Overigens kan ook een te groot zadel een oorzaak zijn, doordat je dan meer schuift in het zadel en dus niet stil genoeg kan zitten
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

astridh schreef:Ik heb er praktisch nooit last van alleen als het erg warm is dan heb ik wel eens een klein doorrijplekje. Ik strooi dan voor het rijden wat talkpoeder in mijn slip, dat helpt prima. Misschien voor jullie ook een idee om te proberen, dat absorbeert het vocht en verzacht volgens mij.
Overigens kan ook een te groot zadel een oorzaak zijn, doordat je dan meer schuift in het zadel en dus niet stil genoeg kan zitten :)*

parouscha"]
Hmm ik ga Vanavond rijden.
En ga eens kijken hoe ik lichtrij.Ik dacht ook altijd dat ik de enigste was die hier last van had.
En ik durfde ook nooit zo'n toppic Online te plaatsen
[/quote][quote="Lientje schreef:oef ik ben niet de enige, ik heb het soms ook wel eens aan de hand, best wel pijnlijk.
Waar ik ook regelmatig last van heb zijn bloedblaren op de plaats waar de elastiek van mijn onderbroek aan mijn dijen zit. Heeft hier ook iemand last van?
..... Ik rij me echt op elke plek open die in de buurt van het zadel komt....