Bellen op je paard......

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Donjaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 20:51

Hoi,
Leuk onderwerp.....enige jaren geleden waren er nog niet zo ontzettend veel mensen met mobieltjes....geinig om daar een onderwerp over te openen.
Maar voor mij is het zo, dat als ik bij mijn paard ben, dat ik bijna alles wat er niet bij hoort, storend vind.
En mijn gsm hoort er niet bij! Als 't ie niet thuis ligt (vergeten), of nog ergens in de auto (...vergeten, ja) mis ik 'm echt niet.
Voor nood is het een handige uitvinding. En, na het rijden en verzorgen enzo, als alles rustig is, wil ik soms nog wel eens in de box gaan zitten en een sms'je sturen naar iemand, dat mijn pony weer zoooo braaf was....of zooo vervelend.... Haha!
En roken: dat doe ik niet, dus dat scheelt!
Snoepjes eten op mijn paard soms wel, en dat doen we dan samen hè.
Afbeelding Groetjes, Donjaja

sorayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 20:53

ik hem mnmoebiel altijd mee alsik op paard zit...ja stel je voo rje doonderd eraf ofzow...en tja alsik dan gebeld word neme ik wel op jah

Silenzio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 20:55

bij mij ligt het eraan wie er belt of ik opneem Knipoog

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 20:57

ik heb mn mobiel altijd in mn achterzak, maar ik wordt eigenlijk nooit gebeld, alleen als er echt iets belangrijks is. en als er dus wordt gebeld neem ik altijd op, maar ik hou het wel zo kort mogelijk.

Silenzio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 20:59

het leukste is het als het waait en je mobiel gaat af.... wel goed vasthouden dan he? (mijn mobiel lag daarna in de modder bye bye mobiel..)

Lhundol

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 21:24

ik heb mijn mobiel ook altijd aan mijn lichaam. gewoon voor het geval dat ik val. ik hou er wel een gewoonte op na om mijn voicemail bij het in en uitstappen te beluisteren. en als ik in galop zit en iemand belt galoperen we gwoon door. (ik rij bijna altijd op de hei, en omdat het in hsum nog al druk is wordt ik wel raar nagekeken hihi)
ik mag trouwens niet eens rijden zonder me mobiel van me moeder.

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 21:38

mobick"]
[quote="lis schreef:
Ik bel én rook te paard.
Anders weet ik echt niet hoelang ik uit moet stappen hoor Haha!

foei lis!!! Boos! ik dacht dat jij zo''n wereldverbeteraar was... Haha!
[/quote]

Jamaar.. Ik doe toch niemand kwaad met mijn sigaretje? Schijnheilig

Silenzio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 21:46

kuc kuch kuch Knipoog
maarre niet bang dat je as op je paard laat vallen kan aardig branden hoor.... barbeque effect...

magriet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 21:56

Bij mij is het nog beter. Ik heb geen gsm

Silenzio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 21:57

top die hoor je niet vaak meer geen gsm..

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 22:03

Ik nam hem wel altijd mee als ik ging rijden, maar ga niet voor een l-u-l praatje zitten bellen..............ik wil hem alleen bij me hebben voor als het echt MOET, en dan bedoel ik dus 112 ofzo iets................. Cool

Verder vind ik het nogal erg dom om te gaan zitten bellen of roken of erger nog; beide..............maar moet verder iedereen voor zichzelf weten natuurlijk..........

Silenzio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 22:09

helemaal mee eens en een fijne vakantie in mexico zo te zien ingridM

Ecudes

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 22:16

Ik bel zelf niet als ik op mn paard zit, maar ik heb wel mn mobiel bij me.

Als iemand belt (is pas enkele keren voor gekomen) ga ik stappen en neem ik wel op, je weet maar nooit. Als er dan eigenlijk niet iets super belangrijks is, zeg ik dat ik op mn paard zit en dat ik later even terug bel.
Maar hele gesprekken, nee hoor.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-04 23:29

Tijdens de eerste boktrit in het noorden Knipoog waren wij net bezig een huis te kopen. Thom was aan de andere kant van het land huizen aan het kijken, terwijl ik met een clubje bokkers door het Drentse bos kneurde... Haha!
Hij belde een keer of wat op, om te melden dat ie wat gezien had, toen om te zeggen dat ie ook al een bod gedaan had... ik werd compleet op de hoogte gehouden Lachen Gelukkig had ik het braafste paard van stal meegekregen (ik zeg noooooit dat ik goed kan rijden Knipoog ) en ik had een oortje. Ging prima hoor!

Als ik alleen buitenrij gaat het mobieltje ook mee. Hij gaat eigenlijk altijd en overal mee.... Een oortje is echt supermakkelijk dan. De ontvangst in het bos is alleen niet overal even geweldig.

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 00:40

ik rook dus wel te paard, voornamelijk als ik buitenrij.. er is niks beters (als kettingroker zijnde dan) om met je paardje in het late middagzonnetje heerlijk te slenteren over het zandpad en daarbij genietend van de nodige hoeveelheid nicotine...

........................ maar ik bel niet Knipoog

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 11:18

Ik bel alleen op mijn paard tijdens het in of uitstappen als ik echt iemand zeer dringend moet spreken (zeer zelden dus Haha!)
Verder alleen als ik gebeld wordt, ik heb hem dus wel altijd bij me, wel zo veilig, stel dat er iets gebeurt... altijd handig dan
Maar de keren dat ik op mijn paard bel is eigenlijk misschien 4 x per jaar, niet zoveel dus.

Roken doe ik niet, dus al helemaal niet op mijn paardje Tong uitsteken

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-04 14:49

Silenzio schreef:
kuc kuch kuch Knipoog
maarre niet bang dat je as op je paard laat vallen kan aardig branden hoor.... barbeque effect...

paard is inmiddels al vuurbestendig en de manenkam is er al af geschroeid... ik rij eigenlijk op een asbak

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:22

Ik heb m'n GSM alleen bij voor noodgevallen, of als ze mij bellen. Verder gebruik ik hem niet te paard.

Silenzio

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 22:46

mobick"]
[quote="Silenzio schreef:
kuc kuch kuch Knipoog

paard is inmiddels al vuurbestendig en de manenkam is er al af geschroeid... ik rij eigenlijk op een asbak
[/quote]

hmmm wat was het nummer van de dierenbescherming ookal weer Knipoog

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 10:37

Ik beken, ik beken... woensdag heb ik gebeld toen ik op Rosalien zat. Om te vragen waar Kim (gijsenkim) bleef. We zouden op half 8 les hebben, maar madam dacht om 8 uur. Ik vind het maar onhandig hoor. Valt niet mee om met handschoenen aan het juiste nummer te vinden. Verder heb je je aandacht totaal niet meer bij je paard, dat vind ik overigens in de auto ook niet.

mobick

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 11:01

Silenzio"]
[quote="mobick"][quote="Silenzio schreef:
kuc kuch kuch Knipoog

[/quote]

hmmm wat was het nummer van de dierenbescherming ookal weer Knipoog
[/quote]

Hij ziet er verder goed uit hoor, krijgt goed te eten.....en vind het heerlijk om mee te roken, mee te luisteren naar mijn telefoongesprekken en krijgt af en toe een flesje bier... het is eigenlijk een echte kroegtijger. Haha!

Uums

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 16:41

Ik neem wel op te paard. Heb namelijk dat ding altijd mee tijdens buitenritten/ rijden bij de stal (ivm bereikbaarheid als er een schaap in de kreukels ligt o.i.d.). Op 'Padzel', de ongelooflijk makke fokmerrie die geblinddoekt de stal ook terug vindt neem ik altijd op, op de ruin hangt het van de situatie af. Zelf bel ik eingelijk nooit te paard.

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 18:21

Tis best aso, maar ik bel wel als ik op mn knollie zit (nouja, meestal wordt ik gebeld, ik ga zelden uit mezelf bellen als ik op mn paard zit). Eldina heeft gelukkig een belstand... Zodra ze mn mobieltje hoort piepen staat ze stil Bloos
Zat vanmiddag op mn bijrijdpaard, maar die was er iets minder van gecharmeerd dat mijn pa even wilde vragen hoe mn les met eldien ging Schijnheilig

piedrolover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 18:30

Het ligt er ook helemaal aan op wie ik zit. Zit ik op mn verzorgshetje prince dan neem ik wel op (ik bel niet zelf) maar als ik dan weer op Luxor zit dan laat ik m lekker gaan !

Laatst was Luxor's baasje een end gaan rijden en dr telefoon ging dus.. Ze nam m op, luxor schrok ergens van en toen zijn ze gevallen....
Kon ze toch maar mooi weer even naar het ziekenhuis Scheve mond Zeker niet doen dus