Wát is er zo bijzonder aan de Ankypads????

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

BJuwel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 11:59

Helaas pas ik niet in het model van de Anky broeken. Maar je betaalt wel veel voor alleen een NAAM. want 45,00 euro voor een dekjes is best wel duur.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:01

Anoukie schreef:
Anky is niet duurder dan Pikeur en daar valt toch ook niemand over Verward ?

Dat is dus ook precies waar ik op doelde met mijn vergelijking met PolyPads. Knipoog

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:02

Alles waar een naam aan hangt is duurder maar ik ben er heel blij mee want op HP liggen ze super en nemen ook een hoop vocht op.

En laten we eerlijk zijn paardrijden/hebben is duur...

LuvdaTossa

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:09

Chronos schreef:
En laten we eerlijk zijn paardrijden/hebben is duur...

Maar.... je kunt het zo duur maken als je zelf wilt....

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:24

Blijft tóch de vraag waarom er op de prijs van die Anky spullen zo gemopperd wordt!

Pikeur is ook duur, maar óók een kwaliteitsmerk. Ik houd niet van Harry's Horse meuk. Smaken verschillen zullen we maar zeggen..

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:26

Precies Gail, ook aan Eskadron hangt een stevig prijskaartje, vaak zelfs nog duurder dan Anky!!!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:34

Ik gebruik zowel dure PolyPads als sjabrakjes van HH. Puur omdat die allebei zo goed liggen onder mijn zadel. En ze zijn er in het blauw. Haha!

Ach, zelf loop ik ook net zo makkelijk in een Hema-shirtje als in een shirtje van Esprit. Doe ik niet moeilijk over, als 't maar leuk en functioneel is. Haha!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:38

Maar meestal is het zo dat wie kwaliteit wilt er ook voor moet betalen. Tot nu toe is bij mij nog steeds het geval geweest. De dingen die ik koop en die goed van kwaliteit zijn, zijn ook meestal de dure dingen. Of het nou om paardespul gaat of andere dingen.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:44

Karin schreef:
Dat is dus ook precies waar ik op doelde met mijn vergelijking met PolyPads. Knipoog

Pikeur heeft z'n kwaliteit bewezen Anky niet. Las pas in een ander topic dat er bij veel anky broeken stiksels loslieten, want doordat die broeken zo nieuw waren konden ze niks garanderen. Je gaat toch geen 180 euro vragen voor een broek waarvan je de kwaliteit niet kan garanderen?

edit: wou anoukie quoten, maar dat stukje quote ie niet mee?

JazzOrlando

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 12:49

@ Misser: Het garen is inmiddels vernieuwd Knipoog

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:17

Ja Misser de quote doet raar, ik had het ook al gemerkt,...

Maar die broeken zijn wel goed opgelost door Anky, ze zijn allemaal gerepareerd (volgens mij ook kosteloos).

Kentucky is nog duurder dan Pikeur by the way Schijnheilig. Vriendin van mij had een broek gekocht en na 1 x wassen waren alle kleuren doorgelopen. Broek van 220 euro. Zij terug naar de winkel, gaf Kentucky 50 % korting op een NIEUWE broek die ze dan kon kopen,... De oude broek was niet meer te gebruiken zo lelijk en dan kon ze voor 110 euro een nieuwe aanschaffen (+ 220 euro van de verwassen broek is 330 euro voor een broekje). Service nietwaar ?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:31

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 13:55

Zou leuk zijn als je nu zo'n kotssmiley kon gebruiken... Knipoog

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:31

Gail schreef:
Zou leuk zijn als je nu zo'n kotssmiley kon gebruiken... Knipoog

Waarom???

En goh ik wist ook al niet dat die verleden tijd was Scheve mond. Nog even en alle leuke zijn weg Schijnheilig >;) .

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:34

Anoukie schreef:
Waarom???

En goh ik wist ook al niet dat die verleden tijd was Scheve mond. Nog even en alle leuke zijn weg Schijnheilig >;) .

Als grapje op [FZ] [Dienstmededeling] Quotes aangepast

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 14:52

jeetje zeg maar maakt iedereen zich zo druk over en zeker de mensen die zich nog nooit gebruikt hebben.

ik heb veel spullen van anky, dekjes, zadel en kleding en het bevalt me allemaal prima.

over de prijs ja ach ik heb ook een dekje van 90 euro in me kast liggen die overegens nooit gebruik daar kom je wel weer overheen hoor over die prijs, das alleen even doorbijten.

het dekje past PRIMA onder een ANKY zadel zou raar zijn als ze niet zouden passen he. ze blijven daarnaast prima liggen, nemen goed vocht op zijn prima te wassen en zijn vooral soepel, ze zitten het paard niet in de weg.

maar ach als iedereen zo'n probleem moet maken over zoiets moeten ze dat maar zelf zien. en ja dat iedereen een hekel heeft aan anky kan ik begrijpen ahum (ze is niets voor niets olympisch kampioen, en nee mijn vriendin is ze ook niet maar ik doe haar niet na en ik heb alle respect voor haar)

amen

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:22

Rolleyes

Overdrijven is ook een vak Knipoog Haha!.

Ik ga ervan uit dat het dekje van Anky ook onder andere zadels past Knipoog. Waar rijdt Anky zelf eigenlijk op? Is dat een Anky zadel?

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:26

Volgens mij niet.

Chronos

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 15:32

Anoukie schreef:
:roll:

Overdrijven is ook een vak Knipoog Haha!.

Ik ga ervan uit dat het dekje van Anky ook onder andere zadels past Knipoog. Waar rijdt Anky zelf eigenlijk op? Is dat een Anky zadel?

Ja ze rijdt nog op de AVG van Barnsby en de Anky van Pessoa...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:35

Lot schreef:
:D Bloos! yep. Weet ook dat je dat met lamswollen jurkjes NIET moet doen!!

of een wollen broek Bloos!
En dan is voor ons soort typjes dat Anky spul toch weer erg voordelig want het is niet kapot te krijgen *LOL*

Miss_Blimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 19:55

Er staat Anky op, dat scheelt al in de prijs. Maar ik denk dat voor elk paard/persoon er een ander merk kan zijn wat top is.

Anoukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 22:44

Miss_Blimm schreef:
Er staat Anky op, dat scheelt al in de prijs. Maar ik denk dat voor elk paard/persoon er een ander merk kan zijn wat top is.

Dat geldt net zo hard voor Pikeur, Eskadron, Kentucky etc.

Ik vind Anky niet voor deze merken onder doen. De dekjes zijn echt revolutionair, zo ook een hoop kleding.

MinX

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 22:48

nja, ik heb iig een goede reden om het niet te gebruiken: ik gebruik geen zadel =P
Verder, als ik dat wel zou doen, zou ik wel struikelen over de prijs. Ik kan zelf ook wel een dekbed vouwen... als ik dat nou verkoop met heel groot MINX erop... krijg ik dan ook 40 euro per dekje? Knipoog

marloezzke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 09:52

ik heb zelf ook de anky van pessoa en die bevalt prima. ze rijdt er zelf ook mee ja

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 09:58

MinX schreef:
nja, ik heb iig een goede reden om het niet te gebruiken: ik gebruik geen zadel =P
Verder, als ik dat wel zou doen, zou ik wel struikelen over de prijs. Ik kan zelf ook wel een dekbed vouwen... als ik dat nou verkoop met heel groot MINX erop... krijg ik dan ook 40 euro per dekje? Knipoog

Nee natuurlijk niet want we willen geen dekbed!!

Iedereen moet lekker zelf weten wat hij koopt, ik vind het alleen flauw om het spul zo af te kraken op de prijs, terwijl - al met regelmaat gezegd - er genoeg andere dure of duurdere merken zijn. IK vind de dekjes geweldig, als een ander ze te duur vindt kooptie ze lekker niet. Klaar toch?