Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en de fries Koos met cap
. Lisenka is 99% bomvast en is zo nuchter als de pest. Ik heb veel vertrouwen in haar. Koos ziet ongeveer achter alle zandkorrels spoken en ook dat mannetje 10 km verderop met die rode jas aan is ook errug eng.
Ik vertrouw meneer dus voor geen meter.
en is alles goed gegaan, maar ik moest toch wel ff diep nadenken of ik wel zo op dat paard wilde stappen.Richtje"]
[quote="xcynthiax schreef:ik moet wel cap rijden, bij ons op de manege is het verplicht tot 16 jaar. ik word in augustus 16 en dan zie je mij niet meer met cap rijden!!!

Als ik dressuur in de bak, heb ik meestal geen cap op. Natuurlijk blijft het een risico, maar ik ken Rinkja nu al zo goed, en er gebeurd bijna nooit wat. Ik zeg niet dat er dus niks zal gebeuren, maar die kans is niet groter dan de kans dat ik onder een auto kom als ik naar haar toe fiets. Dus dan zou ik m'n hele leven wel een cap kunnen dragen.
Maar als ik ga buitenrijden, springen of freestylen (of op een ander paard rijd wat ik niet zo goed ken) zet ik wel m'n cap op. Dan is het risico dat er wat gebeurd toch groter en loop ik liever geen risico.
Tja, en dan heb je het over eigen verantwoordelijkheid... de consequenties kunnen ook voor anderen vervelend uitpakken. 
Ik wou hem wegsturen maar hij was dwars