stierenvechten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kornelius

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 18:24

Citaat:
ik denk dat iedereen wel tegen is, ik ook en ja de stiertjes zijn ook wel zielig, maar wat vindt men nu van de rijkunst?????????

daarvoor zou ik het echt een keer moeten zien, kan op internet even geen filmfragmenten vinden. geen mening over de rijkunst dus.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-04 18:43

Oja, en voor die zo tegen zijn en het niet over de rijkunst willen hebben...manege paarden hebben het lekker. Of wacht ,een gewoon particulier paard dat op stal gehouden wordt. een intelligent en sociaal wezen afzonderen en in een hokkie zetten en dan mag hij er een uurtje uit om absoluut te gehoorzamen aan de ruiter. Dat is ook een vorm van mishandeling, maar dat is wel geaccepteerd. het is maar hoe je dingen bekijkt... en nog maals JAHA, we zijn ALLEMAAL TEGEN! IK OOK

promiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-04 23:05

Kornelius schreef:
zou ik me aangesproken moeten voelen? Schijnheilig

Ik praat het niet goed Femkjuh, ik kan alleen slecht tegen mensen die zo tegen dingen als stierenvechten zijn en tegelijkertijd zelf niet wensen na te denken over waar hun biefstukje eigenlijk vandaan komt. Bij die groep hoor jij trouwens overduidelijk niet Haha!

Ik ben niet voor die stierengevechten maar kan me er inderdaad niet zo over opwinden als over de vleesindustrie, zie al mijn posts eerder op dit topic.

ben ik het ook helemaal mee eens hoorr!!! Lachen
bedoelde eigenlijk ook niet dat ik het hier in nederland zo goed vind..
want heb er echt wel eens over nagedacht hoe zo'n koe nu op je bord komt...en zal zoals je zegt niet zo'n prettige manier zijn...
maar voor mn gevoel vind ik dat stierengevechten gewoon veel erger!
kan het niet uitleggen...
maar ben er voor allebei tegen hoor!!
die beesten worden allemaal gewoon niet geweldig behandeld...