Citaat:Thanx, ik dacht dat niemand hier die helderheid had.
jij ook thanx, je bent geloof ik de eerste in een heeele lange tijd die mij met helder associeert!
Maar inderdaad, jammer dat mensen een mening die niet voldoet aan dat wat zij willen horen meteen negatief opvatten!
Ik heb liever dat iemand EERLIJK zegt wat ie ervan vindt dan dat ie me naar de bek banketstaaf!
Maar helaas.....sommige mensen dus niet......
. Nee hoor, dat doe ik nu niet en dat ben ik ook niet van plan om te gaan doen. Ik heb respect voor mensen die eerlijk met paarden omgaan en hun beperkingen zien en daar aandacht aan besteden. Of deze mensen nou op een haf, KWPN'er of letlander rijden. 'T is mij om het even. WAAROM kunnen mensen niet gewoon lol hebben met een pony, maar moeten ze altijd bewijzen dat die haflingers/fjorden etc. het wel even zullen laten zien? Mag ik iedereen hier er even aan herinneren dat je wedstrijden voor de LOL rijdt? En niet om de rest van de wereld even te laten zien dat die pony's die paarden best bij kunnen benen.
Dus ik vind dat je lef hebt en een enorm groot uithoudingsvermogen Als je zo ver kunt komen met je haflinger