iritatie top 10 -)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

snoopy_love

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 11:31

Ik erger me aan mensen die zo veel mogelijk berichten willen posten en aan msn taal Schijnheilig

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 17:03

Mijn irritaties;
dat bokt af en toe zoo sloom is.
msn taal en liev poepig enz. enz.
Dat de kotssmiley bij mij onvintbaar is Verward
Aan mensen die nooit iets van commentaar van andere aantrekken.
Die zich meteen aangevallen voelen als je gewoon een tip geef.
Aan de zoekfunctie
Aan 20 dezelfde topics over 1 onderwerp
Aan mensen die reageren zonder ze hebben gelezen waar het over ging.

Oei valt me van me tegen dat ik me nog aan zoveel dingen erger >;)

Haha!

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 17:05

Paulatjuh, gewoon
Code
:r
intypen en je vindt je kotssmiley Haha!

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 17:33

Ik erger me het meeste aan:

1. Mensen die alles weten op het forum
2. Mensne die gewoon zeggen "ga les nemen" terwijl er bijv. al staat "mijn instructeur zegt..." Niet goed lezen en nutteloze posts dus
3. Bokt slaat op tilt Nagelbijten / Gniffelen

Dat was het zo'n beetje

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 17:38

- Dat mensen ongelooflijk hard en kort door de bocht kunnen reageren.

- Dat er sommige mensen compleet afgemaakt worden terwijl ze in hun ogen een hele normale vraag stellen.

- Dat sommige mensen al bij voorbaad worden afgekraakt omdat ze staan voor wat ze doen..

- Er weinig open gestaan wordt voor andere meningen.

Hier ben ik het echt mee eens
Als mensen hier wat willen vragen , dan krijgen ze me toch een laag over hun heen soms

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 18:27

Ik had er nog een bedacht (zal wel onder msn-taal vallen denk ik) maar ik kan me er zo aan ergeren als iemand een topic start en diegene heeft het over "me" pony (ofzo). Echt tenenkrommend!
Stoom uit je oren

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 18:38

Ik irriteer me toch ook wel aan:
- MSNtaal
- Mensen die denken dat ze alles beter weten
- Vooroordelen
- Vragen die achterlijk beantwoord worden alsof het de normaalste zaak van de wereld is
- Opscheppers
- en nog veeeel meer Tong uitsteken .. Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 18:39

Mensen die zeer matig spellen...
Sletjes-ala-kijk-mij-nou
Zodra er in HAW iemand zonder cap rijdt of met hulpteugel, dan weet ik 100 procent zeker dat diegene daarvoor gestraft wordt
Nep guru's

cissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 18:53

*Als mensen een topic plaatsen wat onleesbaar is, of dat nu door MSN taal is of gewoon door te typen met zo ontzettend veel spelfouten dat het je daadwerkelijk energie kost om het verhaal uberhaupt te begrijpen, dan heb ik al geen zin meer om te reageren.

*Mensen die elkaar tot vervelends toe gaan herhalen

*Mensen die zonder dat ik ze ooit gezien hebt, door de computer heenstralen niks te WILLEN leren of aannemen van een ander.

Plingat mensen topics openen waar er al ...tig van geweest zijn, gebruik de zoekfunctie wat vaker

Plingat het bijna altijd dezelfde personen zijn die andere voor debiel verslijten en zelf in hun ogen alles goed doen, maar ga je bij die mensen in het eggie kijken dan vallen ze me toch tegen, wel goed voor je eigendunk trouwens *LOL* je denkt vaak achteraf 'nou ik val best wel mee zo dom/onnervaren ben ik nou ook weer niet'

En zo kan ik er nog wel 10 opnoemen, maar om zeikend het nieuwe jaar in te gaan lijkt me een slecht plan vandaar dat ik hier maar bij hou Schijnheilig
Heb ik toch nog een beetje kunnen zeiken Bloos

mrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 22:48

Paulatjuh schreef:
Mijn irritaties;

Aan mensen die nooit iets van commentaar van andere aantrekken.
Die zich meteen aangevallen voelen als je gewoon een tip geef.
Haha!

Commentaar daar zit ook niemand op te wachten , tips wel. Hoe bokkers het opnemen hangt vaak af van hoe je het brengt (tipje)

geeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 23:58

top 10 haal ik niet maar ik erger me wel soms

dat sommige mensen heel agressief reageren op iemand anders zijn mening

dat iedereen zo vaak kattig tegen elkaar doen

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 00:17

1. Ik erger me rot aan meelopers. Mee doen met de popie jopies, de "heilige" met de grote bekken. Sommige durven daardoor geen eigen mening te geven (vooral de kleinste hier) , omdat ze gewoon bang zijn om het hele clubje over zich heen te krijgen.

2. Dan steeds weer de oude koeien die uit de sloot worden gehaald om iemand te pakken, treiteren, af te zeiken of af te kraken.

3. Het commentaar op iemand zijn rijkunst, terwijl ze er zelf niks van bakken.

4. Het pronken en en showen van Kijk eens Japie in een bruin Anky setje met les. Walgelijk!!! Komt bij mij over als: Kijk eens hoeveel geld ik (onnodig) besteed aan mijn paard.

5. Quoten van teksten wat je ooit een jaar of tig eens heb gezegt. Dit is gewoon quoten om te treiteren.

6. Als iemand een stempel van 1 van de "heilige" heeft gekregen, die er gewoon zijn boktijd levenslang bij zich draagt.

7. Veel zich anders voordan dan dat ze IRL zijn. Achter een pc kan je van alles beweren en iedereen wat wijs maken.

8. Vragen naar de bekende weg. De tig topics over bijv. bitten, slof enz.

9. Onduidelijke en zeer grote foto's.

10. Mensen die gewoon rijden voor hun plezier zonder wedstrijden worden eigenlijk geweert. In de ogen van de wedstrijdrijders hoor je er gewoon niet bij en kan je dan volgens hun niet rijden en heb je er de ballen verstand van. Net zo als je op Fokkerij wat neerzet als je geen fokker bent.

soesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 01:22

1. MSN-taal.

2. Geen leestekens gebruiken.

3. De goedbedoelde, maar vaak steeds dezelfde treurige gedichten als er jammer genoeg weer een dierbaar dier is gestorven.
Begrijp me niet verkeerd; ik snap het wel, maar het wordt zo eentonig.

4. Goedbedoelde boktwelkomstwoorden als: Pas op het is verslavend.

Dat was het wel zo`n beetje...

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 01:31

nadezda schreef:
Ik irriteer me aan het het woord BANKETSTAAFACHTIG.
Vind het zo ongeloofelijk dom woord en irritant om te lezen en hoe meer ik erop let hoe meer het erop lijkt of dit woord gebruikt wordt.

idd en aan dat oliebol en poedersuiker Nagelbijten / Gniffelen

muiszje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 12:51

dat als je een topic opend over (in jouw ogen) verwaarloosde pony, je meteen bestempeld word als penny meisje, en de rest van het topic alleen maar daar over gaat en niet over de eigenlijke vraag.
(en dat geld niet alleen over dat soort topics, maar over veel dingen.. bijv als iemand zijn hoofdstel verkeerd heeft zitten, word vaak herhaald, EN vaak word er een discussie gehouden over het hoofdstel en hoe of wat.. maar niet over waar het topic eigenlijk voor geopend is.)

saskia23

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 14:35

Hier mijn aanvulling;
* als je een topic start en er (bijna) geen reacties op krijgt. Het lijkt wel of je pas serieus genomen wordt als je 'hoog' rijdt
* dat geleuter over dravers, dat ze totaal ongeschikt zijn voor de dressuur, for once & for all .... dat zijn ze niet en degene die dat niet geloven komen maar een keer bij mij kijken Schijnheilig

Oekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 15:46

Ik ben hier nog niet zo heel lang maar tot zover erger ik mij hier een beetje aan:

1 Dat sommige idd heel hard door de bocht kunnen komen als iemand iets normaals vraagd.

2 Dat als er een vraag gesteld word op een topic, dat iemand, iemand kent die daar een berichtje over heeft gestuurd, en dat ze dan met z'n tweeen een gesprekje beginnen. Net als of ze op MSN zijn Verward

ik hoop dat je de 2e wel een beetje bergijpt want ik wist niet goed hoe ik dat moest uitleggen Bloos

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 18:51

Oekie schreef:

2 Dat als er een vraag gesteld word op een topic, dat iemand, iemand kent die daar een berichtje over heeft gestuurd, en dat ze dan met z'n tweeen een gesprekje beginnen. Net als of ze op MSN zijn Verward

ik hoop dat je de 2e wel een beetje bergijpt want ik wist niet goed hoe ik dat moest uitleggen Bloos

Ik snap het wel, kan me daar ook soms aan ergeren Lachen

Candidat

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 19:30

* De 'mexicaanse neusriem-' en 'slofteugel-' topics; mensen gebruik a.u.b. de zoekfunctie!!
* Reageren op een onderwerp terwijl ze er niets van af weten, reageer dan gewoon niet.
* Het negatief reageren op elkaar, iedereen mag zijn menig geven toch?
enz..

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 21:53

PhiaBink schreef:
4. Het pronken en en showen van Kijk eens Japie in een bruin Anky setje met les. Walgelijk!!! Komt bij mij over als: Kijk eens hoeveel geld ik (onnodig) besteed aan mijn paard.

Kan er niets aan doen, maar aangezien ik kort geleden een topic op HAW heb geplaatst met foto's van mijn bruine Anky setje tijdens de les, voel ik me een beetje aangesproken Schijnheilig.

Jij ziet het als pronken en/of showen, dat mag. Ik zie het anders: ik werk 40+ uur per week en dat doe ik vrnl. om mijn hobby te betalen. Naast het noodzakelijke vind ik het erg leuk om dekjes, bandages en bijpassende kleding te kopen, omdat ik me daar prettig in voel. Anky heeft het ook ontdekt, gezien de collectie kleding en dekjes die matchen.

Ik stel voor dat je in het vervolg dergelijke topics gewoon overslaat, dan hoeft het ook jouw keel niet uit te komen Knipoog.

Bij dit soort reacties ben ik altijd eerder geneigd te denken aan jaloezie dan aan iets anders. Bovendien bespeur ik een behoorlijke verbitterde/gefrustreerde toon in jouw bericht Schijnheilig.

PhiaBink

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:39

Anoukie schreef:
Kan er niets aan doen, maar aangezien ik kort geleden een topic op HAW heb geplaatst met foto's van mijn bruine Anky setje tijdens de les, voel ik me een beetje aangesproken Schijnheilig.

Jij ziet het als pronken en/of showen, dat mag. Ik zie het anders: ik werk 40+ uur per week en dat doe ik vrnl. om mijn hobby te betalen. Naast het noodzakelijke vind ik het erg leuk om dekjes, bandages en bijpassende kleding te kopen, omdat ik me daar prettig in voel. Anky heeft het ook ontdekt, gezien de collectie kleding en dekjes die matchen.

Ik stel voor dat je in het vervolg dergelijke topics gewoon overslaat, dan hoeft het ook jouw keel niet uit te komen Knipoog.

Bij dit soort reacties ben ik altijd eerder geneigd te denken aan jaloezie dan aan iets anders. Bovendien bespeur ik een behoorlijke verbitterde/gefrustreerde toon in jouw bericht Schijnheilig.

Sorry dat je je aangesproken voelt.

Ik neem niet eens de moeite om te kijken als ik zo titel lees. Het maakt niet wie de topic start. Tong uitsteken

Jaloers ben ik zeker niet. Ik ben een type die zich niet laat mee slepen door een mode artikel waar half paarden Nederland mee loopt. Peeskappen zijn makkelijker en wat harder als bandages als ze zich aantikken.

Ik weet dat er meer zijn die zich er aan ergeren. Het komt over dat de kleur van het (Anky)setje het aller belangrijkste is op de foto en de rest is totaal onbelangrijk. Dit komt in mijn ogen showent en pronkend over.

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:43

mrie schreef:
8*Smurf (sorrie smurf)

Moet ik je TEMen? Boos!

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:45

Anoukie schreef:

Maar......... vind je PAARD het ook leuk is dan de vraag?.......... Tong uitsteken

Maar ik kan er wel om lachen.
Het was mij ook al eens opgevallen dat jij ongeveer ALLE setjes bezit die er leverbaar zijn.
Ik vind het wel schattig............. Haha!

En de accountant van Anky ook....Haha!

Suusiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 22:47

Nou, ik vind sommige dingen ook behoorlijk vervelend.
Ik stelde ook eens een normale vraag, en ik werd meteen afgebekt door iedereen. Of ik gaf mijn mening, en werd ook vierkant verrot gescholden.
maja, dat soort typetjes houdt je altijd wel.

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 23:01

Ja dat klopt wel. Ik ben ook eens goed afgebekt in een ander forum van de manege, sindsdien ben ben ik wel voorzichtig met wat ik plaats.
Verder kan ik mij erg irriteren aan mensen die MSN taal gebruiken en die de regels van Bokt niet kennen.