dat is vriendelijk van die peter!! fijn dat je daar terecht kan!
SkyLWG
Geplaatst: 11-09-04 22:21
Ja, superaardig van Peter! Ik was daarnet aan het longeren en toen vertelde hij dat je kwam.
Solide
Geplaatst: 11-09-04 22:25
Ik lees net dat je nu een plekkie hebt voor tijdelijk in ieder geval. Super zeg van die Peter dat hij je zo wil helpen. Die Ellen moet wel heel erg zijn geweest.... Super dat je daar terecht kan. Blijf je daar ook staan of ga je toch nog zoeken naar iets anders? In ieder geval heel veel plezier met oververhuizen en veel plezier op die stal.
Yessy
Geplaatst: 12-09-04 13:27
Peter waar wij ook hebben gestaan? Idd erg lief!
remi
Geplaatst: 12-09-04 14:31
Wat een soap zeg......Ik volgde het topic eigenlijk vanaf het begin maar dat het zo zou aflopen. Ik vindt het behoorlijk kinderachtig dat er iemand geweest is die dit allemaal heeft uitgeprint en aan de pensionhouder heeft gegeven. In het western topic was al voorgesteld om van stal te ruilen, jammer dat het op deze manier moest gaan. Veel plezier op je nieuwe stal!
mas76
Geplaatst: 12-09-04 19:00
jeetje zeg wat een poedersuikerverhaal... maar wel met superafloop!!! succes verder, hou je ons op de hoogte? groetjes
Cookies
Geplaatst: 12-09-04 21:18
Die pensionhouder zal zijn vet nog wel krijgen. Nu denkt ie dat alles leuk is met die instructrice en haar kliek. In eerste instantie gaat alles leuk en prima maar dat gaat op den duur altijd fout. Als ze alleenheerseres is in de stal dan zal ze wel flink wat babbels krijgen en hij kan haar bijna niet wegsturen want dan is in 1 klap zijn hele stal leeg. Ondertussen heeft hij dan ook een slechte naam gekregen en wil niemand er meer staan.
Chantal173
Geplaatst: 12-09-04 21:19
Ik dacht dat ik op een vreselijke stal heb gestaan,maar dit slaat echt alles!!!En dat instructrices het hoog in hun bol kunnen hebben wist ik allang en blijkt in dit geval ook weer waar te zijn. Gelukkig heb je een nieuwe stal voor je paardjes(is het nou voor tijdelijk of definitief?)Wat betreft die debiel die dit topic heeft uitgeprint' ik hoop dat je trots op je zelf bent!Ik zou me dood schamen voor zo'n kinderachtige actie!!!'
EdelweissBel
Geplaatst: 12-09-04 23:12
volg het topic al vanaf het begin maar heb nog niet eerder gereageerd.
Ik zou zo ook echt niet op een stal willen staan. Je rijdt neem ik aan ook voor de ontspanning en niet om steeds maar met problemen op stal bezig te zijn.
Mooi dat je nu tijdelijk al een andere stalling hebt.