. Ik heb hem voor onder mijn vzh-zadel, dus over de pasvorm onder dressuur kan ik weinig zeggen. Vind het een fijn dekje, mooi kleurtje, prettige stof en niet te dik Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
. Ik heb hem voor onder mijn vzh-zadel, dus over de pasvorm onder dressuur kan ik weinig zeggen. Vind het een fijn dekje, mooi kleurtje, prettige stof en niet te dik Piaffe schreef:Hoe dik zijn de BR Event dekjes? Dikker dan 'normaal'Waar kan ik ze mee vergelijken?
En hoe lang zijn ze? Dit omdat ik met extyra lange zweetbladen zit>
waar je ze mee kan vergelijken geen idee!
de dressuursjabrakjes zijn natuurlijk langer!
me zus heeft er vandaag 1 gekocht en past heel mooi onder haar kieffer Wien dresuurzadel
maar je moet dus echt die BR event dekjes hebben als je lange zweetbladen heb want de oude BR dekjes zijn een paar cm korter!!!
fancylover schreef:ze zijn iets dikker als normaal maar niet veel hoorwaar je ze mee kan vergelijken geen idee!
![]()
ik heb een vzh en die is vanaf het midden tot onder 50cm dus ongeveer een meter intotaal! ik heb een vzh zadel die heel veel weg heeft van een dressuurzadel en dat past heel mooide dressuursjabrakjes zijn natuurlijk langer!
me zus heeft er vandaag 1 gekocht en past heel mooi onder haar kieffer Wien dresuurzadel
maar je moet dus echt die BR event dekjes hebben als je lange zweetbladen heb want de oude BR dekjes zijn een paar cm korter!!!
als je nog meer vragen heb stel ze gerust
* 
( Hint! Ziolette Hint!
)
jackim schreef:Ik ga die zandkleurige met beige rand bestellen, wou eigenlijk ook die blauwe erbij, maar heb -jawel- een nóg mooiere gezien
Enne, iedereen met BR-Eventdekje: Foto's![]()
( Hint! Ziolette Hint!)
. Het is idd het kleurtje dat jij wil bestellen. Morgenavond nieuwe ronde nieuwe kansen als niemand me voor geweest is met dit kleurtje
.
)