Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en nog is het blijkbaar niet goed genoeg voor haar.
)
Anke schreef:Ik heb haar erop aangesproken en ze zegt dat het onzin is dat ze niet gemotiveerd zou zijn, dat ze anders niet 100,- per maand bijdraagt in de stallingkosten. klinkt heel logisch en lijkt mij ook.....
Ze zou zorgen dat het niet meer gebeurde....: te laat komen.
)
Mariek1983 schreef:ja dat is ook lastig. Maar als jij nou eens voor jezelf een lijstje maakt, waar een bijrijder voor jou aan moet voldoen: En ook de punten opschrijven waar je nu tegen aan bent gelopen, dan weet ik zeker dat de keuze niet meer zo moeilijk is!!!! En je kunt zelfs via een mailtje of smsje laten weten aan dat meisje dat je er toch geen goed gevoel meer bij hebt, en dat je er toch mee wilt stoppen. Is alweer minder confronterend voor jou, en dan is het hoogste woord eruit! En kun je haar wel weer beter aanspreken.
Toch????

Anke schreef:Als ik er een einde aan zou maken, dan zou ik dat ook mondeling willen doen,liefst persoonlijk en anders via telefoon.
Jeetje weten wat het beste is, is heel iets anders dan DOEN wat het beste is, die stap is best groot....