Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Als ik tijd had om hem te rijden en te verzorgen dan had ik hem gekocht maar ik heb zoveel te doen en heb een druk leventje! Ik wil het beste voor hem en dan wil ik ook dat alle tijd naar hem gaat en dat kan ik helaas niet waar maken. Ik heb alle opties bekeken maar kom niet echt ver!
Het is super interessant om er over na te denken maar dan wel als je hem echt leuk vind, het is niet één van de makkelijkste paarden om te rijden en je moet hem goed voeren! 3 x hooi ( flink veel! ) 3 x biks ( af en toe met zonnebloemolie) en hem lekker bij voeren met broodjes, lekkere hapjes en vooral heerlijk laten grazen, moet je dan eens kijken hoe snel hij zijn oude figuurtje terug krijgt!!!!! Dus je kan hem echt wel dikker krijgen, toen hij bij mij op de manege stond had ie ook een lekker figuur, maar ja je moet wel het geld hebben om zoveel eten te kunnen kopen, want geloof me hij heeft echt veel nodig! En als je hem ECHT genoeg te eten geeft dan komt ie heel mooi in zijn pakkie en is het een schitterend paard om te zien!
Vooral omdat hij heel lief is in omgang is het een prima paard voor dames!
Geef hem alle aandacht en hij geeft al zijn liefde aan jou......
Ik hoop dat als iemand dit leest, nieuwsgierig wordt en hem misschien wil kopen! Als iemand interesse heeft ga ff langs bij Valkenbos, maar laat je niet afschrikken door dat ie nu zo mager is, geloof me hij was nooit zo mager! Nogmaals toen hij bij mij op de manege stond was het echt een prachtige verschijning!
Kijk door zijn magere verschijning heen en zie het liefste paard wat er op de wereld rond loopt!
spokey schreef:Laatst stond er een heel stuk over in het nh dagblad.
Eigenlijk is het voor de zotte dat er straks in zo een grote gemeente niet eens een manege is.
Tadano schreef:Ja ik zou ook graag willen weten welke paarden en ponys er nog zijn, hoe duur de vraagprijs is en ik zou graag een foto willen zien. Wij hebben namelijk sinds 1 Maart een nieuwe manege hier in de buurt en er kunnen nog enkele paardjes bij. Zelf ben ik ook aan het denken gezet en ben ik van plan om volgend jaar een paardje te gaan kopen (nu nog niet het geld!) dus misschien dat onze manege er wat aan heeft.
www.ManegeCastellum.tk
Cowgirl schreef:Citaat:Cowgirl schreef:
Op de groeneweg in Bergen/Alkmaar staat een mooi complex te koop.
Wel niet geschikt als manege maar als ze een pensionstal/trainingstal/fokkerij willen hebben moeten ze daar eens kijken.
Kost wel een paar centen!!!
Laatste nieuws dat ik hoorde van de week is dat het niet meer te koop staat.
pff al die geruchten altijd.
Cuddle schreef:Toch vreemd dat een fjord duurder is dan Oscar.... mmm wat zal daar de reden van zijn?
Toen hij in Hillegom stond heeft het ook een tijdje geduurd voordat hij weer lekker strak in zijn pak zat