lessen bij topruiter..

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

miesie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:35

JollyJumper schreef:
Laat ik het zo zeggen... Ook mijn zoons hebben vage ambitie's om prestaties neer te zetten in de verre toekomst die op die van bv. Edward Gal van vandaag lijken. Ze rijden nu allebei hun eigen (redelijk goedkope maar zeer getalenteerde) pony (tja, ik kan misschien niet zo goed rijden maar heb wel kijk op kwaliteit... Tong uitsteken ), maar als ze ooit zo gaan reageren als jij dan kunnen ze meteen weer over op een fiets...

Haha dat is een goede! *LOL*

wynoah

Ik denk dat ze pas net van haar Shet afkomt Haha!

Ineke2

Ah je geeft niet eens antwoord op Supertje der serieuse vraag, jammer hoor. Kom je nog zieliger over dan je al bent.

_Romana_

Ik vind het allemaal wat naief, ik bedoel inderdaad je ouders hebben geen eeuwig leven, heb je nog wel je erfenis oke. Maar ik had ook iet verwacht dat mijn ouders uit elkaar gingen en mijn moeder ongeneeselijk zware borderliner werd verklaard, waardoor ik, tenminste dat heeft ze in de papieren laten zetten haar kind niet ben. Als dit niet was gebeurt had ik niet hoeven werken voor mijn paard. Maarja dingen gebeuren en ik ben zoo maar dan ook zo godsgruwelijk blij dat ik ervoor ben gaan werken, ik had dit nooit willen missen, mijn lieverd. Dus je kan niet alles voorspellen. Je klinkt naief, dom, en verwend en arrogant, kortom je zult nog heel veel maar dna ook nog heel veel moeten leren voordat je onder je ouders beschermende vleugels vandaan kunt komen) lekkere zin Clown )

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 21:35

maar ik stop nu met dit topic, ik ga mijn tijd wel ergens anders aan verdoen, jullie ook nog veel succes in de wedstrijd sport. misschien kom ik iemand van jullie nog wel een keer tegen

Met vriendelijke groet,

Maud Wilms

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:36

gijsenkim schreef:
Afbeelding

kan natuurlijk ook eensnielig meisje zijn die een hoop aandacht nodig heeft......

zo een poor little ritch girl......... gevoel krijg ik hierbij Haha!

hahaha ik dacht precies het zelfde! Volgens mij wordt het tijd dat je nu wakker wordt uit die droom van je hoor...

miesie

Ik zou je eerlijk gezegd niet tegen willen komen Bloos Als je IRL ook zo bent...

Sylhouet

Ja, tot ziens op de OS 2008 Haha!!

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:37

Nou meid ik wens je succes, alles is te min voor je, ik wens je succes in je levern, je zult nog een keer met je domme naieve kop voor een altijd zeer moeilijke punten in je leven komen te staan, dan merk je pas hoedom je bent.

fokfanaat

rockey"]
ik zat er over na te denken, om over een half jaartje of misschien al eerder bij een topruiter/amazone te gaan lessen, .
[/quote]

[quote="rockey schreef:
Ik wil er ook waarschijnlijk pas gaan lessen als ik rond de M rijd.

Met een half jaar M moet met jouw superpaardje idd makkelijk lukken!

PPPeet

rockey schreef:
maar ik stop nu met dit topic, ik ga mijn tijd wel ergens anders aan verdoen, jullie ook nog veel succes in de wedstrijd sport. misschien kom ik iemand van jullie nog wel een keer tegen

Met vriendelijke groet,

Maud Wilms

Ja dan kom ik je tegen aan de zijkant van de bak dat je even vrij had van het uitmesten en dat je even mocht kwijlen aan de kant bij de echte ruiters met gevoel voor paarden etc... damnz man ...

Kido

Ff een opmerkingkje wat een arogantie BAH
Ik heb samen met mijn moeder een papierloos paard gekocht 3.5 jaar oud en een dotje ook met rijden (en nee mijn instuctrise is geen topruiter hoog nivo maar rijdt netjes en krijgt zelf les van een jury lid hoger nivo) en het alerbelangrijkste is
IK BEN HEEL GELUKKIG MET MIJN PAARDJE HIJ HEEFT SUPER GANGEN EN GEEN PAPIER WANT OP PEPIER KAN JE NIET RIJDEN

ben benieuwd wanneer de jouwe verot is Bloos!
Laatst bijgewerkt door Kido op 04-04-04 21:39, in het totaal 2 keer bewerkt

Annsel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:38

Hej, ff ter info: Manegeknol is bij mij een paard met een geniala karakter, omdat hij al die verschillende ruiters op zijn rug accepteerd, en nog voor ze wilw erken als ze eerlijk rijden ook. Ik rij ook op "maar manegeknollen" maar tzijn toevallig wel wereldpaarden, die hoog in de sport hebben gelopen en waar jouw paardje kwa beweging (tenminste,d at ziek aan de foto's op je profiel) nog echt heelw at van leren! Dus, oordeel niet over manegeknollen die niet goed genoeg zijn, want dat zijn juist de wereldpaarden waar je het van leert!

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:38

maaruh antwoord op de hamvraag van de prestaties tot op heden hebben we nog niet gehad geloof ik Haha! Haha!

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:39

Annsel Geplaatst: 04-04-04 21:34 Onderwerp:

--------------------------------------------------------------------------------

Uhm, je gaat niet zomaar op 1 of andere knol zitten, las ik dat nou goed? Defineer knol: Bijvoorbeeld manegepaardje ofzo?

antw van jou: precies!

Come on, ontwaak uit je droom, met een manege paard kan je ook Z woorden heb er een paar gezien en die reden ze!! Nou kan jij nog wat van leren ipv mee te liften op een dure superknol met topinstructeurs, ik hoop dat je genadeloos flopt, iemand als jij verdient het niet!!! Ga eerst maar eens met een andere instellling aan het werk.,

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:40

Neej ze is denk ik haar droom vergeten van vannacht.. toch vervelend voor haar dat ze niet meer weet hoe dat het nou is afgelopen...

Kido

oeps beetje of topic

Billy

Dat ga je ook niet krijgen Kim, dat had je in de Hoefslag of zo moeten lezen.
Maud Wilms met Cacharel 170 punten in de B

Supertje

Ineke2 schreef:
Ah je geeft niet eens antwoord op Supertje der serieuse vraag, jammer hoor. Kom je nog zieliger over dan je al bent.

Ik stel inderdaad een hele serieuze vraag, uit je profiel kan ik dit namelijk niet opmaken. Alleen dat je oude pony bij zijn vorige eigenaar M2 en Z springen heeft gelopen. Heb je hem zelf ook nog gestart? Ik neem eigenlijk aan van niet, anders had je je (geweldige) prestaties wel in je profiel vermeld.....
Bovendien ben je nu 16, en rijd vanaf je 10e, dat is 6 jaar. Om dan te kunnen zeggen dat je het helemaal gaat maken moet je wel een supertalent zijn.....

wynoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:41

Ja we zullen je vast nog wel voorbij rijden in de L van levenslang op onze 'boerenhobbelknollen'.
Dat hebben wij (de meesten hier dan) zelf bereikt, zonder hulp van pappie en mammie.

En zoals ik in je profiel lees ben je nog geeneens zelf degene die dat paard naar het Z gaat rijden. Dat is die instructrice van je en je bent nog zo sneu dat jij met de eer gaat strijken.

JollyJumper

Nou, mijn 'knol' (althans daar past ie kwa prijsklasse wel zo ongeveer in... Knipoog ) heeft het na driekwart jaar wedstrijden 'al' tot L1 + 7 geschopt, en dat vind ik niet zo slecht voor een spring'knol'. En ik wil rustig toegeven dat ik geen getalenteerd amazone ben. Bij mij is het hard werken en goed luisteren en kijken naar mensen die het beter weten...
Maar... ik heb tenminste nog steeds plezier in wat ik doe, en de voldoening dat ik het allemaal zelf gedaan heb (tot het uitzoeken en betalen van het paard aan toe) en dat kun jij volgens mij niet echt zeggen, toch?
(Sorry hoor, heb de hele dag plankjes staan zagen, ben lekker opstandig nu... Haha! )

laurae

hahahaha, lollig topic dit.

Maarre, die heeft over een jaartje of zo toch wel een andere hobby gevonden, jongens of zo... dus de kans dat ze M haalt lijkt mij vrij onwaarschijnlijk Haha!

edit, de fantasitische prestaties tot nu toe staan beschreven in het profiel: ze heeft 2 B-proefjes gereden met 170 punten. Het is geweldig
Laatst bijgewerkt door laurae op 04-04-04 21:42, in het totaal 1 keer bewerkt

kojack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:42

Hey
Ik heb ook een huis, tuin & keuken knol hoor !
Hij heeft ook nog eens zijn lengte niet mee, maar hij loopt wel Prix st george Haha!

Oh jee nu ben ik zeker ook arrogant dat ik dit vertel Schijnheilig

PPPeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:42

haha nee de jongens die zoekt ze niet die koopt ze toch gewoon...

_Romana_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:43

Ja indd. Maar ik heb ook niet zo'n superdresuurpaardje, maar haal ook altijd mijn punten ben vaak genoeg eerste, en dit is niet arrogant bedoelt. Terwijl ik grote fout maakte hadf ik nog een winstpunt, 160 punt. En dan heb ik er nog 1 die geen goede gangen heeft en die eigenlijk weinig uitstraling heeft, Maar rara waarom sta ik dan vaak genoeg eerste en heb altijd winst. sta vaak genoeg boven de dure z knollies! En dan kun je met een minder paard niet presteren, nou jij moet nog veel leren, dat blijkt maar weer!