_Romana_ schreef:Ik wilde hem wel invullen, maar ik vind alleen 1 ding, als je dus niet gebruik maakt van een pension dan is de enquete al over en verder gaat t alleen maar over mensen die een pension gebruiken, moet dat voor de mensen die het niet gebruiken dan niet uigebreider, anders zou je bij vraag 2 al kunnen zeggen van nee,
nou dan hoef je m dus al niet in te vullen, dat heeft geen zin en dan krijg je alleen maar mensen met een antw ja op de tweede vraag, dan heb je toch geen vergelijkings materiaal, dan krijg je niet echt een mooie vergelijking tussen de mening van diegene die een pension gebruikt en diegene die dat niet doet, tenminste dta valt mij op.. Maar goed ik kan t ook wel fout hebben, weet natuurlijk ook niet precies wat jou bedoeling is van deze enquete, wat voor uitslag je hoopt te krijgen..
Ik weet inmiddels indd dat ik de enquette verkeerd heb opgebouwd..
Heb een heel handig PB'tje gehad hierover !
( thank marquez1 daar nog voor
Maarjah deze had ik al gemaakt, en omdat er toch nog aardig wat reacties ( ben ik blij mee
) op zijn heb ik het laten gaan !Zal als ik een nieuwe maak m'n vragen wat varierender maken...