wat is nou waar over valkenbos??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-04 21:16

En zou iemand misschien kunnen vragen wat ome kees moest kosten?? Lachen

Cuddle

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 10:58

Voor de mensen die interesse hebben in Oscar.... Verward

Ik weet wat de vraagprijs is en ik moet zeggen dat het echt niet veel is, ik had nooit verwacht dat het zo weinig zou zijn... Haha! Als ik tijd had om hem te rijden en te verzorgen dan had ik hem gekocht maar ik heb zoveel te doen en heb een druk leventje! Ik wil het beste voor hem en dan wil ik ook dat alle tijd naar hem gaat en dat kan ik helaas niet waar maken. Ik heb alle opties bekeken maar kom niet echt ver! Huilen

Je krijgt bij de aankoop van Oscar, zijn zadel en hoofdstel en alles er op en er aan! *LOL* Het is super interessant om er over na te denken maar dan wel als je hem echt leuk vind, het is niet één van de makkelijkste paarden om te rijden en je moet hem goed voeren! 3 x hooi ( flink veel! ) 3 x biks ( af en toe met zonnebloemolie) en hem lekker bij voeren met broodjes, lekkere hapjes en vooral heerlijk laten grazen, moet je dan eens kijken hoe snel hij zijn oude figuurtje terug krijgt!!!!! Dus je kan hem echt wel dikker krijgen, toen hij bij mij op de manege stond had ie ook een lekker figuur, maar ja je moet wel het geld hebben om zoveel eten te kunnen kopen, want geloof me hij heeft echt veel nodig! En als je hem ECHT genoeg te eten geeft dan komt ie heel mooi in zijn pakkie en is het een schitterend paard om te zien! Cheese! Vooral omdat hij heel lief is in omgang is het een prima paard voor dames! Geef hem alle aandacht en hij geeft al zijn liefde aan jou...... OK dan! Het is een dankbaar paard! Met rijden wil hij nog wel eens bokken maar dat is alleen in de manege lessen, dat is veel te druk voor hem, twee meiden is genoeg, misschien drie kan nog net! Maar gewoon 1 uur rijden is zat! Ik hoop dat als iemand dit leest, nieuwsgierig wordt en hem misschien wil kopen! Als iemand interesse heeft ga ff langs bij Valkenbos, maar laat je niet afschrikken door dat ie nu zo mager is, geloof me hij was nooit zo mager! Nogmaals toen hij bij mij op de manege stond was het echt een prachtige verschijning! Cheese! Kijk door zijn magere verschijning heen en zie het liefste paard wat er op de wereld rond loopt!

Het lijkt een mooi reclame praatje maar alles wat ik zeg komt rechtsstreeks uit mijn hart! Lovers

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 16:45

hij lijkt mij leuk.. hoe groot en duur is hij? heb je foto?

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 16:45

pb me maar!

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 20:42

Wat voor pony's zijn er nog te koop? ( niet kleiner als 1.30 )
Aangezien iemand nog iets zoekt..
en is er een site welke pony's er nog zijn, en te koop zijn??

Jenbuc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-04 21:12

ik zou zeggen bel vincent even nr te vinden op:
www.valkenbos.nl
daar staan bij paarden en pony's ook welke paarden ze hebben niet welke er al verkocht zijn.
en bij contact kun je geloof ik hun adres vinden

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:13

Ja ik zou ook graag willen weten welke paarden en ponys er nog zijn, hoe duur de vraagprijs is en ik zou graag een foto willen zien. Wij hebben namelijk sinds 1 Maart een nieuwe manege hier in de buurt en er kunnen nog enkele paardjes bij. Zelf ben ik ook aan het denken gezet en ben ik van plan om volgend jaar een paardje te gaan kopen (nu nog niet het geld!) dus misschien dat onze manege er wat aan heeft.

www.ManegeCastellum.tk

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 21:41

Er staat niet bij welke pony's er nog zijn hoor..

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 22:13

spokey schreef:
Laatst stond er een heel stuk over in het nh dagblad.
Eigenlijk is het voor de zotte dat er straks in zo een grote gemeente niet eens een manege is .

Ik wil er misschien later eentje gaan beginnen heb nu iig een kleine pension stal (5 pony's) misschien iemand die les wilt gaan geven, ik heb een mini en een oude kruising new forrest die ervoor gebruikt mogen worden en heel misschien ook mijn fjord.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-04 22:14

Tadano schreef:
Ja ik zou ook graag willen weten welke paarden en ponys er nog zijn, hoe duur de vraagprijs is en ik zou graag een foto willen zien. Wij hebben namelijk sinds 1 Maart een nieuwe manege hier in de buurt en er kunnen nog enkele paardjes bij. Zelf ben ik ook aan het denken gezet en ben ik van plan om volgend jaar een paardje te gaan kopen (nu nog niet het geld!) dus misschien dat onze manege er wat aan heeft.

www.ManegeCastellum.tk

pikachu, fjord achtig, 1600 euro foto kan ik mailen

sHaKiEjLaVeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 08:10

sHaKiEjLaVeR schreef:
Er staat niet bij welke pony's er nog zijn hoor..

Sorry niet goed gelezen Schijnheilig Bloos

Samy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 08:49

Stuur me maar de fotos ik zal ze dan door sturen naar de eigenaar van de manege!

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 08:52

Cowgirl schreef:
Citaat:
Cowgirl schreef:
Op de groeneweg in Bergen/Alkmaar staat een mooi complex te koop.

Wel niet geschikt als manege maar als ze een pensionstal/trainingstal/fokkerij willen hebben moeten ze daar eens kijken.

Kost wel een paar centen!!!

Laatste nieuws dat ik hoorde van de week is dat het niet meer te koop staat.

pff al die geruchten altijd.

Dat staat al een half jaar niet meer te koop hoor! Is gekocht door Annemiek Hulshof en vriend!

Cuddle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:18

Toch vreemd dat een fjord duurder is dan Oscar.... mmm wat zal daar de reden van zijn?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:27

Cuddle schreef:
Toch vreemd dat een fjord duurder is dan Oscar.... mmm wat zal daar de reden van zijn?

en het is nieteens helemaal een fjord, maar een kruising fjord/?

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:37

Weet iemand toevallig het tel.nr van die manege bij het Geestmerambacht?? Woon er wel vlakbij, maar heb er nog nooit van gehoord... Pb me even ajb als je iets weet?!

Cuddle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 13:46

annuh"]
[quote="Cuddle schreef:

en het is nieteens helemaal een fjord, maar een kruising fjord/?
[/quote]

Het is niet eens een hele? tjonge nu vind ik het helemaal raar!

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-04 17:51

nee klopt wel fjord achtig, 7 jaar ofzo en hij kan wijken en schouderbinnen waarts (en persoonlijk vin dik hem nogal hobbelen) Toch raar dat mijn timo dan maar 800 heeft gekost.

Cuddle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 11:23

Tja ik snap er niets van, Oscar kan ook ontzettend goed lopen maar ja je moet er wel een beetje mensen opzetten die kunnen rijden en durven te rijden.....

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-04 19:37

Een meisje had het voor me gevraagt die daar een paard heeft staan.

co2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 00:20

Cuddle schreef:

Waarschijnlijk omdat hij zo ontzettend mager is dat er veel kosten aan zullen verbonden zijn om hem dikker te maken. Voer is immers niet gratis en bij Oscar gaat dat al helemaal niet hard. Toen hij in Hillegom stond heeft het ook een tijdje geduurd voordat hij weer lekker strak in zijn pak zat Knipoog
Maar goed, als hij eenmaal lekker aangekomen is en vertrouwen heeft in de baas, is het een paard met een hartje van goud

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 10:43

Oscar zal zo goedkoop zijn omdat niet iedereen er op kan rijden, ik heb naar die link gekeken en bij jullie op de manege bleek het al een moeilijk paard te zijn. Moeilijke paarden kun je niet voor een mega-bedrag te koop zetten als je er binnen een maand van af wilt zijn.

Even logisch nadenken vanuit een zakelijk oogpunt gezien

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-04 13:22

En is er nou niemand voor Roy Verdrietig

jeetje ik weet nog dat die op de manege kwam, helemaal grijs.
Ik was ook een van de weinige die hem durfde te zadelen Haha!

Helass heb ik er al 2

Barb

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 01:34

Voor Roy word het waarschijnlijk de slager, hij is 23 jaar oud en vind het niet leuk om op stal te staan en hij vind het ook niet leuk om in de wei te staan....dus ja wat moet je dan nog Verward

Shadow is net zo oud, hopelijk is daar nog wel iemand voor!

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-04 19:18

Roy dat was toch altijd een bijterig paard?

Ik dacht vroeger altijd dat dat een eigen paard was.

Wanneer gaat de boel dicht?
Is er al bekend wat er dan in komt?