Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

maar wel met een duivels ponykarakter
Hij komt ong. over een week mijn pony!
)
Vinia schreef:Mijn paard is 14. Ik kocht haar toen ze nog net 12 was en heb daar nog nooit een dag spijt van gehad. Je zou haar zowel in uiterlijk als gedrag absoluut geen 14 geven. Ze heeft een looplust waar menig jonger paard een voorbeeld aan kan nemen.
Martine1232 schreef:Vinia schreef:Mijn paard is 14. Ik kocht haar toen ze nog net 12 was en heb daar nog nooit een dag spijt van gehad. Je zou haar zowel in uiterlijk als gedrag absoluut geen 14 geven. Ze heeft een looplust waar menig jonger paard een voorbeeld aan kan nemen.
Je hoeft je toch niet te verontschuldigen??? mijn paard is 16!! wat ik óud vind is 40. "spijt van hebben" omdat ie 12 jaar was dat je 'm kocht????? sorry hoor

Amethyst schreef:Mijn paard is 14. Ik kocht haar toen ze nog net 12 was en heb daar nog nooit een dag spijt van gehad. Je zou haar zowel in uiterlijk als gedrag absoluut geen 14 geven. Ze heeft een looplust waar menig jonger paard een voorbeeld aan kan nemen.

Ik zie nu wel (als ik het nu lees) dat ik het nogal onaardig zeg. Ik bedoel eigenlijk: ze zei:
Het kwam er eerst nogal onaardig uit, sorry.