Pipo schreef:Jij moet eens een beetje beter gaan lezen dame! Want ik geef voorbeelden uit wat ik in mijn omgeving heb gezien. En ik heb het absoluut niet over mijzelf!
Als je het graag even vanuit mijn perspectief wil bekijken:
Bij mij zijn de financien de problemen niet voor de wedstrijdsport en alle andere genoemde dingen ook niet. De desinteresse in de wedstrijdsport echter wel, de jaren dat ik wedstrijden reed was dat omdat die paarden voor de handel waren. Tegenwoordig ben ik alleen nog geschikt in de fokkerij. De paarden die ik in mijn bezit heb en waarvan ik denk dat het betere dressuurpaarden zijn, daar zoek ik een ruiter voor. En over het algemeen vind ik de meeste ruiters zo beroerd dat ze niet op mijn paarden komen. Die luxe heb ik om dat te vinden, ik betaal ze er namelijk voor!.
Overigens brengt een goed paard die M loopt evenveel op als hetzelfde paard wat Z loopt.
Niet bij Amerikanen
En laten we Nicole Werner niet vergeten die toch zichzelf inmiddels wel een van de betere trainers van Nederland kan noemen. Ik denk niet dat je wilt weten wat de ervaring van Nicole is en wanneer ze voor het laatst een wedstrijdje heeft gereden!