Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

omdat ik diergeneeskunde ga studeren in Gent maar het is wel beter voor ze want anders kan ik er alleen maar ik het weekend op rijden. En voor mijn pony's vind ik het leuker als ze bij iemand komen te staan die er ook mee op wedstrijd gaan en er ook veel prijzen mee gaan halen hoop ik, want wij zitten nu ook volop in de wedstrijdsport. xtwisterx schreef:Twister gaat ook niet weg.
Als je een miljoen meer op je bankrekening hebt staan maar je bent je beste maatje kwijt, ben je dan gelukkig?
Marije1984 schreef:Voor een miljoen koop je veel andere maatjes hoor
Marije1984 schreef:xtwisterx schreef:Twister gaat ook niet weg.
Als je een miljoen meer op je bankrekening hebt staan maar je bent je beste maatje kwijt, ben je dan gelukkig?
Voor een miljoen koop je veel andere maatjes hoor
) We boeren nog best aardig, dus ik acht het de komende 20 jaren wel reëel dat ze in geval van nood oid terecht kunnen. xtwisterx schreef:Voor jou geld die uitspraak misschien Marije.
Misschien heb jij niet zo'n goede band met je paard als ik?
XoNo schreef:Het banketstaaf is...IK heb een goede band met mijn paard. HIJ niet met mij. Hij is gelukkig als hij maar goede verzorging en te eten krijgt. Of hij dat nu van Jantje, Pietje of Klaasje krijgt, dat interesseert hem niet.

(verzorg haar 5-5-05 2 jaar) En als ze ooit te koop komt te staan, zal ik de eerste zijn die interesse in haar heeft