Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
vinci schreef:Heb je misschien nog gekeken naar een ander kleur rijjasjes ipv van zwart en blauw

Vera26 schreef:

missnynke schreef:oliebol, heb ik net een paar weken terug leren rijlaarzen besteld:-(

VeraM schreef:waar kan ik die leren laars vinden?
Citaat:
Denk ook eens aan een goede BH voor de dame met een bovengemidelde boezem, deze zijn ook zeldzaam in de betaalbare vorm.
Dydy schreef:Heej!! Handig!! mijn moeder heb herenmaat 54 ( omdat ze4 neit in een damens maat past omdat ze een beetje een dikke ronde buik heb ( lijkt net of ze zwanger is))
Alleen kan ik je site niet zien ..

Vera26 schreef:Ik heb storing gehad. Als het goed is doet de site het gewoon weer.
Je hebt Horka rijbroeken in je assortiment. Die dingen zijn werkelijk nergens meer te krijgen hier. Wat goed van je
Ik vind dat absoluut het fijnste merk broeken.

Vera26 schreef:Horka is een super merk en wordt veel te weinig verkocht in nederland naar mijn mening.![]()
De laarzen staan er op. Als je gaat kijken lees dan ook even de extra info die op de site heb gezet. Je vind de link bij de laarzen, maar ook links onderaan de site.
!)