hoeveel betalen jullie voor stalling in randstad!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Talitha15

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 14:02

Ik betaal 155,- per maand. Ruime buitenbox, bix, slobber en hooi en het hele jaar door weidegang (paarden worden binnen- en buitengezet en gevoerd) en stro natuurlijk. Alleen het uitmesten doe ik zelf. We hebben een hele goede buitenbak en we zijn totaal met zijn vieren. Ideaal dus!!

OK dan!

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 14:22

alles incl tussen de 250 en 300 euro in de maand...

Naomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:26

185 en alles wordt gedaan
rijbak, kleine losgooibak, weidegang
oetsplaats,grote stal, voeren, uitmesten, alles zit er bij

Kleintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:40

Quincylady schreef:
Ik betaal € 275 voor een binnen stal met een luik naar buiten. Incl biks, stro,kuil,binnenbak 20/60, buitenbak 20/60, solarium,wasplaats,stapmolen (15 euro extra),5 padoxies, kantine en we zitten midden in het bos. ( In rotterdam)

Volgens mij staan wij op dezelfde stal en staan onze paarden bijna naast elkaar.

Jij betaalt de ponyprijs, ik de paardenprijs (onzinnig eigenlijk). Ik betaal 300 euro hiervoor.
Iedere dag wordt het paard opgestrooid en 2 x per week helemaal uitgemest. Als je ervoor kiest om gebruik te maken van de stapmolen, dan wordt dit 3 x per week voor je gedaan en zelf kan je op alle andere dagen je paard gewoon in de stapmolen zetten wanneer je dat wilt.

Hengsten zijn welkom op deze stal. Je mag in de buitenbak en in de longeerring ook je paard losgooien. In de longeerring geldt de regel dat longeren voor gaat, net zoals rijden voor gaat in de buitenbak.

Enige nadeel is dat het een manege is en dat er veel lessen zijn. Je kan wel altijd droog rijden want je kan dan altijd een gedeelte van de binnenbak gebruiken om te rijden, maar je hebt dan niet veel ruimte om echt door te trainen.

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:49

Ik betaal 50 euro all in, en ik mest zelf uit. Lachen
Haha, ik sta bij kennisen, maar voor iemand die geen kennis is, is het alsnog goedkoop.

Ariadne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:17

Jeetje, dat is wel heeeel weinig!!

Quincylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:32

hahaha klopt (kleintje) wat toevallig Lachen

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 19:03

Tessebes schreef:
Den Haag en omstreken; vanaf 200 euro heb je een "normale" stalling excl. uitmesten Voor een stal met alles erop en eraan zit je al snel richting de 350 euro.

Hoi,
wil wel eens weten waar ik mijn paard in den haag en omstreken kan stallen voor 200,-!!!

Zit trouwens zelf op zo'n 250,-*zonder bak*
op maneges zit je idd heel gou op zo'n 300 tot 350!!

Barrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 08:36

Wij betalen nu nog 295 per maand voor een paard. Dit wordt wel per 1 mei verhoogd. Alles wordt gedaan: uitmesten (dagelijks), 3x biks en 3x hooi per dag, paarden worden binnen en buiten gezet in koppels, gebruik van de buitenbanen (2, maar meestal is 1 van de 2 niet goed) etc. Alle paarden staan in buitenboxen.

Dit is op een manege in de buurt van Haarlem.

Jetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:08

Ik betaal voor mijn box 125,-
Hooi per baal x 10 35,-
Stro per baal x 10 35,-
----------------------------------------------
TOTAAL 195,-
_________

Voer zoals biks en muesli zelf aanschaffen, kan bezorgd worden. Zaagsel mag ook gebruikt worden, zelf aanschaffen.
Zelf uitmesten, voer klaarzetten.

Hooi en stro zijn ruim berekend. Boxen in diverse maten, wordt per m2 betaald.
Losgooi/longeerbak, rijbak 20 x 40, bakken altijd droog, ook bij langdurig slecht weer. Zomers halve dag weidegang. Kantine, zadelkast, dubbele voerkist, dekenrek.
De paardendrinkbakken en de spuitplaats worden d.m.v. een pomp van water uit de vaart voorzien. Er is ook warm em koud stromend leidingwater in het toiletblok.
Er worden allerlei aktiviteiten georganiseerd, van Paasbrunch tot Parelli. Er zijn goede uitrijmogelijkheden. Ontwormen wordt gezamelijk gedaan, is beter. We hebben een bestuur, zodat de stem van de pensionklant gehoord wordt .

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 13:38

eej jetta waar sta jij dan in delft?
Groetjes Avalon

Ninla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 16:04

ik sta in zwijndrecht en heb daar zomers een uur weidegang per dag,een losgooibak,een rijbak,en je moet zelf mesten en biks etc. (brok dus) moet jezelf kopen.Maar hooi en stro zit er bij.En daar betaal ik 190,- voor

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-04 16:44

Bij ons (HC Simonshaven) is het €310,-.

www.hcsimonshaven.nl schreef:
Voor pensionklanten hebben wij een scala aan faciliteiten in huis. De grootste binnenhal (70 x 30 meter) is altijd beschikbaar voor pensionklanten, net als de verlichte buitenbaan (20 x 60 meter). Naast ruime boxen (stro of zaagsel) hebben wij voor je beschikbaar: stapmolen, paddock, longeerring, spuitplaats (warm/koud water), solarium, opbergkastje (af te sluiten). Je paard/pony krijgt 's ochtends en 's avonds sportbrok en kuilgras, zijn stal wordt elke dag opgestrooid en tweemaal per week uitgemest. Speciale wensen zijn uiteraard altijd bespreekbaar.

Er zijn trouwens twee binnenbakken en twee buitenbakken.
Dat staat hier niet in.

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-04 13:02

aafje87 schreef:
Groetjes Avalon

Volgens mij is dat bij De Krekel van Marc Citroen.

falabellatje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 23:04

poe zeg die prijzen in de randstad zijn niet verkeerd!! maar ja wat doe je er aan, mensendie lekker in het zuiden van het land wonen boffen maar !!

aafje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 08:38

Tessebes"]
[quote="aafje87 schreef:
Groetjes Avalon

Volgens mij is dat bij De Krekel van Marc Citroen.
[/quote]

Hoi, Aha niet veel goede berichten over gehoord! Weet niet of het waar is maar goed.
Jammer trouwens!

noekie_smile

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 10:49

De prijzen in Rotterdam zijn echt nie normaal duur. Eerst stond ik op een stalling die had bouwvallige stalletjes zeer slechte bak(met stenen erin), een zeer gare buitenbak(veel hoogte verschillen lag zelfs een grote soort stoep in) bijvallig rotzooi gebouwtje waar schots en scheve kasten staan en nog een weidegang waar geen paarden in mochten staan(omdat er giftige planten stonden . En ohja de man zelf die was ook nog eens een zeikerd 1e klas. Waar we nu staan: 2 goeie buitenbakken (wel een beetje nat als het veel geregend heeft (maar ze hebben belooft daar iets aan te doen. 2 longeerbakken en een nieuwe wordt gemaakt een kantinetje goeie stallen. Goeie kasten(waar je zadels niet beschadigd raken. Maar je moet is de prijzen bekijken van De Rotterdamsche manege
greets anouk

EmMetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 11:42

Inderdaad nadeel van de randstad, ruimte is schaars en vind je een leuke goede pensionstal is ie duur: 375 (per paard) + 17,50 trailerstalling per maand.

Maar dan heb je wel wat:
10 paddocks
3 longeerkralen
helaas maar 1 binnenbak
2 buitenbakken (overigens allemaal eb en vloed)
weiland Lachen zijn mijn paarden heel blij mee Knipoog
poetsplaats met warm water en solarium (kost helaas wel extra zo'n zonnebank kuurtje voor je paard)
lekker restaurant
en galoppeerbaan om het land heen

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 11:47

Ik sta voor 200 euro all in per maand.

We hebben en buitenbak en 365 dagen per jaar gaat mijn paard naar buiten. Hij word gevoerd, uitgemest, buiten gezet, binnen gehaald en we hebben een goede buitenbak Haha! Stallen zijn ruim en licht en er ligt ruim stro.

Voor mij voldoende en Winnie voelt zich er helemaal thuis Haha!

Nizpie95

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 11:54

ik betaal 84,05 euro voor een box per maand!
daarbij komt er nog stro, hooi, bix bij.
ongeveer zit ik op ongeveer 200 euro in de maand
we hebben een binnenbak niet zo groot, 2 buitenbakken 1 daarvan is eigelijk het gehele jaar bruikbaar alleen als het vriesd niet.
veel uitrijmogelijkheden naar het strand, buitenpoetsplek, spuitplaats.