemaild of het goed was aangekomen en kreeg een mailtje terug dat betreffende peesjes niet meer leverbaar waren en toen heb ik de duurdere van BR gekregen, die waren vandaag in huis.. Idd gewoon even mailen ofzo als er problemen zijn...

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-05 22:18

figora schreef:
Ik ga hier nog bijna reclame voor mijn concurente maken... haha...

Maar kun je Yvonne niet mailen? Toen ik daar, voordat ik PourCheval had, spullen bestelde reageerde ze altijd erg snel, dus misschien kan ze je het pakketnummer even doormailen, weet jij meteen waar het pakketje uithangt?.. Lachen

Ja maar het is toch stom dat als je elke keer belt, ze zeggen ja we bellen je dezelfde avond terug en ze doen het niet. Denk dat er geen pakketnummer is hoor als ik eerlijk moet zijn.

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 07:04

Inderdaad als ze dat beloven is het raar dat ze zich niet aan hun woord hielden... weet je zeker dat ze je nummer hebben?

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 07:40

nog niks Boos!
als het goed is hadden ze het geld woensdag of donderdag al..
dan mag ik het nu wel eens krijgen!

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:07

figora schreef:
Inderdaad als ze dat beloven is het raar dat ze zich niet aan hun woord hielden... weet je zeker dat ze je nummer hebben?

Yep, al van begin af aan dat ik besteld heb. Ik was in de zaak toen ik wat bestelde!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:09

Heb pas 1 keer iets via hun besteld en dat is prima verlopen.

Ze is nu wat dingen voor me uit aan het zoeken, en als het lukt ga ik dat ook weer bestellen.

Ik mail haar regelmatig en heb altijd binnen een paar uur reactie en ze is altijd super aardig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:10

Heb pas 1 keer iets via hun besteld en dat is prima verlopen.

Ze is nu wat dingen voor me uit aan het zoeken, en als het lukt ga ik dat ook weer bestellen.

Ik mail haar regelmatig en heb altijd binnen een paar uur reactie en ze is altijd super aardig.

Zelfs als ik weer eens ongeduldig ben Tong uitsteken

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:19

Ja zou wel hééél raar zijn als alle bestellingen zo zouden gaan.

Maar ja, zoals ik dus ondervonden heb zijn er gewoon teveel, waarbij het verkeerd gaat!!

Tuurlijk ben je tevreden als het bij jou gewoon goed gaat (ja en voor die andere mensen als je een duurder iets krijgt Rolleyes (waaaaaaaaaaaar blijft mn gouden bit dan Verdrietig )) Ik WAS ook tevreden ja, ben 2 keer bij hun in de winkel geweest heb daar leuke dingen gehaald, ze zijn vriendelijk blablabla. Die 2de keer was ik daar zelfs ook voor m'n bitje, maar accepteerde het dat het er nog niet was 2 weken later. Maar nu, was daar begin maart ik geloof de 1e om precies te zijn. Het is nu 8 juni!! Ondertussen nu dus 3 maanden + een week wacht ik op mijn bit. Vind dit niet normaal....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-05 09:22

Nee dat is idd ook niet normaal, ik zou dan gewoon een mailte sturen cq bellen om te vragen of ze het geld terug kunnen storten.

Het is echt vaak zo dat als er eenmaal iets misgaat het mis blijft gaan....