Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

karoliena schreef:Als ik mede schuldig ben dan gaan jullie toch lekker aangifte doen misschien nemen ze jullie wel serieus.
Ik ga mijn paarden niet casteren om die reden, de jongste kan nog niet eens gecastereerd worden.
Ze kunnen bij een kennis van mij op de manege staan maar dan staan ze dus 24 uur per dag in stal. Andere stallen accepteren geen hengsten.
Zoals ik al zei heb ik zeker meerdere tips gebruikt en uitgevoerd maar omdat ik het er met 2 niet eens ben, ben ik eens medeschuldig. Ach ja waarom ook niet toch?
Het gebeurt niet s nacht het gebeurt voor 9 uur. De buurman is dan gewoon thuis. Ziet en hoort nooit wat. Helaas zijn om die tijd de waakhonden al binnen.
Helaas staat er voor mij dus niet iemand dag en nacht klaar.
Ik ga mijn paarden niet verkopen dat vind ik echt een belachelijk voorstel.
Ik zei al dat dit al ruim een half jaar speelt denken jullie nou dat ik een half jaar op mijn luie kont zit of zo. Nee ik ben ook al ruim een half jaar bezig met bouwen en oplossingen verzinnen.
Die site ben ik al lang geweest staan ook al berichten op van mij.
Bedankt cinny1 voor je synische opmerking. Als ja als ik toch mijn paarden mishandel zorg ik er op zijn minst voor dat ze het niet koud hebben. Wel zo eerlijk toch.
Ik weet zeker dat ze niet gewond zijn geraakt door het spelen of de afrastering.
Posten! Ik wil je graag uitnodigen om te komen posten. Ik heb dat 2 weken volgehouden en toen was ik op. Misschien kan jij dat langer volhouden?
karoliena schreef:Dus ik moet ze daar weghalen en dan 24 uur epr dag op stal zetten.
Dat noem jij een goede oplossing?
Zoals ik al zei heb ik wel een aantal adviezen opgevolgd dus waar je dat vandaan hebt weet ik niet.
karoliena schreef:Bedankt ga zeker nog een keer kijken voor die lampen.
Citaat:cinny1 schreef:Goh, waarom heb je de link naar je website over je paardjes uit je profiel gehaald ? Ik heb er van 't weekend nog op gekeken en kon niks zien op de foto's van die vermeende stukken die uit benen gesneden zouden zijn.
Nogmaals medebokkers, ik begin dit zo onderhand een broodje aap verhaal te vinden. Soort van aandachttrekkerij.