Suzanne F. schreef:Waarom snap ik dit niet?? Misschien is het tijdstip of ben ik gewoon moe maar ik snap hier niks van...De logica ontgaat mijn blonde hoofd...
![]()
![]()
Als je twee paarden Z2 met winspunten heb (gehad). Mag je versneld promoveren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lovely schreef:Dan ga je dus vanuit je vereniging naar de kring en dan regio om daarna in Ermelo uit te komen. Als er draagkracht is binnen de kringen en dus genoeg overeenstemming om vanuit de regio een standpunt in te nemen en dan ook nog met een overtuigend aantal regio's dan zou je, democratisch gezien, kunnen verwachten dat het hoofdbestuur van de bond overgaat tot heroverweging.
Ilindra schreef:Dit verhaal doet me sterk denken aan de tijd dat wedstrijdwielrenners verplicht werden een helm te gaan dragen, daar werd ook vreselijk tegen geprotesteerd maar ondertussen is iedereen er aan gewend.
manic schreef:Eerlijk gezegd vind ik het verwijzen naar anderen ("Zij doen het niet, dus waarom zouden wij het wel doen?! En hun sport is ook nog eens veel gevaarlijker, want, etc etc etc") een beetje een zwak excuus...
Kitten schreef:Ja, en als je dan op (VvdD) leest dat er dit weekend toch weer iemand na een van van een paard (zonder cap) met schedelletsel in het ziekenhuis is geraakt, dan vraag je je idd af, waar we met z'n allen nu eigenlijk zo moeilijk over doen.
yokie schreef:Het prinicipe. Er wordt vandaag de dag al zoveel -op betuttelende manieren- opgelegd, je mag niet eens meer de baas zijn over je eigen verantwoordelijkheid
Lovely schreef:Veiligheidsgordels zijn levensreddend, caps niet.
Katja schreef::?
Jij staat gewoon op en loopt verder als je met je hoofd op het hek of asfalt knalt?
Eleonoor schreef:Het is toch altijd nog beter dan niets!!
CGJ12 schreef:Ondertussen gaat het gekibbel hier mooi door en is er nog geen actie-comité opgericht..........!
2006 komt sneller dan je denkt.
Ik wilde dat iedereen gewoon eens wat TOLERANTER zou zijn.
RESPECTEER ieders keuze.......... Dring niet anderen JOUW keuze op.