Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) ingereden word.ChingYi schreef:ach man doe eens allemaal normaal en r*t es op a.u.b en ik wil niet dat er niks met de hengst gedaan wordt, want anders kan hij weer zo erg wordenen wrom zouden ze me niet bevallen ik zeg dat ik dat gedoe al 1.000.000.000 gehoord heb, mee niet dusopr*tte met dat gezeik en nou wil ik er GVD niks meer van hore man, eerst ook nog eens andere paarden erbij betyrekken heg, wat er niet eens wat mee te maken heeft en je ook nog eens met mijn zaken bemoeien over een eigen paard
en zo is het genoeg, ik heb genoeg van jullie gezeik. IK WIL EEN SLOTJE EROP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
zodat lucht op
dat heeft ze niet nee. En idd ging et niet door in Kelpen en wat heeft dat ermee te maken(tadam weer een onnozel onderwerp) En wat is er mis mee om met je 4e te beginnen heh
(maarjah jullie onnozele snappen dat toch niet) en jullie weten er allemaal niks vanaf(behalve patty dan) dus jullie moeten niet allemaal onzin gaan uitkwaken wat niet waar is: zoal owww en ze droomde ervan om op een hengst te rijden
is dat dan waar??? nee dus. Punt 1 heb ik al eens op een hengst gereden punt 2 merries en ruinen zijn evengoed ChingYi schreef:needat heeft ze niet nee. En idd ging et niet door in Kelpen en wat heeft dat ermee te maken(tadam weer een onnozel onderwerp) En wat is er mis mee om met je 4e te beginnen heh
(maarjah jullie onnozele snappen dat toch niet) en jullie weten er allemaal niks vanaf(behalve patty dan) dus jullie moeten niet allemaal onzin gaan uitkwaken wat niet waar is: zoal owww en ze droomde ervan om op een hengst te rijden
![]()
is dat dan waar??? nee dus. Punt 1 heb ik al eens op een hengst gereden punt 2 merries en ruinen zijn evengoed
Citaat:Punt 1 heb ik al eens op een hengst gereden punt 2 merries en ruinen zijn evengoed
nella schreef:Wil niet flauw doen, maar waarom is iedereen behalve jou onnozel. Weet niet of je de exacte betekenis weet van onnozel maar zal hem je even geven:
'onnozel= onervaren en dus gemakkelijk te bedriegen => naief, groen'
Ik kan verkeerd zitten, maar het lijkt mij niet dat dit slaat op de vele mensen (velen met jarenlange ervaring en ook nog eens vele jaartjes ouder dan jou) die je goedbedoeld advies hebben gegeven.
Correct me if I am wrong