wat te doen met een 1-jarige?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Re: wat te doen met een 1-jarige?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 13:03

Noeki schreef:
haha mun vriendinne hebbe gelijk jullie antwoorden alleen maar op de slechte dingen en ik zette dat erbij om te kijke hoe jullie reageeren MEISJIES gelijk hebbe we whahahah gans belachelijk jullie echte stoere bokkers gadverderiie joh :p

owjja k wil ook best wel reas op mn goei dingen hoor :p ben ook maar n mense maar voor jullie niet he

en als je het nu nog in het nederlands kon typen konden we hier ook nog eens terug reageren Lachen

Hoewel ik denk dat het overbodig is, aangezien jij het blijkbaar toch altijd maar beter weet.

Miss_Maya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 13:09

haha mijn vriendinne hadden gelijk
Wij verzonnen van die dinges En hier neerzette
En jullie reas dan voorspellen
EN het komt ut We zijn goed meider !!! =D
Blachelijk .. gadverr

N jullie mogen ook op de mn goede dinge reageren hoor ik kan bes wel de over de slechte zelf beslissen ..

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 13:10

Waarom open je dit toppic als je vind dat je altijd gelijk hebt. Ben het met de rest eens laat dit beestje in de wei. Je bent haar niet waard waarom verkoop je haar niet? en koop je gewoon een pony waar je op kunt rijden. Je luisterd toch niet naar anderen dus je komt er vanzelf wel achter wat er gebeurd als je door gaat met longeren.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 13:12

ik snap er nog steeds nauwelijks iets van Haha! wat is het toch triest gesteld met het Nederlands de laatste jaren...

Wat bedoel je met, op je goede dingen reageren? Welke noem jij goede dingen, en welke noem jij slechte dingen?

elmiran

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 13:13

Noeki schreef:
haha mijn vriendinne hadden gelijk
Wij verzonnen van die dinges En hier neerzette
En jullie reas dan voorspellen
EN het komt ut We zijn goed meider !!! =D
Blachelijk .. gadverr

N jullie mogen ook op de mn goede dinge reageren hoor ik kan bes wel de over de slechte zelf beslissen ..

jaja en nu nog gaan ontkennen.....wat is belachelijk? ben het met de rest eens zo'n jong dier moet je met rust laten, en pas als ie 3 is beginnen met longeren. En welke goeie dingen bedoel je?

Miss_Maya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 13:14

zeg elmira
wrm zou ik der verkopen
Voor jou dacht het niet:s gadver

Miss_Maya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-05 13:15

ik doe niks anders dan longeren hoor
hallow ik ben der meegestopt hoor ik ga na der toe poets der voer der en ga soms wandelen ?...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 13:21

Je veranderd wel om de zoveel minuten van verhaal he? Dan longeer je je 1-jarige, dan zeg je eeuwen lang dat 't toch niet erg is en dán weer zeg je dat het een grapje is, plotseling.

Oh. En ik ging even reageren op jouw scheve manier van denken;
Noeki schreef:
er zijn maneges zijn die hun paarden per 2 vastbinden in een box van 3 op 3 om die snotjung te kunne late rijden dan nog liever longeren

Neemt dat weg dat longeren van een 1-jarig paard slecht is? Dacht het niet. Stel dat er in Stad1 meer dan twintig mensen worden vermoord, en in Stad2 wordt er ééntje vermoord. Dan is de situatie van Stad1 natuurlijk erger, maar dat neemt niet weg dat wat er in Stad2 gebeurd is óók fout is.

Drastisch overdreven voorbeeld. Maar dat geeft wel eventjes weer wat ik bedoel, denk je niet?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-05 14:10

Tijdelijk een slotje om één en ander te bespreken.