Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

at mensen topics openen waar er al ...tig van geweest zijn, gebruik de zoekfunctie wat vaker
at het bijna altijd dezelfde personen zijn die andere voor debiel verslijten en zelf in hun ogen alles goed doen, maar ga je bij die mensen in het eggie kijken dan vallen ze me toch tegen, wel goed voor je eigendunk trouwens
je denkt vaak achteraf 'nou ik val best wel mee zo dom/onnervaren ben ik nou ook weer niet'

Oekie schreef:
2 Dat als er een vraag gesteld word op een topic, dat iemand, iemand kent die daar een berichtje over heeft gestuurd, en dat ze dan met z'n tweeen een gesprekje beginnen. Net als of ze op MSN zijn![]()
ik hoop dat je de 2e wel een beetje bergijpt want ik wist niet goed hoe ik dat moest uitleggen
PhiaBink schreef:4. Het pronken en en showen van Kijk eens Japie in een bruin Anky setje met les. Walgelijk!!! Komt bij mij over als: Kijk eens hoeveel geld ik (onnodig) besteed aan mijn paard.
.
.
. Anoukie schreef:Kan er niets aan doen, maar aangezien ik kort geleden een topic op HAW heb geplaatst met foto's van mijn bruine Anky setje tijdens de les, voel ik me een beetje aangesproken.
Jij ziet het als pronken en/of showen, dat mag. Ik zie het anders: ik werk 40+ uur per week en dat doe ik vrnl. om mijn hobby te betalen. Naast het noodzakelijke vind ik het erg leuk om dekjes, bandages en bijpassende kleding te kopen, omdat ik me daar prettig in voel. Anky heeft het ook ontdekt, gezien de collectie kleding en dekjes die matchen.
Ik stel voor dat je in het vervolg dergelijke topics gewoon overslaat, dan hoeft het ook jouw keel niet uit te komen.
Bij dit soort reacties ben ik altijd eerder geneigd te denken aan jaloezie dan aan iets anders. Bovendien bespeur ik een behoorlijke verbitterde/gefrustreerde toon in jouw bericht.
Anoukie schreef:Jij ziet het als pronken en/of showen, dat mag. Ik zie het anders: ik werk 40+ uur per week en dat doe ik vrnl. om mijn hobby te betalen. Naast het noodzakelijke vind ik het erg leuk om dekjes, bandages en bijpassende kleding te kopen, omdat ik me daar prettig in voel. Anky heeft het ook ontdekt, gezien de collectie kleding en dekjes die matchen.