maar daar moet ik in de buurt op wedstrijd.. hoe weet je dat dan??????????????? Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en ik blijf toch thuis wonen)!Ik vraag me af welke studie alle verhuizende mensen gaan doen?Altijd leuk om iemand tegen te komen toch?Ik ga naar de Blaak(wonen er mensen daar en hebben jullie misschien tips voor winkels/leuke restaurantjes?) ruitje schreef:Ik moet voor mijn studie ook naar Rotterdam,maar ik laat mijn paard thuis staan(stukken goedkoperen ik blijf toch thuis wonen)!Ik vraag me af welke studie alle verhuizende mensen gaan doen?Altijd leuk om iemand tegen te komen toch?Ik ga naar de Blaak(wonen er mensen daar en hebben jullie misschien tips voor winkels/leuke restaurantjes?)
miesie schreef:Er heerst geen droes meer hoor!
Dat is al over!
Wij mogen ook gewoon weer weg enzo..
Er gaan er een paar op kamp met hun paard ook zondag en gister is alles helemaal gereinigd, maar we zijn al bijna een week helemaal droes vrij!
miesie schreef:Er heerst geen droes meer hoor!
Dat is al over!
Wij mogen ook gewoon weer weg enzo..
Er gaan er een paar op kamp met hun paard ook zondag en gister is alles helemaal gereinigd, maar we zijn al bijna een week helemaal droes vrij!
Je moet vooral voorzichtig zijn met nieuwe paarden binnen halen die nog geen droes hebben gehad. Rodi schreef:Is Stoeterij de Woude hetzelfde als KVL?
Ik woon trouwens tegen Ridderkerk aan en zoek voor de wintermaanden nog een plek voor mijn 2 paardenLiefst waar ze overdag lekker paar uur naar buiten kunnen...
Ken in Ridderkerk alleen Reyerbos (daar heb ik gestaan en ga ik niet naar terug) en Stal de Woude (die ik perfect vind, maar erg duur).
Marcella schreef:Gelukkig.![]()
Want vorige week zijn er ruiters van Reyerbos gezien met een wedstrijd in Papendrecht. Zou niet graag willen dat mijn pony droes krijg doordat sommige mensen perse willen starten.
Vraag me af of dat wel al mocht.
miesie schreef:Dat lijkt me sterk hoor.. Want we mochten pas vanaf maandag helemaal weg! Het weekend mochten we wel al in het park maar alleen in het park..
En er is ook niemand nog weg geweest met zijn paard!
En rodi, de laatste was iets van een anderhalve maand geleden ofzo..
En die zijn achter in quarantaine gezet dus die hebben toen ook geen contact meer gehad met de manege, maar die zijn inmiddels ook alweer een paar weken beter!
Alles is helemaal gedesinfecteerd dus ik denk niet dat er nog nieuwe gevallen bijkomen...
KVL is idd hetzelfde als stoeterij de woude, vroeger heette het KVL en inmiddels heet het stoeterij de Woude!
Citaat:ZIjn ze pas bijna een week droesvrij? Wanneer werd de laatste ziek?
Dan kom ik nog niet op Reyerbos, want dan kan de droes gewoon nog aanwezig zijn. Hoop dat er natuurlijk geen paarden meer ziek worden...
opgegroeid in Bergschenhoek
( 10 jaar geleden ofzo)