Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Tartuffo schreef:Ach rij je goed.... nee, ik heb lol met mijn paardje hij doet (meestal) wat ik wil... ik blijf zitten.. maar goed rijden, daar kan ik niet over oordelen, andere zeggen dat ik netjes rij maar ik voel me eerste klas kluns....
Ik stap op alles met 4 benen, staart, oren en dat in iedergeval naar paard ruikt (mag er ook op lijken) en zie wel waar het schip strand.... ben niet bang uitgevallen en zie overal wel de humor van in....
Dus mochten mensen mij slecht vinden rijden... ik vind het prima zolang ik maar lol heb met mijn paardje.

Het beïnvloed elkaar een beetje.... de basis kan ik er wel een beetje inrijden. Maar verder dan een B-niveau kom ik niet 
) goed les willen hebben met een ervaren paard, om ook eindelijk eens te leren rijden

holly schreef:Kijk, alweer iemand die blij is met wat hij al presteerd. Dat zouden meer mensen moeten doen. Negatief over jezelf zijn is helemaal niet goed. Wees gewoon trots.