Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Phynix schreef:Mexx2, die man heeft er 2 paarden gekocht, omdat het bij de eerste al mis ging.
Het paard dat hij daar kocht spoorde gewoon niet. Levensgevaarlijk om op te rijden en het beestje bleek achteraf ook pas 3 jaar te zijn. Omdat die man een beginners is, was het dus niets voor hem en heeft hij het paard uiteindelijk ingeruild. Dus het was meer noodzaak dat hij daar 2 paarden vandaan heeft gehaald.
Het verhaal dat ze de paarden daar platspuiten voor een bezichtiging heb ik dus ook gehoord en vermoed men van dat het bij die man ook is gebeurd.
Percy schreef:brenda21 schreef:Ik geloof niet dat jij er bij was of wel? Wij hebben daar niet zo'n goeie ervaring, we zijn er zelf bij geweest, dus oordeel niet over iets waar je niks vanaf weet. De tinker was gewoon in een slechte staat, en dat ze rode wormen had, vind ik niet normaal nee, je verwacht dat als je een pony koopt, dat hij/zij netjes ontwormt en ingeent is
Nee, ik was er niet bij maar ik weet wel dat veel Tinkers met erg veel wormen naar Nederland komen en dat dan een gewone wormenspuit niet meer helpt. Ik heb zelf bijna zes jaar een Tinker en dit zijn bekende problemen bij Tinkers. Ik weet dat omdat ik al zolang in het "tinkerwereldje" vertoef maar niet iedereen is daarvan op de hoogte. Aangezien BM-stables geen tinkerstal is kan ik me voorstellen dat Natasha hiervan ook niet op de hoogte is geweest. Als die er een gewone wormenspuit ingestopt heeft (en dat neem ik wel aan) zal dat dus niet afdoende zijn geweest. Ik vind dat dan ook zeker niet verwijtbaar.
sas00 schreef:Nog even een reactie...
op voorgaand bericht![]()
Maar goed, ik kan ook begrijpen (zoals eerder geschreven) dat zij dit daagelijks doen en dat er natuurlijk wel eens een rot dag tussen zit
bogie schreef:@
Soms moet je verder denken dan je neus lang is.
sas00 schreef:Ik moest maar even wachten (met moeders en instructeur) want het paard stond op de wei en die moest nog gehaalt worden.![]()
Erg onbeschoft vond ik dat..!
Citaat:Ze is met gewone wormspuiten ontwormt hoor, alleen 3 keer in korte tijd. En ik vind het wel verwijtbaar, als je een beetje kennis hebt van paarden dan zie je dat ze wormen hebben, daarom hebben wij haar bij aankomst ook meteen ontwormt. Ze was ook erg mager door de wormen. Maar het maakt verder ook niet uit hoe jij er tegenover staat en anderen, wij hebben het zelf meegemaakt, waren er zelf bij, dus dan weet je wel beter, wij zullen in ieder geval nooit meer een pony kopen bij haar.