Problemen met eigenaar, advies gevraagd.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 10:33

Dames vecht dit lekker op stal uit Haha! Haha! Haha!

TangoDancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 10:34

Ook ik ben van de manege van Marieke, en ik heb met zeer veel ergenis dit verhaal zitten lezen. Wie denkt die miep wel niet dat ze is, een beetje de sfeer te verzieken op de manege!
Marieke heeft haar alle vrijheid gegeven om haar paard te rijden vooral in het begin, maar zij wist vanaf dag 1 alles beter! Mag Marieke dan ook op haar strepen gaan staan en voor zichzelf opkomen?! ZIJ is toch de eigenaar en zij wil het beste voor haar paard. Als Miranda alias Duie zo goed rijdt in haar optiek waarom loopt Duellant dan voor geen meter bij haar?! Terwijl Marieke en haar paard een goed team zijn!
Miranda moet eens wat meer aannemen van een ander en eens stoppen met dit achterbakse gedoe, en het Marieke recht in dr gezicht zeggen.
In plaats van allemaal vage beschuldigen uiten die voor geen meter kloppen.
Dat kind spoort niet! En ik zou zeggen Teraatje en Kohinoor wij gaan ervoor! We laten dit niet over onze kant gaan!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 10:36

TangoDancer schreef:
En ik zou zeggen Teraatje en Kohinoor wij gaan ervoor! We laten dit niet over onze kant gaan!

Kan best maar liever niet hier

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 10:36

Nog meer! misschien een coffeeshopje beginnen op de manege?

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 10:37

Terratje02 schreef:
Oh ja en of ik wat te melden heb op je elle lange gejank van miranda!
Je bent bij ons op de manege gekomen als "bijrijdster" en in mijn ogen is een bijrijdtser iemand die jou ondersteunt en helpt wanneer jij niet kan. En samen met jou 1 vuist maakt betreft de training van het paard. Jij hebt vanaf dag 1 je kont in de krib gegooid en altijd JOU wil willen op leggen. Als jij graag op JOU manier wilt rijden, stel ik voor dat je eerst een lessen pakket neemt bij een manege en leert rijden alvorens je zelf een paard koopt!
En dan durf jij via een forum welliswaar, Marieke dommig en onderontwikkeld te noemen? pffff echt... ONBEGRIJPELIJK

Angela

Dat is een bijrijdster in JOU ogen ja , maar ze hadden/hebben daar toch afspraken over gemaakt........Ik vindt je reactie nogal kort door de bocht en niet echt onderbouwd. Er is hier in het topic al meerdere malen aangehaald dat het vervelend is dat we maar 1 kant van het verhaal horen en op deze manier blijft dat dus zo. Ik zie dit als het creeren van een relletje. Wat ik ook niet echt netjes vindt om er iets bij te halen wat niets met paarden te maken heeft.
Duie, ik denk dat je er verstandig aan doet om te stoppen want ik vrees dat het nu erg uit de hand gaat lopen.

Mariek1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 10:57

Zo daar ben ik dan. Over kort door de bocht gesproken! Ik kom hier eens even mijn kant van het verhaal vertellen. Want ik ben diegene waar het om gaat hier, en er wordt hier van alles naar mijn hoofd gesmeten.
Dit is niet mijn manier van communiceren, doe dat liever face 2face. Maar om dit relletje te stoppen zal ik wel moeten.
Ik ga niet alles oprakelen daar heb ik helemaal geen zin in, Miranda (duie) en ik hebben naar mijn optiek een goed gesprek gehad dinsdag. het si heel jammer om hier te lezen wat ze allemaal zegt over mij. Ik heb haar in het begin alle vrijheid gegeven zodat ze kon wennen aan het paard, en aan alles eigenlijk. Op een gegeven moment gingen er allerlei dingen de mist in, en kon ik niet anders als de teugels strakker aantrekken en voor mezelf op te komen. Want het si nog altijd mijn paard! Ik bn helemaal geen autoritair geval, en wil altijd in alle redelijkheid praten met mensen. Maar niet als ik dit zo lees hier, wat hier gebeurt! Ik heb goed met haar gesproken en dan lees ik hier dus de ware toedracht van haar verhaal, die ze MIJ niet heeft verteld.
Ja nu inmiddels wel, maar eerst mij hier zwart te maken.
Ik vind het fijn dat er mensen zijn van mijn manege die achter me staan. Er wordt hier over kort door de bocht besproken, maar dat zouden jullie dan ook kunnn zijn! Jullie komen op voor Duie, en zij komen op voor mij! Het is en beetje jammer om te zien dat jullie eerst de andere kant van het verhaal willen horen, en dan wordt die gegeven en dan wordt er zo gereageerd. Alles wat deze meiden hebben geschreven over hoe het reilde en zeilde klopt.
Ik hoop dat er nu een einde kan komen aan het onderuit halen van elkaar. Ik regel het allemaal zelf wel met Miranda.

Marieke

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 10:59

Jullie zijn wel snel gemobiliseerd allemaal zeg.....
Maar goed, Marieke1983, wat ga je er aan doen?

remi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 11:03

De tam tam gaat hard daar Haha! Haha! Haha!

Mariek1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 11:04

Daar ga ik het hier niet over hebben! Zo ben ik dus niet, ik bespreek het wel eerst zelf met haar. Voordat het eventueel hier terecht komt!
Ik vind t ongeloofelijk om te zien wat er hier gebeurd is, en wat er hier allemaal over me gezegd is.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 11:07

Ik heb op TEM gedrukt, laat ze het maar op de manege uitvechten en niet hier

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-04 11:07

En inderdaad lijkt mij dit het juiste moment voor een slotje.
Graag onderling via PB uitvechten. Een goed gesprek kan ook helpen.