Iemand ervaring met BM Stables?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kaja

Re: Iemand ervaring met BM Stables?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 10:56

Draai de rollen maar eens om.... (ook als is dat off topic, sommige mensen kijken enkel één richting...)

Echt daar kan ik me over op vreten...
Van die onbeschofte know-it-all's die denken verstand te hebben!
Gek wordt je van sommige mensen en waar ze hun commentaar vandaan halen.... Op alles is wel wat aan te merken, nooit is het goed!

* 2½ jaar oud, groen als gras... Waarom is tie niet geschoren?
* Los in de bak (dat vragen ze, dus...) Waarom remt dit drie jarige paard vanuit de volle galop op de voorhand??
(Ja wat wil je nou dat hij remt als Salinero?)
* Of ze willen het paard los zien in de bak, pakken een zweep en jagen hem dusdanig door de rondte dat het niet meer mogelijk is om te zien hoe een dier zijn EIGEN gangen zijn...

Tja en zo kan ik nog wel pagina's doorgaan...
Door de jaren heen ben ik flink wat wijzer geworden en als je een paard wilt komen bekijken, KIJKEN doe je met je ogen!
IK regel de rest wel... Verdiep je in het betreffende paard en ga er NOOIT vanuit dat je voor een paar duizend euro een paard met een gouden randje krijgt wat helemaal niets mankeert, voor dat soort zaken bestaat er een DA!!!!

Bekijk het verhaal van twee kanten, het verhaal van Sas hierboven herinnert mij er ook aan dat klanten ook niet altijd precies op de klok zijn, ik neem aan dat je de tijd had genomen om rustig en uitgebreid te kijken, geen probleem toch dat het paard nog in de wei stond??

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 10:58

Phynix schreef:
Mexx2, die man heeft er 2 paarden gekocht, omdat het bij de eerste al mis ging.
Het paard dat hij daar kocht spoorde gewoon niet. Levensgevaarlijk om op te rijden en het beestje bleek achteraf ook pas 3 jaar te zijn. Omdat die man een beginners is, was het dus niets voor hem en heeft hij het paard uiteindelijk ingeruild
. Dus het was meer noodzaak dat hij daar 2 paarden vandaan heeft gehaald.
Het verhaal dat ze de paarden daar platspuiten voor een bezichtiging heb ik dus ook gehoord en vermoed men van dat het bij die man ook is gebeurd.

Nagelbijten / Gniffelen heeft hij t paard dan niet proefgereden, of goed les genomen, of even (klinisch) laten keuren?

en tsja ik kocht een M1 startgerechtigd paard van 6 jaar, heb hem proefgereden, mak als een lammetje, liever lui dan moe, ik reed L met mn e-pony en hobbelde zo weg met het paard.
gekocht bij een particulier hier in de buurt, compleet laten keuren, en na 4 mnd begon ie te staklen en te klieren
na een jaar ben ik er me eomgeklapt tijdens het steigeren, toen heb ik hem op een stal neergezet ipv aan huis, kreeg dagelijks begeleiding, ik reed immers 'al' 6 jaar en had al 2,5 jaar een eigen pony gehad vor ik dit paard kocht, met 2x per week clubles en 1x per week een privelesje van een m2 ruiter dachten mn oudrs en ikzelf dat t wel zou lukken
nou mooi niet dus

met 6 weken lang dagelijkse begeleiding ging het ineens stukken beter, helaas veel blessure's gehad, 5 jaar na aankoop zijn we Z1 en wordt hij ineens afgekeurd voor de sport....

dan ga ik toch ook die vorige eigenaar geen verwijten maken Verward t paard was met proefrijden zo mak als een lammetje, weet je waarom, omdat hij toen dagelijks consequent werd gereden, t was mijn eigen domme schuld dat hij bij mij de kans kreeg om te gaan staken&steigeren...

jouw verhaal daar ligt de fout dus ook bij die man...laat een paard klinisch keuren en je weet de leeftijd, en neem met wat voor paard dan ook jong/oud/onervaren of een voormalig Z-paard gewoon altijd les! als je een beginner bent en je koopt een paard, hoe braaf&goed doorgereden t paard ook is, als ruiter heb je dan veel begeleiding nodig!

mn moeder kocht een 16 jarig Z1 paad, zelf reed ze een halfjaar op de manege, paard is doodsbraaf maar rijden kan ze nogsteeds niet echt, want ze denkt dat 2x per week clubles genoeg is aan les en in t bos kan ze door haar eigen fouten dr paard niet bij zich houden terwijl hij bij mij met een los teugeltje relaxed door t bos loopt. paard is inmiddels 20, als er strax een ander paard komt hou ik mn hart vast wat mn moeder wil kopen, ze rijd dan immers al jaaaren en heeft al een hele tijd een eigen paard Clown

zoek de fout eerst bij de ruiter, dan pas bij het paard!

Jasmijn76

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 11:19

...en dan helemaal off topic..en dan lees je hier nog dat mensen die de basis kennen van rijden wel een paard wat willen leren. en dan gek vinden dat het helemaal fout gaat..mensen denken zo snel dat ze kunnen paardrijden....tja een paard loopt toch wel..ben het helemaal eens met wat hierboven staat!

brenda21

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 11:35

Percy schreef:
brenda21 schreef:
Ik geloof niet dat jij er bij was of wel? Wij hebben daar niet zo'n goeie ervaring, we zijn er zelf bij geweest, dus oordeel niet over iets waar je niks vanaf weet. De tinker was gewoon in een slechte staat, en dat ze rode wormen had, vind ik niet normaal nee, je verwacht dat als je een pony koopt, dat hij/zij netjes ontwormt en ingeent is OK dan!

Nee, ik was er niet bij maar ik weet wel dat veel Tinkers met erg veel wormen naar Nederland komen en dat dan een gewone wormenspuit niet meer helpt. Ik heb zelf bijna zes jaar een Tinker en dit zijn bekende problemen bij Tinkers. Ik weet dat omdat ik al zolang in het "tinkerwereldje" vertoef maar niet iedereen is daarvan op de hoogte. Aangezien BM-stables geen tinkerstal is kan ik me voorstellen dat Natasha hiervan ook niet op de hoogte is geweest. Als die er een gewone wormenspuit ingestopt heeft (en dat neem ik wel aan) zal dat dus niet afdoende zijn geweest. Ik vind dat dan ook zeker niet verwijtbaar.

Ze is met gewone wormspuiten ontwormt hoor, alleen 3 keer in korte tijd. En ik vind het wel verwijtbaar, als je een beetje kennis hebt van paarden dan zie je dat ze wormen hebben, daarom hebben wij haar bij aankomst ook meteen ontwormt. Ze was ook erg mager door de wormen. Maar het maakt verder ook niet uit hoe jij er tegenover staat en anderen, wij hebben het zelf meegemaakt, waren er zelf bij, dus dan weet je wel beter, wij zullen in ieder geval nooit meer een pony kopen bij haar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 11:40

Dan kun je op veel plaatsen geen paard kopen

ontwormen is het eerste wat je doet bij een nieuw paard op stal.
En dat sommige veel wormen hebben, komt vaker voor.
Wil niet zeggen dat de handelsstal niet ontwormt heeft, maar zoals jezelf al zegt, heeft het jullie ook een tijd gekost voordat het voldoende was, dus heeft de handelstal wellicht ook al 2 x ontwormt, maar was dat nog niet voldoen, maar pas met de 3 x van jullie erbij.

dat is echt geen slechte verkoop hoor, maar algemeen voorkomende dingen.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 11:51

Op die manier zou je nooit meer een paard kunnen kopen of verkopen.

Sowieso is er altijd de verhuizing. Elk paard reageert daarop, kan afvallen, kan druk worden, kan juist helemaal in zichzelf gekeerd raken. Het is voor een verkoper niet altijd te voorspellen hoe een paard zal reageren bij een nieuwe baas.
Dingen als veranderd voer, ander beleid met weidegang, andere hoefsmid, andere routine met rijden etc.etc.etc.. Allemaal zaken die een enorme impact op een paard kunnen hebben.

Mocht een paard daardoor erg veranderen dan is dat mi niet terug te voeren op mogelijk onjuiste informatie van de verkoper.

Phynix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 11:53

Ik heb ook nooit ontkent dat die man helemaal alles goed heeft gedaan. Heb zelf gezegt dat ik mijn paard ook zou laten keuren als ik hem kocht. Vind het van de stal alleen niet kunnen dat ze een paard verkopen die 4 jaar jonger blijkt te zijn. Een jaar ernaast zitten lijkt me nog kunnen. Maar als jou paard opeens een paar jaar jonger lijkt te zijn, zou ik me ook best belasert voelen. (allemaal afgezien van de keuring, want ik persoonlijk wel had gedaan)

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 12:27

miss heel miss stond die leeftijd wel op het paspoort ?/
en hebben ze der gewoon nooit aan getwijfeld ,.. en dus nooit naar gekeken

maar meestal als bm een 3 jarige heeft zeggen ze dat er echt wel bij !

ook als die net net 3 is of bijna 4 , lijkt me echt niks voor hun om een 3 jarige als zijnde 7 jarige te verkopen , zeker niet doel bewust

nee sorrie maaar daar geloof ik niet zo in

ik heb laatst ook een pony gekocht als zijnde 9 jarige en ik weet ook niet beter dan , volgens papieren en volgens de da hier
daar waar die naar toe gegaan is zegt de da dat hij 3 jaar ouder is 12 dus ,.. mm tja ligt dat dan aan mij hebben zij nu een rot knol gekocht ? omdat hij 3 jr ouder is volgens hun da , dacht t niet

daarbij is er een grote vraag naar jonge paarden

mensen hebben liever een jong (3 jarig) paard wat bijna niks kent dan een 7 jarige die ook niet veel verder komt dan rechte lijnen

dus als je logisch nadenkt denk ik niet dat dat bewust gedaan is

handelaren zullen ook eerder een jaartje eraf snoepen dan er bij plakken

veel paarden die bij bm komen weten hun ook niks meer van dat wat het daar heeft getoond en als mensen hun hun paard aan bm verkopen en daarbij vertellen zuz en zo hoeft dat bij een andere ruiter en / of stal echt niet zo te zijn

de meeste paarden moeten ook even aclimatiseren
de een blijft zo als die is en de ander word na een maand of 4 bv ondeugend en dan kan je hem bij bm nog inruilen (ze bieden 6 maand inruil garantie en nee geen niet goed geld terug dan kan ze net zo goed stoppen denk ik,..maar ja welke handelaar of particulier doet dat wel )

sas00

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 13:20

Nog even een reactie...
op voorgaand bericht Knipoog

Ik was echt mooi optijd en niet een half uur te vroeg.
Voor het paard is het natuurlijk goed dat hij op het land stond, daar gaat het ook niet om (zoals te lezen was, ik had niks aan te merken op de paarden)
Maar als dan ineens blijkt dat het paard erg moeilijk te pakken is als hij op het land staat en ik daar buiten (met moeders en instructeur) in de regen sta te wachten...
Nee, dat vond ik niks> het was dan ook alles bij elkaar, niet vriendelijk bij aankomst, mij niet serieus nemen (ondanks 2 tel. gesprekken) en iedereen buiten laten wachten.

Maar goed, ik kan ook begrijpen (zoals eerder geschreven) dat zij dit daagelijks doen en dat er natuurlijk wel eens een rot dag tussen zit Knipoog

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 13:35

sas00 schreef:
Nog even een reactie...
op voorgaand bericht Knipoog

Maar goed, ik kan ook begrijpen (zoals eerder geschreven) dat zij dit daagelijks doen en dat er natuurlijk wel eens een rot dag tussen zit Knipoog

ik denk t want van de 10 x dat ik daar geweest ben ben ik altijd
normaal tot vriendelijk ontvangen en hoefde zeker niet in de regen
buiten te staan wachten oid Knipoog

denk dat als mensen daar komen en een bepaald paard willen uitproberen ze zelf ook een beetje na moeten denken
met name met erg jonge paarden
en uberhaubt , past dit paard bij mij en onze doelstelling

je kan een paard altijd laten keuren , dus dit is ook aan de persoon zelf

denk dat mensen gewoon voor zich zelf moeten kijken

ze is al jaaaren handelaar en als alle boeman verhalen kloppen
dan was ze allang faiet geweest , ik denk dat ze soms eerder te voorzichtig is met verkopen dat o verkocht is verkocht want dat gevoel kreeg ik daar absoluut niet ,.. aan de andere kant als je eerst naar huis gaat om er een nachtje over te denken en het paard is ondertussen verkocht , tja , moet ze dan op jou wachten of je het wel of niet doet en potientiele klanten weg laten lopen ,

kijk en vraag ! daar ben je zelf bij en als het nou niet klikt kun je m omruilen

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 13:37

meiden dit gaat nergens meer over
het is meer van ik vind dit en jij vind dat, en zij vind zus en ervaring hier en daar. Maar waar dit topic om draaide is ver te zoeken.

bogie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 14:08

@Phynix

En toch blijft de koper in gebreke, hij had het paard moeten keuren.

En die deskundige mensen bij jullie van stal vandaan hadden hem ook wel beter kunnen adviseren. Bovendien vind ik dat je geen verhalen uit de 2e hand moet vertellen.

Bovendien is de fout wellicht bij die man te zoeken ipv bij BM.

Negatieve ervaring worden altijd verteld, positieve moet je om vragen. En een negatief verhaal word meestal zo verdraaid dat het nog negatiever is dan het in werkelijkheid was.

Zelf ben ik van menig dat het wel een goede handelsstal is, je krijgt garantie op je paard, waar o waar nog meer. Ik ken ze in elk geval niet.

Daarnaast zijn het handelspaarden, ze komen vaak van markt enzo. En er komen vele paarden daar binnen. De verkoper kan wel gezegd hebben dat het paardje 7 jaar oud was. En als er dan gelijk een potentiele koper is geef je de informatie door welke jij hebt gekregen. Mss is er van hunzelf ook nog geen onderzoek geweest naar het paard.

Soms moet je verder denken dan je neus lang is.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 14:47

bogie schreef:
@
Soms moet je verder denken dan je neus lang is.

helemaal eens ook betreffende de rest

ze geeft 1/2 jr inruil garantie ken heel weinig handelaren die zoveel vertrouwen hebben in de mensen dat ze dit doen

daarbij let ze dus eerder MEER op aan wie ze welk paard verkoopt omdat het nou niet echt goed voor de handel is als ze allemaal terug komen

niet voor de roddels niet voor paarden voor de klanten en zeker niet haar portomonnee

Nic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:55

sas00 schreef:
Ik moest maar even wachten (met moeders en instructeur) want het paard stond op de wei en die moest nog gehaalt worden. Verward
Erg onbeschoft vond ik dat..!

Ik handel niet in paarden, maar vorige week had ik een afspraak met een toekomstige verzorgster en toen stond ik daar ook klaar en te wachten met mijn paard...Kwam ze niet!!
Tja, sta je dan klaar met je paard Boos!

Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die afspreken en niet komen en dat je denkt: "voordat ik met paarden ga lopen slepen, wacht ik wel even eerst af totdat ze er echt zijn"

Verder ken ik BM stables niet dus ik kan er weinig over oordelen.

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 16:57

nu we toch lekker off topic zijn Haha! ga ik ook nog even.
We leven nu in de tijd dat er maar weinig respect is voor de handelaar. Handelaren zijn beulen, niet te vertrouwen en als er iets mis gaat was dat zeker met opzet. Wij zijn ook maar mensen we kunnen niet ruiken dat iemand zich anders voordoet dan hij eigenlijk is. Ja hoor ik kan prima rijden, en ik kan die grote joekel best de baas. Na een paar maanden is het paard echt vervelend geworden en krijg ik de schuld. Zo was ie namelijk al....
Nee precies zoals hier ook al eens is gezegd zo was hij niet, en waarom niet? Omdat hij hier een tijd lang een degelijke opvoeding heeft gehad en goed gereden is. Als dat verwaterd dan wordt zijn gedrag daar ook niet beter op.
Het is zo makkelijk iets af te schuiven op een handelaar. Of zelfs lekker te dreigen met ik zet het op internet.... Immers de handelaar heeft een naam hoog te houden, en de koper niet. Een verkeerd paard gekocht? 9 van de 10 keer (zo niet nog meer) is de fout bij de koper te zoeken. Die zich heeft voorgedaan als iemand die vreselijk goed kan rijden en opvoeden. Of niet heeft gekeurd. En dan is het natuurlijk de fout van de handelaar als het paard later niet goed blijkt. Tja die heeft namelijk rontgen ogen en wist daar natuurlijk van af, maar heeft het lekke rniet verteld zodat hij z'n paard weer terug krijgt met een hoop problemen.
Nee respect voor de handelaar is ver te zoeken. Hier in dit topic valt het reuze mee. Maar in werkelijkheid is het anders.
Ik heb zelfs 1 keer mogen meemaken dat ik een paard had gekocht voor iemands neus vandaan. Ik wist het niet eens. Die andere koper komt naar mij toe weken later begint me daar uit te schelden, en wat voor een handelaar ik wel niet was... Om het nog sterker te maken. Hij wou me dwingen hem een paard te verkoper wat precies zo was als de gene die ik voor z'n neus weg had gekocht. DWINGEN! Die man is niet wijs! En dat is maar een klein voorbeeldje van wat een handelaar mee maakt. Het is bepaald geen rooskleurig vak, hoe hard je je best ook doet. Mensen maken graag een ander zwart, en zeker in dit vak.

Le0nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 17:02

Wat zijn BM stables?

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 17:05

Citaat:
Ze is met gewone wormspuiten ontwormt hoor, alleen 3 keer in korte tijd. En ik vind het wel verwijtbaar, als je een beetje kennis hebt van paarden dan zie je dat ze wormen hebben, daarom hebben wij haar bij aankomst ook meteen ontwormt. Ze was ook erg mager door de wormen. Maar het maakt verder ook niet uit hoe jij er tegenover staat en anderen, wij hebben het zelf meegemaakt, waren er zelf bij, dus dan weet je wel beter, wij zullen in ieder geval nooit meer een pony kopen bij haar.

Dus jij zag dat het paardje vol wormen zat? Waarom heb je haar dan gekocht als ze zo slecht er aan toe was? En als jij het zag zag de verkoper het vast ook wel. En zoals gijsenkim als zegt, dan hebben ze vast zelf ook al wel ontwormd. Het was wat hardnekkig schijnbaar.
Dus om eerst een paard te kopen waarvan je ziet dat hij wormen heeft, en later te gaan klagen dat hij zo'n wormen had is niet eerlijk. En al helemaal niet als je aan neemt dat de verkoper het wist en niks heeft gezegd en gedaan. Hoogst waarschijnlijk wist ze het wel, en hebben ze er wat aan gedaan, maar was dat niet afdoende. Als je daar problemen mee had dan had je dat voor de koop moeten melden en niet daarna nog even een schop na geven. Wat kan BM daar nu nog aan doen dan? Ik denk dat als je open kaart had gespeeld en had verteld dat er zo veel wormen in zaten je misschien wel van hun wormenpasta had gekregen.

nivonne1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 17:11

mijn paardje komt er ook vandaan mankeert niks aan hoor heb haar al vijf jaar nu.

tiggeriedoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 17:14

Als iedereen zich nu gewoon aan de vraagstelling van de topicstarter houdt? Ik heb persoonlijk geen ervaring met BM Stables punt.
Of ik heb er wel ervaring mee, pb me voor meer info.......

Dan was deze hele eindeloze discussie niet nodig geweest! Clown

Ik houd ook van discussies hoor, maar ik kan persoonlijk enkel iets vertellen van horen-zeggen. En ik beoordeel het liever met mijn eigen ogen.

Dus topicstarter....maak een afspraak! Knipoog

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 19:39

Mischien wel offtopic maar denk voor veel mensen leerzaam.
Kopers zijn altijd onschuldig en de verkoper is hele dagen bezig mensen de verkeerde paarden te verkopen...

Je zou eens een topic moeten starten met een poll hoeveel mensen door een paardenhandelaar bedonderd zijn, zich bedonderd voelen en hoeveel mensen door een particulier bedonderd zijn of zich daadoor bedonderd voelen... denk dat menigeen raar staat te kijken.

Phynix

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 19:51

Ja, Alane, daar ben ik het dus in grote lijn mee eens. Die man die ik dan ken, tuurlijk heeft hij zijn paard moeten laten keuren, ontken ik nergens. En de mensen die mee waren hebben hem dat ook aanbevolen. Maar dan nog voelt hij zich, en zou ik ook hebben, bedriegt door de verkoper. Nou zeg ik niet dat het opzet is of mensen er een dagtaak van maken om het te doen hoor, dat vind ik net iets te extreem.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 20:11

[quote="tiggeriedoo"]Als iedereen zich nu gewoon aan de vraagstelling van de topicstarter houdt? Ik heb persoonlijk geen ervaring met BM Stables punt.
Of ik heb er wel ervaring mee, pb me voor meer info.......

/quote]

ok ik heb er ervaring mee , pb me voor meer info........ Knipoog

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 22:20

Lieve Bokkies!! Kusje

Momenteel lijd ik aan een voorjaarsmoeheid/ dip, ik krijg dit topic van Alane doorgespeeld, en ik moet zeggen: hartverwarmend!Het doet me ECHT goed! Ach gut Ik word weer actiever! Haha!

Het leven van een paardenhandelaar/ manege eigenaar/of noem maar op in de dieren valt niet mee op het moment dat je met mensen te maken krijgt.

De bokkies die ik nu ga bedanken, ik ken jullie bijna allemaal persoonlijk, misschien weet je dat ik niet oneerlijk of eng ben Tong uitsteken , toch was het voor jullie ook even makkelijk geweest niet te reageren, of negatief.

Bedankt!

Belli
Judith -Slu
Rossebol
Lp tjuh
Jetta
Sammie
Chipz
Germie
Stef
Vicky
Faniek
Waterkippie
Runningkawa
Esmeralda
Dimitri
Nickyu
Kaja
Renske 20
Nivonne 1995

Coby
Alane
Lucky
Liesjuh
Percy
Sherwood
Jeanie
mexx2
prompertje
tiggeriedoo
Supertje
Apple
Oscar
Bogi

En speciaal: Gijsenkim!

Bedankt meiden!

figora

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 22:39

Ik wil ook graag nog even reageren....

Ik ben er ooit 1 keer geweest. Ik had destijds een pony en een paard. Mijn pony stond te koop, het paard was voor de toekomst. Na een paar dagen bleek het niet goed te gaan om op twee te rijden. Het kostte teveel tijd, met veel pijn Idylle naar BM stables gebrcht. Ik had heel veel plezier aan haar gehad, deed haar echt met pijn weg...
Maar goed, we kwamen daar dus aan, mensen waren vriendelijk, stallen netjes (en niet slordig zoals ik hier lees) ik liet haar daar met een gerust hart achter.
Ik was blij dat ze haar namen, mijn pony had namelijk een rare streek, als er mensen kwamen om haar te kopen, ging ze kreupel lopen, mensen moesten bij ons dus altijd stiekum op wedstrijd komen zodat mijn pony het niet door had!!
Ze liep toen dus ook kreupel. Twee dagen erna gebeld, en liep al weer helemaal oke, iedereen blij Lachen

Wat ik alleen jammer vind.. ik heb een aantal keer gevraagt dat ik het erg leuk zou vinden dat ik wist waar hij heen ging. Maar ik hoorde dus steeds maar niets! Na 1,5 jaar een advertentie gezet en reactie Lachen mensen in rotterdam, maar inmiddels was hij daar ook al weg Boos!... paardje dus spoorloos...

erg jammer...

Dus BM als je miss nog weet waar hij is??

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-05 22:40

En dan nog dit:

@Walt Disney: ik bel eigelijk nooit mensen om een dier wat ik heb staan, raadt ze altijd zelf aan de site bij te houden

@thaliaatjuh:Het kan heel goed dat je mailt voor een paard, en dan de andere dag belt, en dat ie dan verkocht is ( al is het momenteel wel een hele slappe periode)

@ Brenda: Jij bent diegene waarvoor haar vader excuses naar mij toe heeft gemaakt, of ben je de dochter van de staleigenaar?
IIG had je Tinker RINGworm, dat was er bij verteld, en is iets anders als wormen in het lijf.
Wij ontwormen vrijwel alles, we vergiftigen ze nog NET niet........

@ Bol, waarom ben je boos?Is het omdat Mira een paar bulten heeft nu?Of omdat je t paard van je dochter " moest " ruilen bij ons omdat ze er niets meer mee deed?Je hebt iig niet iets te duur gekocht bij ons!!!

@ Hermendeux :Wat bedoel je?

@ Phynix:k geloof er geen snars van dat er een paard van 3 verkocht werd als 7.Er kunnen veel fouten gemaakt worden, ook door dierenartsen, maar een melkgebit is wel heel gemakkelijk te onderkennen!
Om welk paard ging dit?
@ Sas: moest je wachten in de regen?Lijkt me ZEER onwaarschijnlijk!