Wat betalen jullie per les?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

debsoleinoJarig

Re: Wat betalen jullie per les?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-05 20:08

okeeey Haha!

Jackieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 15:10

ik betaal 7 euro voor een halfuur/ driekwartier (verschilt af en toe een beetje Tong uitsteken )
Ik krijg ook wel van leonie (fresco)
prima les vindt ik zelf Haha!
(Y)

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 16:15

Ik betaal 5 euro per uur. De instructrice heeft veel ervaring met Haflingers, dus van daaruit vind ik het echt heel goedkoop. Bovendien is de bak aan de weg tegenover ons weiland Haha!

aliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-05 17:58

fresco schreef:
Destinietje schreef:
Ik betaal 40 E per uur.

Overigens niet persoonlijk bedoeld Fresco, maar ik denk dat iemand die zelf b rijd, niet het inzicht heeft om te zien waar de problemen zitten, en hoe je die het beste aan kan pakken. Mijn instructrice ziet meteen wat er niet lekker gaat, soms onderhand eerder als dat ik het zelf voelde Bloos
En al zou ze zeggen dat ik op ze kop op mijn paard moet gaan zitten, wat zij zegt geloof ik, en doe ik. Ik weet gewoon dat ze heeel goed weet waar ze het over heeft.
En dát gevoel zou ik nooit kunnen hebben met iemand die zelf b of l rijd, hoe grappig/goed/leuk/enz je het ook kan overbrengen...

Dat ben ik volledig met je eens, maar ik bedoel het eigenlijk nét iets anders....
Ik bedoelde met een B ruiter, iemand hoeft niet persé Z2 of hoger te zijn om inzicht te hebben....
Er zijn zat Z2 ruiters die weer in de L beginnen en dat zegt nog niet dat ze geen voldoende gevoel hebben of kunnen overbrengen.
Ik ben overigens zelf geen B ruiter, ik heb Z2 gereden en start nu weer M2 met winst.

Ik spreek uit ervaring...ik heb les gehad (een clinic gevolgd van een aantal lessen) van iemand die de Olympische spelen heeft gereden, nou sorry....mijn pony was totaal verpest na die lessen en zat helemaal vast....
Zoiets bedoel ik.....snap ie?!

hier ben t ik mee eens een z2 ruiter kan wel de sterren van de hemel rijden elke week opnieuw maar ingezicht en overbregen kan niet iedereen ik vind t zelf moeilijk om te zeggen als iemand zegt kijk even of ik t fout doe dan vind ik dat moeilijk vind t makkelijker om zelf op te zitten en dan de fout zeg maar de voelen Nagelbijten / Gniffelen [list=]