Daarom volg ik liever De Avonturentuin. Zij kijkt ook naar het budget.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Daarom volg ik liever De Avonturentuin. Zij kijkt ook naar het budget.
investeren in droge voeten is ook weer hoop problemen en kosten voorkomen bij de smid, dierenarts ect dus ik denk als ik er totaal geen verstand van zou hebben en geen groene vingers zou hebben dat ik het ook zou uitbesteden Mungbean schreef:Is het echt nodig om iemands businessmodel zo negatief in detail te bespreken, enkel omdat niet iedereen er mee eens is?
Je kunt nog veel onzinnigere dingen kopen als je wilt, zoals een steen met een USB ingang.
... Kendra schreef:Dat dus, en dan ga je ook niet uitgebreid de erkende verhuizer op social media bespreken...
Jessix schreef:Wat een onzin! Er wordt juist gesproken dat zij eerlijk en transparant is. De vraag die hier alleen wordt gesteld is inderdaad of je het er voor uit wil geven, want het zijn behoorlijke prijzen. Bijna bij iedere reactie staat dat iedereen zelf moet weten waar hij/zij zijn geld aan uit wil geven.
Jessix schreef:Wat een onzin! Er wordt juist gesproken dat zij eerlijk en transparant is. De vraag die hier alleen wordt gesteld is inderdaad of je het er voor uit wil geven, want het zijn behoorlijke prijzen. Bijna bij iedere reactie staat dat iedereen zelf moet weten waar hij/zij zijn geld aan uit wil geven.
Gini schreef:Jessix schreef:Wat een onzin! Er wordt juist gesproken dat zij eerlijk en transparant is. De vraag die hier alleen wordt gesteld is inderdaad of je het er voor uit wil geven, want het zijn behoorlijke prijzen. Bijna bij iedere reactie staat dat iedereen zelf moet weten waar hij/zij zijn geld aan uit wil geven.
Het is niet omdat je een maar toevoegt, dat wat je zegt plots een positieve stelling wordt.
"Femke is een geldklopper met een kudde schapen als klanten. Maar iedereen geeft zijn geld uit waaraan die wilt."
is even vriendelijk of positief als
"Jessix is een ongelooflijk irritant persoon. Maar je kan niet iedereen even leuk vinden."
Als voorbeeld uiteraard, tot nu toe ben je niet irritant.
. Ook daarbij kan iedereen zelf beslissen of het dat waard is, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om er een topic over te openen met in de titel "geldklopperij".
Jessix schreef:Dat vind ik wel meevallen. Er zijn mensen die haar aanbod en prijzen niets vinden en dat mag volgens mij gewoon gezegd worden. Andere vinden het wel interessant en geven dat ook aan. Er worden ook bedrijven en goeroes in het algemeen aangehaald en er is een enkele met een persoonlijke ervaring.
Ik snap het probleem niet zo.
Citaat:Maar dit klinkt mij toch eerder als het leeg kloppen van iemands portemonnee in de oren.
Elisa2 schreef:Sachertorte schreef:Inspelen op onzekerheid. Alles gaat online tegenwoordig. Mensen bellen of persoonlijk spreken is soms lastig voor bepaalde mensen van bepaalde generaties. Ik denk dat er een hoop (gratis) kennis te halen is bij mensen die jarenlange ervaring hebben met eender welk onderwerp. Ook vind ik het jammer dat die kennis dan steeds meer verloren gaat omdat men afgaat op de online wereld waarin de nieuwe(re) generaties het wiel zogenaamd opnieuw uitvinden.
Dit inderdaad, zo waren mijn ouders een tijdje terug gevraagd om een paard naar de kliniek te brengen. Inmiddels hebben ze al heel wat trailerlaad ervaring. Maar dit paard moest op een speciale manier geladen worden. Ook zo,n goeroe manier en zij mochten zich er absoluut niet mee bemoeien want zij zouden ouderwets zijn.![]()
Enfin, op de heenweg duurde het een half uur en op de terugweg een uur voordat het beest een keer op de trailer stond.
Terwijl bij ons alles gewoon direct en makkelijk de trailer in loopt..
Sassy4barrel schreef:Jessix schreef:Wat een onzin! Er wordt juist gesproken dat zij eerlijk en transparant is. De vraag die hier alleen wordt gesteld is inderdaad of je het er voor uit wil geven, want het zijn behoorlijke prijzen. Bijna bij iedere reactie staat dat iedereen zelf moet weten waar hij/zij zijn geld aan uit wil geven.
de term geldklopperij is niet echt positief en ik lees ook wat negatieve reacties en vaak " veel te duur " maar ik denk zelfs negatieve reclame is reclame , helemaal nu met de site link erbij; ze heeft een mooie site en nu aardig wat extra bezoekjes denk ik
Karlijnxxx schreef:Ts, ik zie in de link in je onderschrift dat jij(?) cursussen mestonderzoek gaf voor 150 euro per cursist ? Als je je vraag op jezelf(?) betrekt, waarom heb je dan een mening over de kosten van een andere ondernemer? Online of op locatie de cursist komt toch aan je informatie op een bepaalde manier?
(dit is niet om je aan te vallen oid, ik ben gewoon benieuwd hoe je dit zelf onderbouwd).
houden we weinig aan over.