vertigo schreef:Ik woon in Oost-Vlaanderen (dat blijkbaar wat steun kan gebruiken ) : Moerbeke-Waas.hahahaha - noooooit van gehoord !! (sorry mensen, inside grapje )
Even snel geteld (niet schieten als het fout is), en de "tussenstand" isOost-Vlaanderen: 9West-Vlaanderen:10Vlaams-Brabant:9Limburg:18Antwerpen:14Dit zijn alleen de mensen die zelf in dit topic gereageerd hebben.
ingeo schreef:hahahaha - noooooit van gehoord !! (sorry mensen, inside grapje )Tja, Oost-Vlaanderen is dan ook echt wel groot hoor !
he verdikke, Oost-Vlaanderen is blijkbaar niet zo populair Ik wil Oost-Vlaamse bokkers !btw: heb wel al gehoord van moerbeke
chipieke schreef:zielig boeregat hé op welke stal sta jij dan? Ik zit op den Impens en woon op 5 minuten van De Singelhoeve en Filip van Hulop hicewa
Limburger meldt zich In Maaseik. En in Opoeteren is sinds kort een nieuwe manege waar nu vele jumpings georganiseerd worden, De Warre
chipieke schreef:he verdikke, Oost-Vlaanderen is blijkbaar niet zo populair Ik wil Oost-Vlaamse bokkers !Ik ook Waar zijn al die Oost-Valmingen?
Quinzy schreef:Go Limburg, Go Limburg Gooooo Limburg Tot nu toe in de meerderheid Wacht maar wij halen jullie nog wel in. (dat kan niet dat de antwrpenaren hier zo stil zijn)