Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
xtostarlight"]
Sorry dat ik het zeg hoor, maar paard niet op het land want dat kan niet bij mn pensionstal...Grootste poedersuiker smoesje wat ik ooit gehoord heb, een paard hoort op de wei!
[/quote]
Helemaal mee eens. Daarom heb ik ook minder keuze in de buurt, er moet weidegang zijn!
[quote="xtostarlight"]
En zeik me dr maar weer lekker over af hoor, want ja ik heb makkelijk praten (paard aan huis dus 24/7 op de wei) maar DIT is MIJN mening hierover. Ach, mening geven op een forum is onverantwoord he
[/quote]
Het is wel makkelijk, dat je hem/haar dus lekker altijd op de wei kan hebben. Makkelijk dat ze bij huis staan. Maar jah dat heb je ook zelf voor elkaar gekregen en betekent niet dat jij dus niks doet ervoor.
En k deel je mening trouwens.![]()
[quote="xtostarlight schreef:De mijne wordt trouwens amper losgegooit,
Kusia schreef:Allereerst ik ga jou niet afzeiken, maar ik hoop dat je toch anders gaat kijken.
Tuurlijk, elk paard hoort op de wei, mee eens. Maar niet elk paard kan op de wei.
Mijn verzorgpony kan niet op de wei omdat ze NOOIT meer te zwaar mag worden, door een sincker wat ze aan beide voorbenen heeft. Als je haar 1 uur in de wei zet, heeft ze net zoveel op als een paard die 3 uur op de wei staat. Ze eet niet, maar vreet. Als je haar ziet grazen, dan zou je je afvragen of ze nog wel kauwt.
Gelukkig mag ze aan het eind van het seizoen een halve dag op de wei, maar wanneer de wei echt heel erg schraal is. Als alle paarden de wei op gaan, de eerste weken, mag ze maar maximaal een half uur de wei op.
rebeltje"]
[quote="xtostarlight schreef:En zeik me dr maar weer lekker over af hoor, want ja ik heb makkelijk praten (paard aan huis dus 24/7 op de wei) maar DIT is MIJN mening hierover. Ach, mening geven op een forum is onverantwoord he
Heb er alleen voor geboren te hoeven worden eigelijk. Heb gewoon wat dat betreft veel geluk gehad, ik werk er op zich wel voor hoor, wat betreft dr verzorging natuurlijk. Maar als het gaat over het aan huis hebben op zich, daar heb ik mijn ouders voor gehad
xtostarlight schreef:Nou eigelijk heb ik zelf niks voor elkaar gekregen hoorHeb er alleen voor geboren te hoeven worden eigelijk. Heb gewoon wat dat betreft veel geluk gehad, ik werk er op zich wel voor hoor, wat betreft dr verzorging natuurlijk. Maar als het gaat over het aan huis hebben op zich, daar heb ik mijn ouders voor gehad
![]()
Je hebt er toch vast wel n beetje voor moeten zeuren
toch..? Kusia"]
[quote="Billy schreef:En als jullie dat paard van dat meisje losgooien en er gebeurt wat, wie betaalt de da dan?
Kusia"]
[quote="Billy schreef:En als jullie dat paard van dat meisje losgooien en er gebeurt wat, wie betaalt de da dan?
xtostarlight"]
[quote="Kusia schreef:
Maar aan de ene kant: wat zou er kunnen gebeuren?
Nog geen depressieve paarden tegengekomen
rebeltje"]
[quote="xtostarlight schreef:Nou eigelijk heb ik zelf niks voor elkaar gekregen hoorHeb er alleen voor geboren te hoeven worden eigelijk. Heb gewoon wat dat betreft veel geluk gehad, ik werk er op zich wel voor hoor, wat betreft dr verzorging natuurlijk. Maar als het gaat over het aan huis hebben op zich, daar heb ik mijn ouders voor gehad
![]()
Je hebt er toch vast wel n beetje voor moeten zeuren
toch..?
Kusia schreef:Ok, daar hebben jullie gelijk in. Maar het zou ook kunnen gebeuren wanneer de eigenaar zelf aanwezig is. Maar het gaat er dus om wie de schuld zou krijgen. Hmmm, ok, ik geef het op.
*snapt nu dus eindelijk waarom het paard nooit in de losgooibak komt*