hou niet zo van koffie
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) en als je dan iets niet of verkeerd bij je had kostte dat je een paar rondjes door de blub tijgeren *auw elleboogjes* of andere erg vervelende opdrachten... Vandaar dat ik me ook (nog) niet heb opgegeven voor de usra-week, slechte ervaringen zeg maar
) dus die kan ik anders wel meenemen! 

Ik neem aan dat ik mijn auto gewoon bij school ofzo kan parkeren? Daphne18 schreef:Volgens mij heb ik opgegeven dat ik gewoon maandagochtend kom... Waar moet je eigenlijk slapen als je zondagaaf komt en nog geen kamer hebt
Ik ga gewoon met de auto en dan pleur ik mn fiets wel achterin ofzo. Wel 2 uur rijden, maar anders moet ik met mn fiets in de trein en de bus...niet zo handigIk neem aan dat ik mijn auto gewoon bij school ofzo kan parkeren?
Redgirl schreef:Hoe ga je het nou eigenlijk oplossen met die stage die je nog snel voor het begin moet lopen?
Ik heb echt weer veel te lang gewacht, en dan komt t er niet van! Maar ik heb die man 3 weken terug aan de telefoon ook al verteld dat ik die stage sowiezo niet meer in de vakantie kon lopen, ivm met mn werk... Toen zei hij 'oh nouja er is overal wel een mouw aan te passen'. Zelf was ie pas in de week van de 15e augustus weer terug dus dan kan ik hem er pas over terugbellen...lekker handig