Wie komt uit omgeving van Rotterdam?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:17

egt waar Gaaaap maar daar moet ik in de buurt op wedstrijd.. hoe weet je dat dan???????????????

Marcella
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:19

Via een stalgenoot die in Ridderkerk woont.

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:32

Ik moet voor mijn studie ook naar Rotterdam,maar ik laat mijn paard thuis staan(stukken goedkoper Tong uitsteken en ik blijf toch thuis wonen)!Ik vraag me af welke studie alle verhuizende mensen gaan doen?Altijd leuk om iemand tegen te komen toch?Ik ga naar de Blaak(wonen er mensen daar en hebben jullie misschien tips voor winkels/leuke restaurantjes?)

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 17:33

Marcella schreef:
Via een stalgenoot die in Ridderkerk woont.

owww, dat meen je niet..en waarom is dat niet bekend dan?

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 21:25

Er heerst geen droes meer hoor!
Dat is al over!
Wij mogen ook gewoon weer weg enzo..
Er gaan er een paar op kamp met hun paard ook zondag en gister is alles helemaal gereinigd, maar we zijn al bijna een week helemaal droes vrij!

SharirBobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 21:49

gelukkig zeg dat rijerbos weer droes vrij is!

KVL is volgens mij hetzelfde als stal de Woude.

Verder heb je trouwens nog in R'kerk manege waalzicht, maar dat zou ik zelf nooit mijn paard zetten. Er zijn trouwens ook nog een aantal kleine pensionstalletjes in R'kerk, al staan die meestal helemaal vol, vooral in de winter. Ik sta zelf op een weiland+stalletje van een boer.

ruitje schreef:
Ik moet voor mijn studie ook naar Rotterdam,maar ik laat mijn paard thuis staan(stukken goedkoper Tong uitsteken en ik blijf toch thuis wonen)!Ik vraag me af welke studie alle verhuizende mensen gaan doen?Altijd leuk om iemand tegen te komen toch?Ik ga naar de Blaak(wonen er mensen daar en hebben jullie misschien tips voor winkels/leuke restaurantjes?)

Heb ook 1,5 jaar bij de Blaak gezeten (hogeschool rotterdam, ben ook thuis blijven wonen toen).
je zit direct aan het centrum, winkels genoeg!. bij de oude haven heb je leuke restaurantjes/cafeetjes, maar dat zul je snel genoeg zien. je zit daar echt ideaal qua voorzieningen! dinsdag en zaterdag is er ook een grote markt op het plein bij blaak

Marcella
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-04 22:54

miesie schreef:
Dat is al over!
Er gaan er een paar op kamp met hun paard ook zondag en gister is alles helemaal gereinigd, maar we zijn al bijna een week helemaal droes vrij!

Gelukkig. OK dan!
Want vorige week zijn er ruiters van Reyerbos gezien met een wedstrijd in Papendrecht. Zou niet graag willen dat mijn pony droes krijg doordat sommige mensen perse willen starten.

Vraag me af of dat wel al mocht.

Rodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 09:29

miesie schreef:
Dat is al over!

ZIjn ze pas bijna een week droesvrij? Wanneer werd de laatste ziek?
Dan kom ik nog niet op Reyerbos, want dan kan de droes gewoon nog aanwezig zijn. Hoop dat er natuurlijk geen paarden meer ziek worden...

Ken een stoeterij die dacht ook dat het weg was, maar na een paar weken werd er toch weer eentje ziek helaas Boos! Je moet vooral voorzichtig zijn met nieuwe paarden binnen halen die nog geen droes hebben gehad.

Sterkte ermee en hoop echt dat de droes weg is...

Bellamafia

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 11:34

Rodi schreef:
Is Stoeterij de Woude hetzelfde als KVL?

Ik woon trouwens tegen Ridderkerk aan en zoek voor de wintermaanden nog een plek voor mijn 2 paarden Lachen Liefst waar ze overdag lekker paar uur naar buiten kunnen...

Ken in Ridderkerk alleen Reyerbos (daar heb ik gestaan en ga ik niet naar terug) en Stal de Woude (die ik perfect vind, maar erg duur).

Ja denk dat Stoeterij de Woude hetzelfde is ja als KVL ... tis al zoooooo vaak van eigenaar en dus van naam veranderd ...

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 12:02

Marcella schreef:
Gelukkig. OK dan!
Want vorige week zijn er ruiters van Reyerbos gezien met een wedstrijd in Papendrecht. Zou niet graag willen dat mijn pony droes krijg doordat sommige mensen perse willen starten.

Vraag me af of dat wel al mocht.

Dat lijkt me sterk hoor.. Want we mochten pas vanaf maandag helemaal weg! Het weekend mochten we wel al in het park maar alleen in het park..
En er is ook niemand nog weg geweest met zijn paard!

En rodi, de laatste was iets van een anderhalve maand geleden ofzo..
En die zijn achter in quarantaine gezet dus die hebben toen ook geen contact meer gehad met de manege, maar die zijn inmiddels ook alweer een paar weken beter!
Alles is helemaal gedesinfecteerd dus ik denk niet dat er nog nieuwe gevallen bijkomen...

KVL is idd hetzelfde als stoeterij de woude, vroeger heette het KVL en inmiddels heet het stoeterij de Woude!

Marcella
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 13:04

miesie schreef:
Dat lijkt me sterk hoor.. Want we mochten pas vanaf maandag helemaal weg! Het weekend mochten we wel al in het park maar alleen in het park..
En er is ook niemand nog weg geweest met zijn paard!

En rodi, de laatste was iets van een anderhalve maand geleden ofzo..
En die zijn achter in quarantaine gezet dus die hebben toen ook geen contact meer gehad met de manege, maar die zijn inmiddels ook alweer een paar weken beter!
Alles is helemaal gedesinfecteerd dus ik denk niet dat er nog nieuwe gevallen bijkomen...

KVL is idd hetzelfde als stoeterij de woude, vroeger heette het KVL en inmiddels heet het stoeterij de Woude!

Dat vind dan knap, want 3 en 4 juli zijn toch echt een ruiter gezien die bij Reyerbos staat. Maar zal het anders nog even navragen bij ons op stal.

Citaat:
ZIjn ze pas bijna een week droesvrij? Wanneer werd de laatste ziek?
Dan kom ik nog niet op Reyerbos, want dan kan de droes gewoon nog aanwezig zijn. Hoop dat er natuurlijk geen paarden meer ziek worden...

Nou hoop ik toch dat mijn stalgenoot het verkeerd gezien is dat iemand van Reyerbos is gestart in Papendrecht.

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 13:12

Rotterodam meld zich hiero!!! Waaro?? O, daaro!!!!
Mijn trainingsgebied voor endurance is het Kralingsebos, Bergse bos, Bleiswijk en 7-huizerplas. Genoeg te trainen dus.

Ruitje, als je bij de Blaak gaat wonen, woon je zo ongeveer IN de oude haven, wat een heel leuk uitgaansgebied is!!! 2 Keer rollen en je ligt in bed!!

ruitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 13:35

haha,ik ga er nog niet wonen hoor Lachen ! Misschien als ik het leuk vind Lachen !Maar ik kan natuurlijk ook naar de trein rollen Knipoog

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 13:40

Er is niemand weggeweest in de tijd dat onze stal in quarantaine was, niemand!! Of het was er net voor, of je stalgenoot heeft het verkeerd gezien. Laat je t nog wel even weten?

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 15:14

Ruitje, dat kan zeker. Want op de Blaak is ook een treinstation!!

miszkelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 17:42

ikke. . .woon in vlaardingen. . . 20 minuutjes er vandaan Haha!

marjolein88

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 19:41

ik ben geboren in Rotterdam Lachen opgegroeid in Bergschenhoek
en nu woon ik in Obdam ( NH )
ik heb wel eens wedstrijden gereden bij charloi heeeeeeel vroeger op mn c-pony Tong uitsteken ( 10 jaar geleden ofzo)
en ik heb ook wel eens wedstrijden gereden in Delft (midwinterserie) tegen Janeatte Chardon heel aardig meisje .

nette manege ook.
ik reed altijd bij Blauw gele vendel in Pijnacker

windhond

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-04 22:56

Ik woon in barendrecht en mijn paarden staan in Ridderkerk Reyerbos.
Ik sta daar al 13 jaar en ben van alle pensionklanten degene die er het langste staat. *LOL*

Tartuffo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 20:41

Ik heb 6 jaar in de Oude Haven gewoont, heerlijk, precies mijn uitgaanstijd en dan dronken worden in de oude haven en kruipend naar huis.. whahahaha, schitterende tijd.
Woon nu in Ommoord lekker burgelijk in een rijtjeshuis ... ach tja we worden ouder zegt men hahahaha

noranoodle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 14:20

Ik kom ook uit rotterdam en mijn paard stond op Reyerbos... das in ridderkerk

maar mijn paard is verkocht :S ben op zoek naar een paardje waar ik mee kan tutten.. weet je iem? laat het ff weten dan safira_de_korte@hotmail.com Knipoog

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 16:34

Bericht is 3 maanden oud en in de gebruikerslijst kun je zoeken op plaatsnaam bij diegenen die dat bekend willen maken.
Hier gaat dus een slotje op.