Management en Paardenhouderij Dronten

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:35

ben klaar met mn stage, heb stage gelopen bij johan laseur. werkte daar al op de zaterdagen, dus t was makkelijk geregeld...

hou niet zo van koffie Tong uitsteken

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 10:36

tis een handel- en trainingsstal

Daphne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 13:50

Hé gezellig, weer een aanstaande klasgenoot erbij Haha!

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 17:38

jaa! hihi. @daphne ga jij ook naar de kmc week?
waar wonen jullie eig ongeveer?

Daphne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-04 21:52

Jaja ik ga ook naar de kmc week! Niet je schone overall en je schone laarzen vergeten he Knipoog

Ik woon zelf in Wijchen bij Nijmegen

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 21:57

@ daphne ow ja,goed dat je t zegt ! hihi. ow heb f gevraagd, maar die limonade kan je thuis laten...of was dat voor die usra week? ga je daarnaar toe?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 22:13

Het ene rare product moet je dus *echt* wel meenemen hoor... *spreek uit ervaring, ik had 0,5 kg brok teveel meegenomen.. moeilijk dat ze deden... *LOL*

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-04 22:26

@maya: hu? brok? k had t aan degene gevraagd die langskwam op me stage..over die limonade dan.
ennee die cowboy dinge? vind n klapperpistool wel zat eig...maar goed, vinden ze dat daar ook? Verward dat is weer de vraag

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 10:02

Hahahaha... sorry maya, kan me herinneren dat ik 2 jaar geleden bij de voorwerp controle zat..
Als ik jullie een persoonlijke tip mag geven zou ik het wel mee nemen, kleine moeite (wat kost de schraalste limo nou) en het scheeltje op zo'n eerste dag best wat!!! (gewoon een tip.. kijk maar wat je er mee doet!!)

Daphne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 12:11

Ik dacht eigenlijk dat je die limonade gewoon mee moest nemen om zelf van te drinken...maar dat zal wel heel naief zijn Blond

Verder neem ik denk ik alles maar mee zoals het op de lijst staat, ik heb vorig jaar bij een studentenvereniging de ontgroeningsweek meegedaan (ben daarna redelijk snel met mn studie gestopt dus ook met de vereniging Haha!) en als je dan iets niet of verkeerd bij je had kostte dat je een paar rondjes door de blub tijgeren *auw elleboogjes* of andere erg vervelende opdrachten... Vandaar dat ik me ook (nog) niet heb opgegeven voor de usra-week, slechte ervaringen zeg maar Lachen

@Pytje: ik heb wel cowboyhoeden (van EuroDisney *LOL*) dus die kan ik anders wel meenemen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 13:51

Ik zeg niks, je moet het gewoon meenemen, als je slim bent en naar Miseryfox luistert, je snapt het vanzelf wel Haha!

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 15:05

Ik heb zowel bij de USRA als bij Quercus meegedaan met de verenigingsweek maar de USRA kan je prima doen. Er gebeuren echt geen vervelende of nare dingen, ik vond het juist zeer gezellig en leuk. Destijds was het nog in Noordwijk en je kon daar ook nog eens zeer leuk uitgaan Lachen

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 15:21

Hahahha... cornelie.. jij begrijpt het tenminste!!!
Dit jaar is het ook in noordwjk (gelukkig volgend jaar misschien gewoon in dronten maar dat is niet cool) En ik heb er speciaal vrij voor genomen want zeker weten dat ik mee ga stappen!!!!!

Nou Daphne als je dat hebt doorstaan dan krijg je echt een leuke week met de KMC want het is lang niet zo erg

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-04 20:20

haha, okee, dus k begrijp dat t wel meemoet? 8)...
@daphne, goed plan! hihi. als k iemand met een berg cowboy hoeden zie sjouwen weet ik datjij t bent Tong uitsteken

Daphne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-04 22:08

Sjouwen, sjouwen?!? Ik zet ze gewoon allemaal op joh Knipoog Kan ik meteen als Bokt-meetingpoint functioneren Haha!

miseryfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 10:46

komen jullie zondag of maandag????

mij herkennen jullie sowieso wel.. heb een pet op met mijn naam!!!

Pytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 13:09

dat zal r charmant uit zien Tong uitsteken
weet eig nie welke dag k kom...hmm, beetje jammer

Daphne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 15:13

Volgens mij heb ik opgegeven dat ik gewoon maandagochtend kom... Waar moet je eigenlijk slapen als je zondagaaf komt en nog geen kamer hebt Haha!

Ik ga gewoon met de auto en dan pleur ik mn fiets wel achterin ofzo. Wel 2 uur rijden, maar anders moet ik met mn fiets in de trein en de bus...niet zo handig Ik neem aan dat ik mijn auto gewoon bij school ofzo kan parkeren?

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 15:34

Ik wil ook naar die school maar zit nu nog op eht mbo, dus moet nog ff een paar jaartjes w88.....helaas

Redgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-04 17:05

Daphne18 schreef:
Volgens mij heb ik opgegeven dat ik gewoon maandagochtend kom... Waar moet je eigenlijk slapen als je zondagaaf komt en nog geen kamer hebt Haha!

Ik ga gewoon met de auto en dan pleur ik mn fiets wel achterin ofzo. Wel 2 uur rijden, maar anders moet ik met mn fiets in de trein en de bus...niet zo handig Ik neem aan dat ik mijn auto gewoon bij school ofzo kan parkeren?

Je slaapt tijdens de KMC gewoon allemaal op de campus (zo ging het bij ons in ieder geval wel). Dus maakt niet uit als je dan nog geen kamer hebt.
De school heeft een hele grote parkeerplaats dus dat van hjet parkeren zal wel geen probleem zijn denk.
Hoe ga je het nou eigenlijk oplossen met die stage die je nog snel voor het begin moet lopen?

Daphne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-04 19:56

Redgirl schreef:
Hoe ga je het nou eigenlijk oplossen met die stage die je nog snel voor het begin moet lopen?

Even bellen Haha! Ik heb echt weer veel te lang gewacht, en dan komt t er niet van! Maar ik heb die man 3 weken terug aan de telefoon ook al verteld dat ik die stage sowiezo niet meer in de vakantie kon lopen, ivm met mn werk... Toen zei hij 'oh nouja er is overal wel een mouw aan te passen'. Zelf was ie pas in de week van de 15e augustus weer terug dus dan kan ik hem er pas over terugbellen...lekker handig Scheve mond

Daphne18

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-04 10:34

Topic weer even omhoog gehaald, voor de aanstaande klasgenoot die misschien net terug is vakantie! Haha!

Redgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-04 15:01

Volgens heb je wel iedereen gehad want de reacties stromen niet binnen zeg maar...

silvia1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 05:07

ik ga ook paardenhouderij aankomend jaar op de CAH, maar je maakt ook al kennis in een van die weken ja! ik ben 19, rijd al lang paard en neem mijn paard Replay mee naar Dronten! Nou als je nog meer wilt weten, mail me maar ff! silviaroggen@ilse.nl!

Liefs Silvia OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-04 10:09

Nou, van harte welkom dan maar vast Silvia Lachen Doe je de 3- of 4-jarige opleiding?